Najdi forum

Naslovnica Forum Zdravje Splošno Zdravstvo pri nas? prekleto zdravstvo, leni uslužbenci

prekleto zdravstvo, leni uslužbenci

No, lepo se imejte še naprej, šibam jaz na lepše za par dni. V torek se bom pa osebno zapeljala do ordinacije …

Jaz pa quo vadis čisto verjamem injo čisto razumem. Naročanje v našem javnem zdravstvu je ena posebna znanost, ki nima nobene veze z logiko. In to, kar ona opisuje – pa še kakšna podobna cvetka, se je meni tudi že nekajkrat zgodilo, pa mi niso nič hormoni nagajali, kot obtožujete quo vadis. Zanimovo je to, da pri privatnih zdravnikih (s koncesijo ali brez), naročanje in obdelava po mojih izkušnjah poteka vedno brez kakih zapletov.

Zelo lep primer naročanja je npr. naročanje v APN v Lj porodnišnici – vsak dan od 8h do 14h, IZKLJUČNO po telefonu. Ko sem stala pred sestro, ki naroča, me ni hotela naročiti. Ko sem čez 1 minuto poklicala po mobitelu izpred porodnišnice, me je naročila brez problema. Logika?

Ali pa – v isti porodnišnici naročanje na UZ (spet samo telefonsko) – kličeš, kličeš, kličeš, kličeš………… ko se ti po celodnevnem klicarjenju oglasi, reče da ima zdajle preveč dela in jo nehaj motiti in pokliči kasneje. Tudi če te ne bi hormoni dajali, človeka malo pogreje.

Samo pazi, da ne boš enkrat za vedno duše spustila!!!:-))

R

Ah to naročanje je res ena katastrofa. Kakorkoli narediš ne funkcionira.

Če je naročanje stalno lahko delaš samo to. In če je to specialistična ambulanta moraš delati še kaj več kot pa samo sedeti pri telefonu.

Če bi to prepustili administraciji ona pač ni kompetentna za presojo o nujnosti in razlogu pregleda.

Če je naročanje na uro je živa štala z telefoni. Ljudje so sitni ker so toliko čakali………..potem pa hočejo še malodane opis kako priti do ordinacije.
Ne moreš za vsakega porabiti 10 minut. Ura bi bila prekratka. Potem si pa kaj kmalu osoren.

Pa še nekaj ni se vedno možno oglasiti na telefon, ker počneš nekaj v sterilnem področju. Ja najlažje je komentirat da so zopet na kofetu.

Prav pozdravljam naročanje prek interneta ki ga tudi mi zdaj uvajamo.

Saj kaki stari mami nismo in ne bomo odrekli ne osebnega naročanja in ne telefonskega izven ure naročanja.

P.S

Ja in danes sem mislila da je četrtek. In sem enemu možakarju rekla naj pokliče jutri glede izvidov. Joj bo ogenj v strehi.

Lahko mi bo očital napako, lahko se bo pritožil čezme, lahko bom morala na zagovor.

Nihče ampak prav nihče se nima pravice nesramno obnašati in kričati name. Da O nezasluženem plačilu ne govorim.

Saj zato pa primankuje strokovno usposobljenih sester. Pa grem raje v bratovo firmo za čistilko. Manj stresno, če že ne bolje plačano.

Ampak za ta poklic sem se odločila in ga po mojih močeh opravljam strokovno in korektno.

Naj prvi vrže kamen tisti ki je brez greha……..

Silveli!

Lepo napisano. Včasih si ljudje stvari na drugi strani vrat predstavljamo precej narobe. Zelo enostavno je preklinjati, bentiti in kritizirati, težje je razumeti, da v naši realnosti sistem ne omogoča delati tako, kot bi si vsi želeli.

Drage moje, pojma, ampak resnično pojma nimate kako poteka delo v zdravstvu. Najlažje je samo godrnjat in imeti pripombe! Če bi bile na našem mestu, bi imele veliko več stvari razčiščenih v svojih glavah!
Delo v ambulantah ni lahko, še posebej, ker se dela z ljudmi, ki imajo vedno večje zahteve in vedno manj potrpežljivosti. Me zanima ali se katera, ko urejuje zadeve na banki upa takole razburjat in žalit! Punce, ki delajo v zdravstvu, bodisi medicinska sestra, administratorka ali kdorkoli že je, je vedno bolj pogosteje tarča nesramnosti, hudobije in grdega obnašanja s strani pacientov. Ne rečem, da se ne zgodi, da je tudi kdo izmed zdr. delavcev kdaj neprijazen, ampak v današnjim časih so pacienti vse preveč aroganti, nesramni.
Če so navodila s strani odgovornih (bodisi direktorja, strokovnega direktorja) takšna kakršna so, potem mi, kot majhne ribice ne morem nič drugega, kot da delamo po njihovih dekretih. Mislite, da je nam všeč?! Še zdaleč ne, ampak smo le delovni stroji, ki jih usmerjajo in vodijo vodilni.
Tako, da lepo prosim, če se zgodi karkoli neprijetnega, nesramnega, vsaka ustanova, ambulanta ima možnost, da se napiše pripomba, pohvala, karkoli… In vsaj pri nas V UKC se to mesečno obravnava in poskušamo nezadovoljstva pacientov zmanjšati na čim manjše število.
Je pa pohvalo za nas vseeno to, da pa ne glede na to, da je mesec avgust in da je bilo pri nas pregledanih že več kot 40000 pacientov, je bilo obravnavanih le 20 pritožb, kar je pa relativno malo glede na to, da se dnevno obrne v ambulanti po 200 pacientov.
Malo razmislite preden bodo spet izjave “prekleto zdravstvo, leni uslužbenci”

Pa lep dan Vam želim….

New Report

Close