Najdi forum

Reklamacija in poštnina

Če kupim v neki trgovini (v mojem primeru spletni trgovini) neko tehnično zadevo, ki potem ne deluje in hočem uveljavljati garancijo: kdo krije stroške poštnine izdelka? Ve da kupec ne. Ali to krije trgovina ali servis?
Kako poslati to, da ne bo problemov: želim imeti dokaz, da sem zadevo res poslala. Ali naj dam zraven pravi račun ali je dovolj kopija? Kam poslati v trgovino ali direkt na servis?
Ali lahko tako pošljem, da mi ni treba plačati poštnine in jo plača trgovina oz. servis?

Ne, ne moreš poslati tako, da poštnino plača trgovina ali servis.

Kako pa lahko uredim tako, da ne bi imela jaz stroškov, ker jih nisem dolžna kriti. In seveda kako imeti dokaz, da sem zadevo res poslala?

nova
Uredništvo priporoča

Pošlji jim pokvarjeno stvar, kopijo računa in pismo v katerem reklamiraš zadevo in naj ti povrnejo vse stroške. To lahko narediš s priporočeno pošiljko.

Pri nekaterih vrnjenih pošiljkah moraš ti kriti stroške vrnitve, tako piše v pogodbi. Preberi si svojo.

lp

Vse kar kupiš preko spleta ali kataloške prodaje lahko v 15 dneh vrneš na stroške prodajalca.
Poglej na njihovi spletni strani – ponavadi imajo pooblaščeno podjetje za dostavo pošiljk, ki blago prevzame od tebe.
Pri vračilu ni pomembno ali je izdelek pokvarjen ali ne – vrneš lahko tudi brezhibnega.

LP L

Lp L

SAmo, da je izdelek star že dobre pol leta. Je pa v garanciji.

Če je stvar v garanciji, jo lahko brez stroškov vrneš le tako, da jo tja odneseš peš. Sorry.

New Report

Close