No bom pa prva na tem forumu. Mogoče bi bilo dobro, da se najprej malo predstavimo, povemo svoje izkušnje s hujšanjem. Nekateri se sicer že poznamo, ampak ne bo škodilo, da še kaj napišemo.

Torej stara sem 25 let. Tehtam okoli 68 kg, višina 168 cm. V letošnjem letu sem shujšala za pribl. 10 kg (marca in aprila), rada pa bi še enkrat toliko. Zadnje tri mesece se mi je hujšanje ustavilo, kriva sem pa sama, ker mi je malo zmanjkalo volje.

Mislim, da bo dovolj za začetek. Pa še enkrat najlepša hvala, Primož.

Ja Morska deklica, vprasala pravzaprav nisi nicesar, predvidevam pa da se bos. To da si shujsala ze 10kg je pohvale vredno, to da si pa odnehala ravno na pol poti pa ne.

Upam, da bos povedala kaj vec o nacinu tvojega hujsanja… potem bom lahko kaj vec tudi komentiral.

Zjutraj še nisem vedela, da bo forum moderiran, zato tudi nisem postavila nobenega vprašanja. Pa me pravzaprav res nekaj zanima. Teh 10 kg sem izgubila predvsem z dieto (zajtrk – limonada, kos kruha, kosilo – razna zelenjava, redko meso, predvsem piščanec, vmes in zvečer pa sadje, predvsem jabolka, ki so bila spomladi najlažje dosegljiva). Telovadila sem bolj malo (sklece, trebušnjaki), ampak vem, da se bom morala izboljšati tudi na tem področju. Zanima me kakšno vrsto gibanja najbolj priporočaš, da bom izgubila še teh 10 kg. Je to fitnes (katere vaje), TaeBo (navadne aerobike ne maram) ali kaj drugega. Kako pogosto bi morala trenirati? Naj povem še to, da nimam ravno veliko kondicije, tako da kakšni hudi športi ne pridejo v poštev zame.

Pa še to. Primož je napisal, da sestavljaš individualne treninge. Zanima me kako to izgleda, kje mi lahko izdelajo tak trening in koliko to stane.

Stara sem 33 let. 11. aprila sem štartala s 74 kg. Danes jih imam 67 pri višini 168. Z dobirimi 5-6 kg manj bi bila kar zadovoljna. Pred poletjem sem hodila 2x tedensko na Tai bo, sedaj pa ne in skrbi me, da bom premalo aktivna. Kondicije ne bi rada izgubila. Malo (20 minut na dan) se vozim s kolesom, vsaj 1-2x tedensko gremo na sprehod, ki je daljši od ure ali dveh, vendar počasi, ker je otrok še manjhen. Tekam zelo nerada. Kaj mi predlagate za vzdrževanje kondicije.

Morska deklica,

Poglej moj odgovor Špeli, tam sem napisal kar nekaj o tem kako bi lahko sama pričela s treningom. Omenjeni trening ni pretežek, ni pa lahek… omogoča ti da postopoma izboljšaš kondicijo in vzdržljivost.

Seveda je dobro kombinirati, prehrano in trening. Tako vsak najhitreje pride do želene teže in postave.

Dieta, ki si se je pridrževala se na prvi pogled zdi v redu. Važno je da hrano razdeliš na pet obrokov, tako da telo vsaki dobri dve uri oz. vsake 3 ure dobi nekaj hrane in se metabolizem ne prične upočasnjevati.

Špela,

Praviš da bi rada vzdrževala kondicijo. Glede na to, da si omenila, da imaš majhnega otroka, predvidevam, da ti skrb zanj vzame kar veliko časa. Sprehodi, čeprav počasni so tudi v redu. Sicer dosti kondicije na ta način ne pridobiš, niti to ni najboljši način za vzdrževanje kondicije, kalorije pa ob tem vseeno porabljaš.

20 minut s kolesom dnevno, je premalo za nek trening kondicije, je pa dovolj za sprostitev in boljše počutje.

Kaj svetujem, takole za vzdrževanje:

Vsak dan poskusi prekolesariti minuto dlje kot dan prej, to pomeni, da če boš kolesarila vsak dan, boš po enem tednu kolesarila namesto 20, že 27 minut dnevno. To stopnjevanje po minuto več vsak dan izvajaj dokler ne prideš do 35 ali 40 minut. Ko vzdržiš celih 35 ali 40 minut, pa časa ne povečuj več zato pa dvigni intenzivnost oz. zahtevnost kolesarjenja na višjo raven.

Počasi=P
Srednje hitro=SH
Najhitreje=N
Intenzivnost lahko povečaš z intervalnim treningom. Primer: namesto da voziš cel čas enako hitro… vozi sedaj 5 min SH, 5 min N, 2 min P. Celotno zaporedje ponavljaš dokler ne mine 35-40 minut. Takrat s treningom zaključiš.

Doma lahko vsak dan izvajaš vaje za noge, trebuh in zadnjico.

Zagotovo poznaš sama kakšne vaje, glede na to da si hodila na aerobiko.

Primer za noge:

Poišči si malo nižji stolček ali kakšno manjšo klopco, visoko približno 35cm. Izvajaj počepe, vendar tako da sedeš na zgoraj omenjeno nizko klopco, nato počasi vstaneš. Sedanje/vstajanje ponavljaš vsaj 2 minuti. Pomembno je da gibanje izvajaš zelo počasi. Nobenih sunkovitih gibov naj ne bo.

To vajo izvajaj vsak drug dan, po vsakem vadbe tednu podaljšaj izvajanje vaje za 1 minuto. Torej po treh tednih bi morala biti sposobna počepe delati 5 neprekinjenih minut.

Vaje za trebuh, pa si lahko ogledaš na moji spletni strani http://www.myOlympica.com

In sicer pojdi v meni Objavljeni članki, poišči članek z imenom Čvrst trebuh v le 4minutah dnevno.

Pozdrav!
Tudi jaz se že nekaj časa udeležujem foruma, zato se bom tudi predstavila.

Shujšala sem 57 kg, merim 166 cm in tehtam 65 kg, stara sem 15 let. Če bom imela kakšno vprašanje bom pa z veseljem vprašala.

Lep pozdrav!

Pozdravljeni.
stara sem 35 let,visoka 169cm tehtaam pa 78kg. V zadnjih treh mesecih sem shujšala sedem kg in vztrajam pri dieti.Prehrano sem si priredila sama-ne jem krompirja,kruha in testenin.Seveda sem črtala tudi sladkarije.Zdaj sem se odločila,da bom vsak dan plavala.Za telovadbo si nisem še vzela časa-mislim,da mi manjka volje.Ali s plavanjem nadomestim telovadbo?
Pa še nekaj:v osmih mesecih sem pridelala 16 kg.Res,da sem zamenjala službo,ki je zahtevala zgodnje vstajanje -ob štirih in fizično delo,za pisarniško delo,
vendar nisem jedla več…prav čudno se mi zdi,da moji kilogrami tako skačejo…

Pozdravljeni!

Res sem vesela, da se je odprl nov forum, ki bo namenjen samo hujšanju.

Tudi jaz se ubadam s preveliko težo. Velika sem 165, imam pa 68 kg. Lansko leto mi je uspelo težo zmanjšati za 10 kg, vendar sem potem dobila v dveh mesecih vse nazaj pa še nekaj za povrh.

Rada bi se lotila zdravega hujšanja oz. življenja pa mi zmanjkuje energije in motivacije.

Lp Sony

Irena G.,

Plavanje je odlično, saj obremenjuje mišice… sklepe pa minimalno. Je dobra oblika fizične aktivnosti, če je dovolj redna je dobra tudi za hujšanje.

Dokler vam uspeva na sedanji način hujšati, vam ni treba ničesar spreminjati. Če ste črtali v jedilniku kruh, krompir, testenine. Kruh lahko jeste vendar ržen in polnozrnat, prav tako polnozrnate testenine(ti imajo vsi nizek glikemičen indeks). Seveda, je dobro če si hrano vagate in računate kalorije.

100 kalorij za kruh ali 150 kalorij za testenine, na obrok si lahko privoščite.

Glede na to da pravite, da je vaše delo naporno… je prav absurdno, da vam bo ravno telovadba, pomagala da lažje prenesete naporen delavnik.

Kritičen bo prvi teden, takrat boste zelo utrujeni… po prvem tednu se boste navadili in postalo vam bo mnogo lažje. Način vadbe… tu je nešteto možnosti. Za začetek je najbolje pričeti s tisto obliko, ki vam je najbolj všeč.

To nihanje v teži, predvsem če ste delali več, jedli pa manj se mi pa res zdi čudno. Morda količinsko niste pojedli več hrane, vendar ste kljub temu pojedli več kalorij. Pomislite ali ste jedli kakšno hrano, ki je prej niste… sedaj ste pa ravno tega malo več.

Sony,

Saj ni tako težko… in to da ti zmanjkuje energije in motivacije je le izgovor. Veš, samo od sebe se no bo zgodilo nič.

Ne odločaj se… kdaj je najboljši trenutek… zdaj, malo kasneje, jutri…. Odgovor je ne jutri…. DANES.

Spremeni svoje življenje DANES.

Odločitev je v tvojih rokah, jaz sem tu, da ti na tvoji poti do bolj zdravega življenja pomagam in te usmerjam.

Ajde, Sony… dost je bilo lenarjenja. A si ne želiš, kaj več v življenju. Nimaš pojma koliko novih možnosti v življenju si bi s tem odprla.

Hvala za nasvet. Link mi je všeč, članek sem si sprintala in imam dober namen da nekaj naredim.

Živjo!

Stara sem 28 let, visoka 165 cm in tehtam (trenutno) 68 kg. Rada bi se jih znebila vsaj pet. Po porodu je teža nekaj časa šla dol, potem se je pa po desetih kilogramih ustavila. Od zime hodim na aerobiko (2x na teden), vendar sem zdaj dober mesec zaradi drugih obveznosti zabušavala. Naslednji teden spet začnem. Tudi moji sprehodi so bolj počasni zaradi majhnega otroka, drigače se pa vozim s kolesom, včasih premagamo kakšen hrib… Počasi spreminjam prehranjevalne navade (polnozrnata živila, rjavi sladkor, več sadja in zelenjave, manj mesa, maščob…), edino pri sladkarijah imam še vedno težave. Jih bo verjetno treba dati pod ključ! Naj bo zaenkrat dovolj.

Lep sončen pozdrav vsem,

Tinka

jah takole je…stara sem dobrih 17 let…visoka 170 tehtam pa 83 kg….velik 🙂 pridejo dnevi ko se mi zdi vse skupaj brezveze…sej veste-ena mala opazka..pa si v dezeli depresije 🙂) ampak sem se odlocila da temu naredim konec…tako sem ze dva tedna na dieti,ki sem si jo priredila sama-samo sadje, zelenjava in kuhane ribe… pocutim se odlicno…pocasi raste tudi moja samozavest in tudi kilogrami so odsli drugam delat sitnosti 🙂) moram priznati da je prav fajn takle forum -folku lahko odkrito poves vse, ker ni bojazni, da bi te kdo prepoznal, zafrkaval…pa se vsi imajo podobne probleme in razumejo……
odlicna terapija je tale forum….
🙂))

Lepo se mejte… :***

p.s.
vprasanje za gorana: imam probleme s koleni, kar je med drugim tudi posledica ovecne teze(seveda pa je tu tudi dejstvo, da je moja okvara prirojena 🙂)) …tako sem bila na levem kolenu lani operirana-stabilizacija pogacice in sanacija hrustanca… pred tem sem trenirala tenis in kosarko…tako da mi ni problem biti sportno aktivna….vendar pa je zdej tu problem v kolenih-ne smem jih obremenjevat, ker tud desno koleno caka na operacijo…now what?
aja..pa se neki..ko clovek zacne hujsat…pa una koza na rokah a ne..k gre kr nekam na jug.. 🙂) kako to viseco kozo spremeniti v napeto?

hvala
:**

Tinka,

Izpelji najprej to kar si sama opisala, potrudi se. Poročaj nam o rezultatih in ne pozabi se nam pohvaliti vsake toliko časa, ko dosežeš napredek. Vpodbujal te bom pri tvoji odločitvi in zagotovo tudi ostali udeleženci foruma.

Sladkarije so res tvoj sovražnik številka 1 pri hujšanju, številka dva so maščobe, šele št.3 je prevelika količina hrane. Govorim iz izkušenj pri svojem delu.

Ko naletiš na težave ali ne veš kaj storiti pa se lahko vedno obrneš name.

Banana,

Vesel sem tvoje pohvale glede foruma in tudi, dejstva da si uspešno pričela s hujšanjem, se boljše počutiš. To da se ti dviguje samozavest je zelo pozitivno, te tudi dodatno motivira k nadaljevanju začetega. Samo tako naprej.

Glede tvojega kolena. Ja dejansko tekanje, lahko predstavlja problem… hoja v hrib včasih ni problem… je pa zato hoja navzdol po hribu problematična, tega torej raje ne. Kolesarjenje (pa ne v hrib) le po ravninskih predelih je primernejše, sploh pa plavanje če ne izvajaš preveč sunkovith brc z nogo.

Poskusu najprej s kolesom. Povej mi kako bo, ce te bo koleno bolelo po prvih treningih še ne delaj alarma. CČe pa boli vedno močcneje potem prenehaj z vadbo. Drugacče pa obstajajo tudi razni dodatki k prehrani, ki jih mnogi športniki uporabljajo v takih primerih. Še posebej smučarji in nogometaši, ki imajo vsi po vrsti problem s sklepi. Sam imam tudi nekaj izkušenj s temi dodatki. Uporabile so jih nekatere moje stranke, ki niso bile sposobne niti kolesa voziti zaradi bolečin v kolenu. To je še posebej problem, ker takšni pogosto želijo shujšati, pa jim prvo moram porihtati koleno. No vglavnem, glede tistih dodatkov k prehrani. To so snovi, ki ojačajo kosti in sklepe, hrustanec in vezivna tkiva pa naredijo bolj elastičen. Te stvari, znajo biti tudi drage… odvisno od kvalitete seveda. Ne gre pa za zdravila, so popolnoma legalne stvari, v prosti prodaji. Mojim strankam je zelo pomagalo, res pa je da sem jim sestavil tudi primeren trening, ga nadziral. Pomembno je da postopoma ojačaš nadkolensko mišico-iztegovalko kolena(quadriceps).

Javi se še kaj.

Že nekajkrat sem zasledila, da ni najbolj pomembna kalorična vrednost živil temveč kaj?
S tem mislim, kaj je potem tisto kar je pomembno?
Sestava živil?

Sestava zivil je zelo pomembna. Saj ni pomembno le da pojes doloceno stevilo kalorij, ampak tudi to kaksne kalorije pojes.

Ko se naprimer sestavlja dieta, je potrebno doseči določeno razmerje med deležem maščob, beljakovin, in ogljikovih hidratov… pa še pri maščobah je treba ločiti med nasičenimi in nenasičenimi, beljakovinah med rastlinskimi in živalskimi, in ogljikovih hidratih ali gre za enostavne ali kompleksne. Potem pa je tu še glikemični indeks.

V kratkem bom o tem napisal zelo uporaben članek, ki bo objavljen na moji spletni strani http://www.myOlympica.com

Sicer vas bom o tem obvestil tudi tukaj na forumu. Ste pa vsi, ki vas te stvari zanimajo vabljeni da si ogledate mojo spletno stran. Lahko se tudi vpišete na mailing listo, saj vsak teden izide nova številka internetnega glasilo Olimpika z novimi članki na tematiko o kateri se pogovarjamo ravno na tem forumu.

Pozdravljen!

Super je, da imamo tak forum!

Stara sem 28 let, imam 168 cm in 79 kg. Zavedam se, da je teža mnogo prevelika.
Zdaj sem se odločila, da spremenim prehrambene navade, toda sama ne vem, kje naj bi začela. Zelo rada imam ribe ter zelenjavo, meso jem le občasno. Velikokrat si privoščim (priznam!) sladoled, čokoladne tablice in podobne kalorične bombe.

Pred kratkim sem začela kolesarit in igrat badminton. Kolikokrat na teden priporočaš to dvoje in v kakšni kombinaciji?

Zanima me tudi, če bodo na tvoji spletni strani objavljeni kakšni jedilniki z zdravo prehrano.

Pa še to: za zajtrk rada jem muesli. Na škali piše, da ima 100 g mueslija:

1.622 kJ in 385 kcal kalorične vrednosti
11,5 beljakovin
60,4 ogl. hidratov
10,8 maščob

Ali je to dovolj za polnovreden – zdrav jutranji zajtrk?

Hvala!

Sončnica,

Tiste kalorične bombe, ki jih omenjaš… z njimi ti pa res ne bo uspelo shujšati. Vsak izgovor tu je zaman, spoznati moraš, da si najbrž ravno zato danes tam kjer si. Torej imaš presežek kilogramov.

Na moji spletni strani bo občasno tudi kakšen primer jedilnika, ampak sedaj imam dost drugih stvari, ki so v pripravi.

Tisti sport muesli se zdi v redu, je polnovreden obrok. Privošči si ga le 50g v 2dl mleka z 0,5% maščobe. Spij zatem še pol litra vode.

Kolesarjenje in badminton sta v redu. Kolikokrat?… ja čim pogosteje seveda oz. sčasoma vedno bolj intenzivno. Poskusi en dan eno, drug dan drugo. Lahko pa kakšen dan zjutraj kolesariš na prazen želodec, nato zajtrkuješ tsti muesli, popoldan pa igraš še badminton.

New Report

Close