Pozdravljeni!

Pa začnem.
Visoka sem 1,61 in tehtam 68kg. Naj dodam, da imam precej mišične mase, saj sem v osnovni in srednji šoli naredila tudi do 50 sklec in toliko trebušnjakov. Nato sem začela rolat po 20km na dan in imela mekje 65kg toda super postavo (tako so rekli drugi) brez maščobe in celulita, neglede na kg.

Sedaj delam in ob delu študiram, tako, da dnevno presedim do 12 ur. V službi 8 in še 4 na predavanjih.Ne telovadim skoraj nič! Problem tehtam sicer 68KG toda moja stegna, trebuh, zadnjica in roke so postale ohlapne polne maščobe in celulita. Torej HELLP.
Hočem zopet izgubiti to maščobo. KAKO? Vem, da je treba telovadit, pa mi vedno zmanjka časa in volje. Naročila sem steper imam sobno kolo, čas da bi hodila v fitnese ali rolala pa ni saj mi delo in študij vzameta preveč časa (delam tudi v soboto in nedeljo, prosta sem le v ponedeljek). Naj dodam da sem brez moči saj bi ko mam malo časa le spala spala in spala.
A mi lahko poveste prosim kako naj se lostim telovadbe z kolesom in steperjem, ki sta mi pri roki doma. Kakšen vadbeni program predlagate.

Se opravičujem na dolgem in čudnem pismu, res sem že obupana.

Hvala za odgovor.

By By

Jery,

Vsak dan se vstani 45min prej… pojdi na tešče za 30min na sobno kolo. Nato zajtrkuj. Intenzivnost naj ne preseže “srednje zahtevno” ali že težko… mora ti postati toplo, zaceti se moras potiti… ne zelis se pa popolnoma izcrpati.

Zvecer pa se na steper za 30-35 min, najprej 10min ogrevalni tempo… potem pa intervalni trening 5min zelo intenzivno, 2-3min lahko… zopet intezivno/ nato lahko… … ter tako vse do zadnjih 5-8min, takrat le pa srednje visoka intenzivnost.

Delaj vaje za trebuh, ki so na moji spletni strani… in vaje za spodnji del telesa iz clanka Trening na prostem, seveda brez utezi…

trening za noge izvajaj 2-3x tedensko.

Saj vem da pravis da casa nimas… ampak poskusi se cimbolje organizirati. Po prvem tednu bos pricela cutiti vec energije, trening bos bolje prenasala… in tudi delo in ucenje ti bo slo bolje od rok.

Lep pozdrav,
Goran

New Report

Close