Najprej vas lepo pozdravljam!
Stara sem 29 let, visoka sem 170 in tehtam 61,5 kg. Pred pol leta sem shujšala za 6 kg. Shujšala sem tako, da sem tekla 4 krat na teden začela sem hodit v fitnes, še pred tem sem trenirala 3 krat tedensko odbojko. Sedaj pa hodim 4 krat na teden v fitnes kjer treniram po dve uri. Morem reči, da je kar hud rening. Tek sem opustila zaradi treningov, ker ne zmorem oboje. Prehranjujem se pa tako: zjutraj pojem jogurt z mislimi ali LCA in sadje, tu pa tam si vzamem čren kruh z kako salamo, kosilam normalno zvečer pa jem samo sadje – po fitnesu dve nakratinke ali pol melona, kruha skoraj ne jem. Sprašujem pa se zakaj se mi vse pozna v trebuhu kar pojem, če jem zvečer se prav vidno vidi v trebuhu in se slabo počutim in še nekaj imam težave tudi z prebavo. Lahko grem na wc vsak dan lahko pa tri dni ne grem in ko ne grem se zelo slabo počutim. Pa še nekaj morem rečt, da se tehtam vsak dan tudi trikrat na dan. Ko sem šla na dopust sem tehtnico vzela sabo. Tehtam pa se zaradi sigurnosti v teži ker nebi prenesla, če bi se ponovno zredila. Rada bi shujšala še 2 kg sprašujem pa se če je to v redu jaz se počutim uredu in tudi vsi mi pravijo da sem presuha. Ali mislite, da sem obsedena z težo? Vsak dan sproti se borim z apetitom in se brenzam sprašujem se, če bom morala tako početi celo življenje. Nekateri nič ne delajo, jejo in se ne redijo jaz pa morem vse pazit kar dam v usta in zaradi prebave in zaradi teže.

V naprej se vam zahvaljujem za odgovor. Upam, da sem bila dovolj jasna.

Niki,

Moram reči, da sem malo zaskrbljen nad tvojo obsedenostjo s tehnico. Začni razmišljati drugače… ni tehnica tista, ki pove ali je tvoja teža lepa…

Edini način kako te okolica dojema(tvojo zunanjost)… tebe in tvojo postavo je vizualen. Torej ni tehnica tista, ki določa kako izgledaš… temveč ogledalo. Ma ravno sem danes že enkrat rekel… že v pravljici je pisalo. Ogledalce, ogledalce kdo najlepši v deželi je tej… ne pa vaga, vaga kdo najlepši je.

Pa to ne pomeni, da moraš vsakih 5min kontrolirat v ogledalu ali si se zredila.

Dejstvo je… da če si želiš pridelati 1kg maščobe, moraš narediti presežek 9000 kalorij. Če torej dnevno poješ 300 kalorij preveč… bi potrebovala 30 dni da narediš presežek za 9000 kalorij!!! Če bi dnevno pojedla za 1000 kalorij več, bi potrebovala 9 dni… ti pa se hodiš tehtat 3xdnevno.

Veš če greš vsako jutro na tešče… potem te ne more nič presenetit. Trikrat dnevno je popolnoma nepotrebno.

Glede na tvojo višino in telesno težo, bi rekel da moraš super zgledat… sploh ker redno treniraš in je tvoje telo najbrž tudi oblikovano. Jaz sem glede vizualnosti in postave kar strog kritik, ker sem osebni trener in je to moje delo… pa če bi moja punca bila tvoje višine in tvojih kilogramov bi ji rekel, da naj ji ne pride na misel da bi shujšala. Važno je kakšna je telesna teža… ne koliko je.

Če bi ti jaz naprimer rekel… visok sem 186cm in težek 90kg, bi me morda primerjala s kom, ki ga poznaš in ima podobne mere… ko pa bi pogledala moje fotografije na moji spletni strani, bi pa najbrž rekla da jih ni dosti, ki imajo takšnih 90kg kot jih imam jaz… in to bi bil le en dokaz več, da telesna teža ne pove dosti… fotografija, ali ogledalo… pa mnogo mnogo več.

Torej Niki, ne pretiravaj s tvojo teežo… ti lepo dalje treniraj, naj ti bo trening užitek in sprostitev. Razmišljaj kako bi še izboljšala svoje fizične sposobnosti in kako bi jedla, da boš naredila bolj kvaliteten trening… ker kdor ima izjemno kondicijo, ta lahko je kar hoče.

A pozna kdo debelega maratonca?

Seveda ne… ker je maratonec…. in če bi mu nekdo dal 50kg maščobe bi jih pokuril v dobrem mesecu dni, vendar ker ima toliko kondicije. Torej on tudi če bi želel se ne more zrediti. Kar želim reči je, da če pokuriš na treningu toliko kalorij kot jih poješ, potem s hrano ni težav.

Lep pozdrav,
Goran

Najlepša hvala Goran, si mi polepšal dan, si mi dvignil samozavest in sem vesela. Z svojo postavo sem resnično zadovoljna in tudi v fitnesu dobim vsak dan kompliment, da sem fejst. Moj problem pa je trebuh. Vse, kar pojem ali pa, da se pregrešim se pozna v trebuhu kakšen dan imam trebuh, kot da sem noseča in takrat si ne občlečem kratkih, ozkih majic ampak dolge, da se ne vidi, mogoče sem prevelik perfecionist in morem rečt, da sem zelo kritična do postav enako kot ti. Tisto, kar si napisal za tehtnico je resnica, vem, da je tako, bom probala se tehtat samo zjutraj na tešče.
Še enkrat hvala pa lep dan še naprej.

Dobila sem občutek da premalo piješ – voda, stara, je zakon! Pa na litre!
Tudi prebava se ti bo izboljšala! Lahko ti povem kakšno svojo izkušnjo, tudi jaz sem bila obsedena s težo. Ne moreš si pomagat! Še najboljša rešitev je če se zaljubiš, pa veliko seksa, pol grejo pa kilogrami kar sami dol! Ljudje namreč
povezujemo ljubezen s hrano še od dni ko smo bili dojenčki. Razmisli torej če ti ne primanjkuje ljubezni in to občutiš kot lakoto.Dokler pa ljubezni ni na obzorju (če je seveda v tem problem), je še najbolje da kompenziraš to s športom, še vedno je bolje biti obseden s športom kot s hrano!
Da se ti na trebuhu pozna vse kar poješ so pomoje krive slabe trebušne mišice,
torej delaj več trebušnjakov. Pa seveda kot sem rekla veliko vode da se ti uredi prebava. Za prebavo je odlična tudi joga, že po enem tednu občutiš razliko.
Mislim da je joga odlična stvar. Jaz jo kombiniram s športom in se mi zdi super.
Upam, da ti je kaj koristilo od tega kar sem napisala, lepo se imej!

Pika,

Tisto glede ljubezni*smeh*… bo kar držalo.

LP,
Goran

PS. Same vaje trebušnih mišic ne povzročijo izgube maščobe na trebuhu, maščoba se zmeraj porablja holistično… ne samo na enem delu telesa. Lahko pa z temi vajami okrepiš in učvrstiš trebušne mišice. Maščobo pa mnogo prej pokuriš z aerobnimi aktivnostmi.

Pozdravljen.
Priznat morem, da mi je kar prijetno na tem forumu, se počutim, kot doma. Napisal si za aerobiko. Jaz pa bi vprašala, če ni isti učinek, če po koncu treninga si na steperju od 20 do 25 minut? (in seveda še trening 1,5 ure, kar skupaj znaša 2 uri). In še nekaj od trebušnjakov se mi je včeraj naredila rana – na kosti med ritnicami, verjetno, ker drsa, ko dviguješ noge gor in dol v knjigo tako, da mislim, da jih delam kar zadosti …. 4 do 5 krat na teden in sicer 150 enih 150 drugih!.
Lep pozdrav in lep dan še naprej.

Niki,

Mislim da sem omenjal aerobni trening, ne pa aerobiko.. po opisanem, ti to tako ali tako že počneš. Tvoj trening mislim, da je čisto vredu.

Glede trebušnjahkov, ja poskusi najti bilj udobno rešitev za izvajanje… ker, če si to dogaja redno pol že ni vredu.

LP,
Goran

Niki!

Ne delaj si tega, da imaš že kar neke rane. Verjamem da hočeš biti popolna in najboljša in ne vem še kaj vse. Pa ne za vsako ceno! Imaš isto telesno višino in težo kot jaz, jaz nisem bila nikoli v fitnesu pa je moj izgled popolnoma normalen. Tvoj mora biti izredno dober, je tako? Nič ni narobe s treningi in vajami in pravilno prehrano. Meni je osebno veliko vredno, če lahko tudi zvečer kaj dobrega pojem in spijem s prijatelji. Ni lepšega.Pa je tudi moj trebušček potem polnejši, veš, tako da me kar preseneča, pa ga vseeno ne pokrijem. Tudi ti ga ne pokrivaj, še posebej po vseh vajah ki jih narediš. Popolnost dosežeš s tem, da si zadovoljen z načinom življenja ki ga živiš, če izoblikuješ svojo osebnost in jo neguješ, če poskrbiš zase in za svoje bližnje, je to dosti več vredno, kot početi nekaj kar ti ni v veselje. Verjemi mi, če boš srečna in imela 10 kg preveč, boš bolj privlačna, kot pa žalostna ali pa obsedena s čimerkoli kar naštevaš in imela idealno postavo in težo. Kar pa se moških tiče, prekrij trebušček namesto z dolgo majico, s prisrčnim nasmehom, odkritostjo in poljubi, pa te bo imel raje kot bi imel nekoga z ploskim trebuhom oz. kogarkoli na svetu. Verjemi!

New Report

Close