Naslovnica Forum Življenjski slog Zdravo življenje Hujšanje SADJE – večerja

SADJE – večerja

Pozdravljene!

Prehranjevanja po montignacu se kar tako držim, pa je prav zanimivo, samo sladkarije pa me še vedno potegnejo (noro, samo da jih vidim, če jih ne vidim je ok). Ampak sej bo minilo.

Čeprav zadnje dni je taka vročina, da niti jest ne morem več, mam skoz bolj sadne dneve pa zelena solata vsak dan. Zdej ko je veliko češenj, breskv, marelic in takega sadja, me zanima predvsem to, če kaj narobe delam ko se npr. ta teden češenj najem do sitega tudi zvečer ob 21.00?

Ob nesadnih večerjah sicer jem do 18.00 ure, sedaj pa pozno zaide sonce, še dolgo sem zunaj, ko je zvečer zelo prijetno pa grem hitro v sosedovo češnjo.

Sej pravte da sadje ne redi, tako da zvečer ni omejitev da ne bi redilo ane?

hvala za odgovore in lep vroč dan

lp

[email protected]

Sadje ne redi? 🙂))

Vsak prevelik vnos kalorij redi…se mi pa zdi,da,če nekdo uživa cel dan sadje in solate z malo olja,skoraj ne more prekoračiti količino kalorij…če se ne nažira nadpovprečno…pa veliko vode,čaja…A vseeno po19, 20 uri jaz ne bi jedla…

Monti nima sadnih in nesadnih dni….si prepričana, da se prehranjuješ po njem? Brez zamere, ker ne gre samo zate, a vedno bolj opažam, da ženske ful omenjajo Montija, pa imam občutek, da sploh ne vedo, kdo, kaj, zakaj…
Lep večer!!!

Češnje so toliko zdrave,da se jim za teh nekaj dni,ni treba odrekati.
Ena velika resnica je,da bolj ko misliš na kilograme in bolj ko se jih boš otepala,več se jih nabira.

Trenutno sem vzela en plan,ki deluje.5-6 kg sem šla dol,potem pa štop in nič več.Zdaj sem si postavila cilj,da dam ta mesec 3 kg dol in se do svojega telesa obnašam,kot,da so ti kg že izginili in jem manj in večkrat,veliko vode in ne razmišljam samo o tem.Skoraj 2 kg sta v enem tednu poniknila,kar ne morem verjeti.

Pametno prebrati tale članek o presnavljanju fruktoze:

V VSAKEM PRETEŽKEM ALI PREDEBELEM ČLOVEKU ŠE VEDNO TIČI VITKO BITJE. LE ZBUDITI GA JE TREBA. Pozdravček Marika

Moje razmišljanje:

kaj lahko človek potem sploh je??

sadja očitno ne
krompirja, belega riža, belega kruha, bele testenine in vse ostale hrane z visokim GI tudi ne
mesa industrijsko gojenih živali, ki jih pobijajo na nam neznane načine, ki povzročajo sproščanje hormonov, ki ostanejo v mesu ko ga zaužijemo in nam škodi tudi ne.
Zelenjavo iz trgovin in tržnic, ki je večino svojih vitaminov do našega nakupa že izgubila?

Žal menim da večina člankov na temo hujšanja in odvečne teže preveč napihuje zadeve – vsak seveda s svojega stališča.
V kolikor človek je uravnoteženo in SE NE OBREMENJUJE preveč s tem kaj je, malo pazi na količino ipd. je vse ok. Tako sadje kot zelenjava, meso in ja, tudi krompir, riž in kruh.

Odgovori niso potrebni, to je pač samo moje razmišljanje.

Drugače pa – ja, hujšam z 3MD ampak samo zato ker je enostavna, ker rabim omejitev (količinsko), ker sama nisem toliko odločna da bi rekla ”lahko jem karkoli, ampak samo dve pesti”.

Sicer verjamem da je štos te diete v manjši količini hrane, ločevanje pa bi bilo dovolj le znotraj enega obroka (zaradi lažje prebave). Pri tem pa upoštevati principe GI ter si sem ter tja privoščiti tudi krompir!

V 72 dneh sem izgubila 10% svoje telesne teže.

Vidis, jaz pa ugotavljam da jem vec kot prej, pa vseeno hujsam.. tak da kolicina sigurno nima bistvenega vpliva..

Tud kar se ostalega omejevanja tice, si s tem ne belim glave.. ce hocem sladkano kavo z mlekom ali kislo smetano v omaki na spagetih ali solato z kosckom kruha za vecerjo, si pac to privoscim.. tudi kozarec piva tu pa tam 🙂 pa gre vseeno priblizno pol kile na teden dol, kakor sem si zamislila.

Mislim da je stos bolj v tem, da recimo zraven ene zvrsti hrane pojes ogromno zelenjave, medtem ko bi brez diete vecino zelenjave zamenjala taka ali drugacna bolj kaloricna priloga.. k temu dodaj se 2 litra vode na dan, pa ne gre, ne da bi hujsal 🙂

Prav zanimivice so tvoje besede. So se me nekako dotaknile in začela sem razmišljati. Mislim ta razmišljanja, kaj sploh lahko še jemo.

Ne vem, sama za sebe lahko rečem, da praktično jem veliko več kot kdajkoli prej v življenju in tudi veliko bolj pestro in raznoliko. Tudi sadje jem. Vendar pa dvomim, da bi uspela pospravit kilogram češenj ali jabolk ali katerega koli drugega sadja. In skoraj praviloma ga jem kot samostojen obrok.
Veliko ljudi okoli mene “gricklja” sadje cel dan. Nekateri čips ali bobi palčke, drugi čokolado, tretji sadje. Če samo povem primer mojega moža iz današnjega dneva: Ob 9:30 je pojedel 4 banane, potem ob 1o:30 še eno banano, ob 11:30 pest češenj; ob 12h je bilo kosilo. Po kosilu še eno breskev, potem popoldansko mesno malico, pred eno uro pa je spet pojedel dve banani. Rekel je da bo v petek lezel na češnjo, vendar mislim, da se bo to dogodilo še danes. No ja, pa večerja tudi še visi v zraku. Vendar pa odmislimo vso drugo hrano, meni bi kap že od samega sadja.
Moja sestra, ki je sicer diabetik, inzulinsko odvisna, si je s sadjem močno pokvarila (ne močno, kritično-hospitalizacija) jetrno sliko, napihnjena pa je bila kot v petem mesecu nosečnosti. Prav tako je vsak dan pojedla med 1-2kg sadja(odvisno od sezone)..

Drugače pa……
Pravzaprav nič kaj dosti ne kompliciram. Tudi pri mesu in zelenjavi ne. Kadar je domača, je domača, ko je ni, se pač poslužujem kupljene. Bolj gledam na to, da ne uporabljam raznih dodatkov po nepotrebnem. Sadni jogurt si pripravim sama, juho skuham sama, pašteto si prav tako občasno pripravim sama, tudi marmelade za na kratki rok. Praktično od te hrane jem vložene kumarice, kako žličko gorčice ali mogoče včasih hrena, občasno (1x na mesec recimo) turistično pašteto in konzervirano tunino. Če gremo na pico, prav nič ne kompliciram, jem tisto, ki mi tisti trenutek odgovarja. Na prvi stopnji pa je pač štiri mesece nisem jedla in ….preživela. Sem si raje za rojstni dan privoščila pohan sir.

Lahko odkrito priznam, da sem se ob drugače nespremenjeni prehrani, le da mesec dni nisem sama pekla kruha in namesto polnozrnatih in ostalih testenin jedla bele, zredila za skoraj dva kilograma. Vendar pa je to samo en vidik zgodbe. Drug vidik je, da sem se v tem mesecu počutila veliko slabše, večkrat me je popadla lakota in večkrat je moje telo kričalo, da hoče še. Ob popoldnevih bi spala in nihče v moji okolici me ni razumel. Da se razumemo, ne govorim o t.i. občasnem prekršku, ampak tistem skorajda vsak dan.

Uff, pa sem se spet razpisala.

Nič ni slabega v nobeni hrani. Niti v občasni beli žemlji, če lahko pri tem ostane. In tudi v sadju ni nič slabega, niti v kakšem sadnem dnevu ali sadnem postu. Le da imajo vse stvari svoje razloge in je treba vedeti zakaj počnemo to, kar pač počnemo.

V VSAKEM PRETEŽKEM ALI PREDEBELEM ČLOVEKU ŠE VEDNO TIČI VITKO BITJE. LE ZBUDITI GA JE TREBA. Pozdravček Marika

jaz jem sadje čez cel dan in se ne zredim niti gram. Še ob pred spanjem ga mlatim, pa ne zdaj mislit, da ne jem nič drugega. Vsak dan tudi bel kruh, navadne makarone, bel riž ipd, na tri dni meso, prav tako zelenjavo. Od sadje se ni še nihče zredil.

New Report

Close