Najdi forum

Ta gorenje ggggrrrrrrrr

Sem že nekaj časa nazaj napisala, da imamo probleme z gorenjem, ker smo sicer v mercatorju kupili gorenjev kopalniški blok. Po skoraj treh mesecih smo naročeno končno dobili. Mož se je spravil sestavljat blok in že v prvi škatli je manjkalo dvoje vrat. Ok je v kakšni drugi škatli, ko pa je vse sestavil je bil pa naslednji šok to da manjka še zgornji del omare. Jaz takoj na telefon in kličem mercator, je zapisal in rekel da bodo poslali naprej reklamacijski zahtevek in da nas bodo kontaktirali. Danes je pa znanka rekla da zelo radi komplicirajo(upam da se moti!!!)in da naj se pripraviva na dolg postopek. Zdaj pa vas sprašujem ali imate kakšne izkušnje , kaj bi bilo za naredit da pridemo kmalu do manjkajočih delov kop. bloka s čim manj slabe volje, oz. kaj narediti če bodo kaj komplicirali? Hvala za vse nasvete Lep strpen dan vsem

Starši so tudi dobili napačno pohištvo (gorenje kopalnica). Kupljeno pa v Merkurju.
So pa kar direkt Gorenje kontaktirali in tako dokaj hitro rešili vse reklamacije. V merkurju so pa kr malo nakladali.

Pokliči tovarno in povej kaj se ti je zgodilo in naj ti svetujejo kako naprej. Po moje boš tako kar hitro vse uredila.

Pa to ni res no. A se ne da ničesar več kupit, brez da bi bile potrebne reklamacije al kako? Šlamparija prve vrste.

nova
Uredništvo priporoča

Kljub temu, da si že urejala po telefonu, pošlji reklamacijo čimprej tudi pismeno in to tako na Mercator kot na Gorenje.

Nam se je kopalna kad pri prevozu poškodovala. Reklamirali smo in zelo hitro dobili novo – brez komplikacij. Pripeljali so nam jo na dom in tudi staro poškodovano pustili, ki je še vedno uporabna in jo bo dobila tašča.

ČE bi rad hitro rešila, je po moje najbolje da se kar sama obrneš direkt na Gorenje in to najprej po telefonu, potem pa še pismeno.

°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°° Če meniš, da se ti godi krivica, ne išči maščevanja, kajti morda je tvoja nesreča le poduk, ki si si ga prislužil za nekaj, kar si spregledal." Eros [psi] st. 345

Tudi jaz ti svetujem, da se obrnes direktno na Gorenje. Sicer pa take in podobne zgodbe o Gorenju se predobro poznam. Sicer je kvaliteta dobra, da ne bo pomote, njihovi roki (dobavni kot tudi reklamacijski) pa so porazni.

Joj, samo ne mi Gorenja omenjat – taka firma, odnos do strank pa je še kot da so ostali v času pred 30-imi leti. V Lj na Brnčičevi se na servisu nihče ne oglaša na telefon, prodajalna rezervnih delov ima neke “socialistične” delovne ure, za izris kuhinj in kopalnic pa ne naročajo strank, tako kot vsak normalen salon – ampak moraš “Lovit” izrisovalca, če je slušajno frej oz. čakat dooooooooolgo, da prideš na vrsto. Ljudje čakajo v vrsti kot za kruh, da bi jim kuhinjo izrisali – kar pa res ni noben resen odnos do strank, če mene vprašate.

Pohištvo izdeluje Gorenje Notranja oprema. Prodaja, servis, reklamacije… vse deluje popolnoma ločeno od gospodinjskih aparatov. Pokliči v tovarno 03 898 53 10 in vprašaj.

LP

Tati, v Lj na Brnčičevi je en velik kompleks – ena vrata so servis in rezervni deli gosp. aparatov, druga vrata so prodaja aparatov in pohištva. In na obojih vratih – ne glede na to, ali so ločeni ali ne, imajo čuden odnos do strank. No, vsaj meni se tako zdi – ker se mi ne zdi logično, da moram klicati 10x na dan, 3 dni zapored, ob različnih urah dneva, da uspem priklicat servis, medtem ko se mi pri Boschu oglasijo na prvi klic. Ker se mi zdi čudno, da moraš za izris kuhinje čakati v vrsti, kot za salamo, namesto, da bi naročali interesente ob uri, tako kot normalni saloni pohištva. Ločeni ali ne, očitno se poslovnih odnosov učijo drug od drgega.

Katastrofa od katastrofe!!!!!!!!!!

V Merkurju ti rečejo, da je čakalna doba 4-5 tednov, srečen pa si lahko, če kopalnico dobiš po TREH MESECIH!!!! ZAVAJANJE KUPCEV!!!! NI čudno, da ljudje kupujejo v tujini, kjer zadeve dobiš relativno hitro, tukaj pa čakaš na eno ubogo omarico, ogledalo in en prekleman viseči element tri mesece. Na ta način bodo počasi propadle vse slovenske firme, ker bodo stranke kupovale v tujini.

Dobavni rok za Gorenje (sploh za omarice in sestave) je natančno 8 tednov od dneva naročila. Za reklamacijo se je potrebno obrniti direktno na Gorenje.

ne vem kako da sem servis ne oglasi kadar sem jih rabil so bili zmeraj doseglivi vsaj za enkrat in tudi tista če ste sami poškodovali kopalno kad in jo reklamirali mislim da je tud za lase privlečena edino če ste rekli da ste poškodovano dobli zapakirano

Katastrofa. Čez dobavni rok, vsak teden rečejo da bo drug teden, pripeljejo poškodovano… Moraš bit tečen in klicat v firmo!

Tudi mi čakamo na reklamacijo četrti mesec. Prvo kot prvo so nam dostavili napačno steno šanka v
kuhinji, katero nam sedaj nočejo zamenjati, za to ki smo jo naročili in jo seveda tudi plačali.
Sedaj so nam zmontirali to “njihovo” steno, ki je mi sploh nismo naročili in to so zmontirali tako, da
bi še moji dve hčerki bolje zmontirali (stari sta 2 in 8 let). Seveda smo spet dali pod reklamacijo, sedaj
pa samo prelagajo iz tedna v teden. Vse to se že vleče četrti mesec. Sramota Gorenju, in temu, ki je
odgovoren za reklamacijo!!!! Ko sem poklicala tega glavnega za reklamacije, sem mu zastavila vprašanje
kdaj pridejo in to odpravijo, pa me je nadrl, kot da sem jaz kriva za njihovo nesposobnost. NIKOLI VEČ
GORENJE POHIŠTVA!! OSEL GRE SAMO ENKRAT NA LED. Sicer je pa to njihova reklama in to zelo slaba. Vsi, ki vidijo to, so ogorčeni nad tem.

New Report

Close