Najdi forum

Naslovnica Forum Duševno zdravje in odnosi Družina Otroci s posebnimi potrebami in dolgotrajno bolni otroci Prilagojeno preverjanje znanja pri SUT – kako?

Prilagojeno preverjanje znanja pri SUT – kako?

Čao punce!

Tudi moja hči ima epilepsijo, do sedaj je bila obravnavana kot otrok z mejnimi inteligenčnimi sposobnostmi sedaj pa smo v postopku menjave odločbe v trajno bolan otrok.

Otroku z epilepsijo ne pripada spremljevalec, ki bi šel z njim v šolo v naravi tako, da sem šla jaz z njo v zimsko šolo v naravi (na lastne stroške). Je odgovarjalo tudi njej in seveda meni. Lunca, če se boš bolje počutila, da greš zraven se dogovori s šolo.

Hči vprašanja pred testom dobi pri nekaterih predmetih, nekaj se dogovarjam z učiteljicami preko telefona, ko izvem za datum testa. Če so pred testom govorilne mi učiteljica označi takrat katera vprašanja naj se naučimo. Ni pa nič določeno koliko časa pred testom naj bi to dobili. Ali katera ve?
Še vedno pa nima prilagojenih testov in čeprav ji v odločbi piše da priporočajo več ustnega kot pisnega preverjanja tega tudi ni, ker učni načrt ali nekaj takega tega ne dovoljuje. Prosim za nasvet!!

pupa m

Pozdravljene,
odgovore ves čas berem, sem pa čakala, kako se bodo pri nas odvile reči. Pa žal ne gre nič na bolje 🙁 Hčera je dobila nekaj terminov v SC, z večmesečnimi razmiki. Sodelavci SC so kontaktirali šolo, ki pa še vedno dela po starem.
Še najbolj šokirana sem bila, ko sem ob obisku SC izvedela, da so jih iz šole prepričevali, da ima hčera vsa pisna preverjanja individualna, izven razreda, s podaljšanim časom, s preverjanjem razumevanja nalog. Kar ni res. Še vedno se naivno prepričujem, da so mogoče v SC narobe razumeli, da se v šoli niso zlagali. 🙂 Pa vem, da sem preveč naivna.
Enostavno nimam energije za vojno na vseh frontah. Energijo kurim doma z otrokom, ji razlagam reči, ki bi jih morali razložiti v šoli, in odštevam dneve do počitnic.. vsakič sproti. Ko si bova od šole odpočili obe.
Saj bo.. še nekaj let OŠ, mogoče bo potem na srednji šoli bolje.

Loty, imam občutek, da vaša hčerka zna, če se nauči na pamet na točno postavljeno vprašanje. Mi je zelo znano. Za dosego minimalnih standardov pa naj bi otrok znal tudi vsaj malo logičnega sklepanja in povezovanja snovi. Verjetno zato ne morete priti skupaj s strokovnimi delavci.
Pa še pripomba, da se hčerka v šoli “dolgočasi”. Dolgočasi se zato, ker ji je razlagana snov pretežka. Glede na to, da ima prilagoditve pri vseh predmetih, vam povem, da bo še zelo težko v prihodnji triadi devetletke, ko se zahtevnost bistveno stopnjuje.

Lep pozdrav.
B.

Pozdravljene!
Betka.betka si zapisala: Za dosego minimalnih standardov pa naj bi otrok znal tudi vsaj malo logičnega sklepanja in povezovanja snovi.
Naša deklica ima prirojeno napako – VCF sindrom – delček gena manjka in v tem genu je logično sklepanje in povezovanje snovi.
Potrebuje večkratno razlago-po domače,da poveže snov pa ji jo moramo približati s podvprašanji in le tako poveže-to nam tudi piše v odločbi.
Razumevanja za to v šoli pa je problem in stalno pregovarjanje.
Kot je zapisala že Petya ;
Saj bo.. še nekaj let OŠ, mogoče bo potem na srednji šoli bolje.
Uživajmo še ta dva tedna.
Lep pozdrav
Loty

pupa m
Mi smo se na sestanku dogovorili in zapisali v IP
-ustna vprašanja na začetku snovi / vprašana potem ko sama določi datum
-pisna vprašanja za test pa teden dni prej
Srečno želim
Loty

Saj ni pomembno, zaradi katere prirojene napake deklica težko povezuje snov! Ime motnje tu sploh ni pomembno. Vsak otrok, ki težko povezuje snov ima neko prirojeno ali pridobljeno napako.

Pa brez zamere.

Lp, B.

Draga betka, ime res ni pomembno…težave so….
To sem zapisala da se ve zakaj ima naša deklica težave.
In zelo bom vesela, ko se bo ob branju le tega našel nekdo z istim sindromom pri otroku, da si lahko izmenjamo kakšna mnjenja.
Loty

New Report

Close