Hmmm… Mam eno vprasanje:
Imam dokaj raven trebuh, toda spodnji del je zelo “ohlapen”…
A poznate kasne vaje za trebusne misice, predvsem za spodnji del?

Vležeš se na hrbet, roke lahko imaš ob telesu ali se česa oprimeš (npr.Če telovadiš v družbi ti lahko tvoj partner stoji za glavo ti se pa držiš za njegove gležnje). Noge dviguješ in spuščaš, vendar ne čisto do tal. Lahko jih dviguješ ali spuščaš tudi vstran. (Če delaš v paru je še bolj priporočljivo da ti partner potiska noge v sunkih proti tlom, ti pa jih moraš zadržat nad tlemi). Lahko pa v istem položaju noge samo držiš 15-20 cm nad tlemi, lahko pa tudi daš kakšno stvar med gležnje (npr. žoga, utež…) da si otežiš delo. Upam da ti bo uspelo.
Lp

Najlepsa hvala, takoj se bos odpravil k delu 🙂

al pa se vlezi na hrbet, roke polozi ob sebe in skupaj dvigni noge navpicno v zrak, potem pa se odrivaj z rokami, tako da se zazenes gor. noge pa morjo bit se zmeri navpicno.

Pri vseh vajah mores paziti, da delujejo samo trebusne misice, oz. da si ne pomagas z ostalimi misicami. NAjucinkovitejse so trebusne kontrakcije s pocasnim dvigom in spustom. Ko pridobis moc dodas se kaksno utez…

nevem no,ampak vsaj jz za svojega vem,da je vse cist good,ce dnevno naredim 300 trebusnjakov:)

New Report

Close