Špeh ostaja kljub rekreaciji

Živjo,

Okoli 5 mesecev tečem po 5km vsaj dvakrat na teden, zadnje 3 mesece delam tudi trebušnjake in sklece. Izgubila sem 10 kg, moj ITM je 18,8 – sem “kao” precej suha trenutno. Imam pa še vedno špeh okoli trebuha in nog in ne vem, kako naj se jih znebim?

Pazim na prehrano… sem že obupana, kljub nizki teži, teku in trebušnjakom imam kolobarje okoli trebuha, pobralo me je na samih nepotrebnih delih – v prsa (zdaj jih nimam več NIČ), roke, obraz, celo predel ob rebrih – da se rahlo vidijo rebra! Ampak kolobarji okoli trebuha so pa še kar tam! Špeh imam tudi na stegnih. Kaj naj še naredim? Sem klasičen primer “skinny-fat” postave. Kar žalostna sem, da kljub trudu, še ne izgledam ok pod oblekami…

Imate kak nasvet, mnenje, kaj delam narobe? Kako se znebiti maščobnih oblog na “pravih” mestih?

Začni z manj teka in več HIIT- treningi. Na yt imaš ogromno videov (priporočam FitnessBlender),ki bi ti znali pomagati.

5km teka je brezveze. Kot že omenjeno delaj kratke in intervalne treninge, obvezno vključi še kakšne uteži in vaje za moč.
Vmes naredi kakšno “tabato”… uporabi google, youtube… 🙂 Pa srečno.

Pozdravljeni,

v preprostem jeziku: shujšamo lahko večinoma v mišice, ali v špeh.

Prvo se je zgodilo vam in je v največji meri posledica:
– Pomanjkanja vadbe za moč.
– Premalo beljakovin v prehrani.

Več o beljakovinah si lahko preberete tu: http://www.drfeelgood.si/blog/2017/10/06/beljakovine-v-prehrani/

Več o vadbi tu: http://www.drfeelgood.si/blog/2017/02/18/hierarhija-treninga/

Lp, Mario
http://www.drfeelgood.si

New Report

Close