Redno prebiram clanke s teme rekracije na tem portalu. Dostikrat odgovarjam na vprasanja, pa sem se odlocil da tudi sam povprasam za mnenje. Cca 6 mesecev sem se aktvino ukvarjal s tekom (5x na teden, pretečena razdalja je v 4 mesecih prisla do 60km tedensko).Po 4 mesecu teka, sem se z začel trenirati pod nadzorovanim treningom (4x tedensko delo na moči, 4x tedensko delo na vzdržljivosti). Pred mesecem dni sem na nogi v višini kolka začutil nekaksno bolecino, ki bi jo opisal, kot da mi nekdo neprestano z dlanjo pritiska na nogo. Prisotna pa je neprestano, ne samo ob kaki aktivnosti. Temu nelagodnemu pritisku skoraj ne morem reči da je bolečina, prej neprijeten občutek. Ta poškodba me spremlja že mesec dni in ne poneha. Začel sem hoditi na fizioterapijo (laser), kasneje če ne bo bolje pa bo verjetno potrebno še slikanje sklepa. Poškodba me pri hoji ne moti, ravno tako ne pri teku. Povedati pa moram da od začetka poškodbe ne tečem in ne kolesarim.
Ima kdo kakšno mnenje kako sanirati poškodbo? V člankih dostikrat vidim avtorja z imenom Andrej, ki se spozna na rekreacijo oz sport. Andrej prosim kaj predlagaš ti. Hvala za prispevke.

Živjo!

Sicer nisem kvalificiran na tem področju, zato ti lahko dam le amaterski nasvet. Sam sem imel podoben problem — stalna rahla do zmerna bolečina v desnem bicepsu. Vzrok je bila pretreniranost; v tistem času sem imel 4 treninge tedensko za moč, od tega so trije neposredno ali posredno zadevali prizadeto mišico. Problem se je nadaljeval nekaj mesecev, ker treningov nisem prekinil. Pomagal je šele enomesečni popolni počitek od vsakega treninga z utežmi.

Lahko sicer, da pri tebi ne gre za isto stvar, a po tvojem pisanju sodeč so simptomi podobni. Tudi jaz nisem začutil trenutka, ko bi mišico poškodoval; tudi jaz sem čutil bolečino ves čas (močneje sicer ob delu). In glede na tvojo frekvenco treningov je pretreniranost zelo verjeten razlog. Priporočam ti torej predvsem počitek in (glede na tvojo presojo) obisk specilista, če se problem nadaljuje.

Pri načrtovanju treningov upoštevaj, da ima telo omejene sposobnosti rekuperacije in zahteva primeren počitek. To še posebej velja za anaerobne treninge, kjer je tolerančna meja zaradi visoke intenzivnosti precej nizka. Še zdaleč torej ne velja načelo “več je bolje” — v omejenem obsegu velja pri treningih vzdržljivosti. Pri treningih moči pa je (vsaj) nekajdnevni počitek med treningi nuja. Več si lahko prebereš na http://www.geocities.com/hitslo.

Lep pozdrav,
Andrej

New Report

Close