vaginalna krema

Spoštovani dr. Pušenjak,

ginekolog mi je predpisal vaginalno kremo Dalacin in že po prvem vnosu se mi je naslednji dan pojavil neprijeten občutek (blažja oblika bolečine) v predelu jajčnikov (prej tega občutka nisem imela). Je to samo kakšen od možnih znakov, da krema deluje ali naj jo raje opustim?

Hvala za odgovor in lep dan še naprej,

Ani

Omenjena bolečina nima nobene zveze s kremo. Niti ne pomeni, da krema “deluje”, niti da je kaj drugega v zvezi z zdravljenjem s kremo narobe.

mag.Stanko Pušenjak, dr.med.,specialist ginekolog in porodničar Lepo prosim uporabljajte iskalnik! ----------------------------------------------------------------------------------- Samoplačniški UZ pregledi v nosečnosti: GSM 051 321224 nuhalna svetlina, morfologija ploda, preverjanje plodove rasti in ocena stanja pri tvegani nosečnosti, merjenje pretokov skozi različne žile ploda in popkovino, merjenje materničnega vratu, posveti v nosečnosti, npr. o porodu pri medenični vstavi, dvojčkih. -----------------------------------------------------------------------------------

New Report

Close