Pozdravljen!

Pri 173cm imam 126 kg!! Pomagajte mi,prosim!Kako začeti?Sem bila že na različnih dietah pa sem vse in še več dobila nazaj,zato si ne upam poskusiti še kakšne agresivne diete.Sem čisto brez kondicije!Stara 39 let.

Prosim pomoč!

Nabirati začni kondicijo, začni z 15 minutno hojo, potem vsak dan podajšuješ, tako da potem prideš na 1 -2 uri. Začni s počasno hojo, potem, pa malo hitrejšo. Vedno si izberi en cilj. Pa v trgovini kupi samo tisto kar si napisala na seznam. Zmanjšaj si obroke , izloči sladice in kruh, jej več zelenjave in sadja. saj bo šlo, samo voljo imej. Pa pij samo vodo.Ne pričakuj pa rezultata čez noč, ker se tudi zredila nisi čez noč. Držim pesti zate. Če imaš koga, da gre na sprehod s teboj bo še lažje, da se spodbnujata.

Ja ona53 to bi bil dober začetek kajne?Najbolj bo vesel moj pes ko bo hodil z mano.
Hvala ti!
Pa še to povem da sploh ne pojem veliko.Moji otroci se čudijo,da se tako redim,ko pojem manj kot oni.

-na pregled krvi za ščitnico
-manj jej
-več se gibaj

Kot prvo – prenehaj z dietami. Spremeniti boš morala način življenja, predvsem prehranjevalne navade. In to za vse življenje, ne za en mesec ali dva.
Drugič – nobeni hrani se ti ni trba odpovedati – samo zmanjšaj obroke. Naprimer, za 10% zmanjšaj obroke in ob enakem načinu življenja bi se ti morala teža zmanjšati za 10%. Ampak tega se res drži.
Tretjič – gibanje. Za začetek predlagam kolesarjenje. Pa ne na moč, ampak počasi in vztrajno. Velika napaka je, da se nekateri preveč zaženejo v telovadbo in so potem še bolj lačni. Počasi in vztrajaj. In jej, ko boš lačna, ampak ne se prenajedati.
Vem pa, da te čaka težka naloga. Ampak, če boš vztrajna, se ti bo obrestovalo. Malo pobrskaj po spletu in boš našla zanimive strani.

Želim ti veliko uspeha

Pozdravljena pomoč -,

tudi jaz sem si po novem letu rekla, da tako ne gre več naprej in rekla stop 110 kg pri 169 cm in 26-tih letih. Moja motivacija je pravzaprav prišla skladno s pogojem mojega (potrebno je shujšati da zanosim in se poročiva). Nekako sem vedno rekla, da bom začela, ampak sem vedno odlašala in je bila tole brca v rit in najboljša motivacija. K stvari sva pristopila oba s partnerjem in sem v 5-ih dneh izgubila skoraj 3 kg.

Kaj delava?
* drživa se adkinsonove diete (ješ lahko: meso – razen klobas in hrenavk, jajca, ribe, paradižnik, papriko, čebulo, por, bučke, cvetačo, brokoli, korenček, zeleno solato) – torej daš ven vse OH-je
* obroke razdeliš na 5 delov (1 obrok je npr. 1 tuna, 1/2 paradižnika, 1/2 paprike), zadnji obrok najkasneje do 18.00 – ješ cca. na 3h
* spiješ ogromno vode
* 3x tedensko s trenerjem obiskuješ fitnes 1,5 h, na dan ko pa ni fitnesa pa grem ponavadi za 1h na sprehod
* pred treningom pijem čaj od Herbalifa (ki mi ga je priporočil trener, saj te ogreje in med treningom se bolj potiš-po njem pa lulaš kot zmešan), in pa kakšne pol litra Radenske slimfit z vlakninami na dan.

Kar se pa tiče hrane, pa tudi zame niso mogli verjeti ker nisem toliko jedla. Problem je bil v sedeči službi iz katere pridem ob 17.00 ali še kasneje ter temu neprimerni prehrani (do 12.00 nič, potem nekaj malega, potem pa šele ob 18.00 glavni obrok, potem pospravljanje in spanje). Sem se v 2,5 letih v tej službi zredila za 35kg.

Res ti priporočam zgoraj navedeno prijateljica je skujšala na tak način iz 126 kg na 65kg v 10-tih mesecih, ena druga pa za 42kg v istem času (s tem da tista je imela drugačno dijeto…jedla je tudi sadje).

lp Maja

Moram ti povedati, da se počutim odlično in komaj čakam sprehode ali fitnes. Lačna nisem pa nič, se mi zdi da kar naprej jem (komaj stlačim v dan 3 obroke). Sem veliko manj zmatrana kot prej, počutje pa je veliko boljše. Žal mi je, da se za to nisem odločila že prej.

Oj pozdravljeni vsi!
Aleksandra-ščitnica je v redu.Sem bila na pregledu 1 leto nazaj.
Tori-Na dieto niti ne upam več iti,ker se mi dvojno povrne nazaj.V teoriji sem dobro podkovana,praksa mi gre težko od rok.Spremeniti način življenja.Ko bi vsaj službo dobila.Pa jo bom težko kakršna sem.
dete1234-z dietami se ne upam več igrati,ker bip naslednji dieti imela 150kg.
Fitnes odpade,,os.trener še manj-ni denarja.

Hvala vsem!
A bi bil kdo tu gor moj osebni trener in me spodbujal in ukazal kaj morem tisti dan telovaditi?

Res sem hvaležna vsakemu posebej,ker se ukvarjate z menoj!

eh, če imaš ščitnico zdravo, je vse samo v načinu in količini prehranjevanja. Na TV je bila angleška oddaja, kjer so dlje časa spremljali navade večje skupine suhih in debelih ljudi. Padla so vsa nakladanja, kako se nakdo redi že od zraka, drugi pa ne, pa če požre celega prašiča. Definitivno je bilo dokazano, da debeli pojedo bistveno več kalorij kot suhi. Pa naj si bo to v manj velikih obrokih, ali pa neskončnem številu malih. Poleg tega so suhi jedli bistveno bolj zdravo hrano in se več gibali, debeli pa se basali z maščobami, sladkorji in lenarili. Pijanec tudi redko prizna, da je pijanec. Vedno ima v rokavu priročen izgovor, zakaj da je tak. Razen v izjemno majhni količini primerov debelost ni bolezen, ampak le grda razvada. Aja, pa vsi debeluhi bi radi, da jim nekdo pove čarobni recept, kako shujšati, ne da bi se pri tem spremenili kot osebe. Malo morgen.

Vsak dan boš naredila 12 km. Do tega, da narediš 12 km bo pa postopoma prišla tako, da boš prehodila:
jutri 5,
pojutrišnjem 6,
popojutrišnjem 7,
popopojutrišnjem 8,
popopopojutrišnjem 9,
popopopopojutrišnjem 10,
popopopopopojutrišnjem 11,
tako bo popopopopopopojutrišnjem prvi dan, ko boš v svojem novem načinu življenja naredila 12 km. Po treh tednih hoje, boš, če bodo temperature nad ničlo, brez opravičil oblekla trenirko in dnevno, postopoma, pretekla tistih 12 km, ki si jih prej prehodila. Do tega, da boš pretekla 12 km se pride s premori s hojo. to počni vsega skupaj tri mesece, potem se pa sama odloči, ali nadaljuješ ali ne.

Da vidimo, ali ti res škodujejo diete, al si samo požrešna pujsa lena. Kako bomo to videli? Enostavno, svojo aktivnost boš pisala. Začne se prvi dan….. povej koliko km si danes naredila. Ali sovpada s pogoji vadbe?

Ja?—————- OK, lahko greš nazaj jest,se basat, topit svoja čustva, mogoče nepotešeno seksualnost in zamorjenost zaradi brezposelnosti v hrani.

Ne?————— ufffffffffffffff, gremo!!!!!!.

Jaz ne vem, kaj debeluhi nikoli ne obvladajo matematike, logike al kaj je s tem. Človek je debel, če poje preveč. Več hrane porabi, če se več giblje. Če si predebel/a manj jej, in/ali več telovadi. Če si še predebel jej še manj (seveda manj maščob) in še več telovadi.
Aja, ne vem, če so ti kdaj doma povedali. Če imaš ITM nad idealnim ne jej sladkarij.

Med tem ko si pisala post, bi lahko šla na sprehod!

NE RABIM POTRDILA, DA SEM NEUMEN, IMAM POTRDILO O DRŽAVLJANSTVU!

Dobro jutro!
Manjžri-bo že držalo.Se strinjam!
Skroto-Ja sprejmem izziv.Mogoče bo šlo malo bolj počasi kot si napisal ampak se bom potrudila.Sedaj imamo pri nas tako meglo,da se do soseda ne vidi zato ne mislim hoditi ven.Bom šla doma na kolo,če ga ne polomim.
Jaz se nič ne gibljem-se pravi da se vse,karkoli pojem kopiči v telesu?!Včeraj sem pojedla zvečer 2 prepečenca in surovo korenje.Uh sem bla lačna.Danes pa se mi že kuha porova in korenčkova juha s piščancem za kosilo,pa še za večerjo! Le kaj bo rekel mož,če bom tako kuhala.Nič mu nisem povedala za tole.
Skroto še kaj se oglasi prosim!Pa šekdo drug!!

Paco Moralles ne morem ven,je prevelika megla.Prehladila se pa ne bi rada,ker imam tudi imunski sistem čisto na psu.

no, v kolikor je ščitnica ok, potem je hujšanje še bolj enostavno. ostane samo še dvoje:
-več gibanja
-manj hrane

Oj Aleksandra!
Ja mislim da bo pomagalo že samo gibanje in nič kruha.

ampak če boš velik tlele visela in mal kje zunaj v akciji bo bolj mal kruha 🙂)))))

Danes je “prevelika megla” potem za jutri je proti večeru napovedan dež. Pojutrišnjem je napovedana ohladitev in ti boš potem imela celo zimo izgovora kako ti ni treba iti ven na zrak. Seveda, Skroto, oglasi se še kaj…..OK, se ti oglasim. Če nisi šla telovadit, nisi upravičena ne do mesa, ne do mlečnih izdelkov. Ješ lahko le zelenjavo. Redkvice, repa, zelje solata, radič…..Koruze ne smeš. Korenje naj ti bo.

Preveliko meglo ti odpustim, ker nisi nikoli hodila ven in bi se verjetno zgubila. Jutri je treba hodit navkljub dežju.

BTW. Pije se samo vodo, sokov in gaziranih pijač pod nobenim pogojem. NIKAKOR. SAMO VODA. Kavo še lahko piješ zraven nje pa mleko.
Torej, za piščanca moreš prekolesarit 1 km na dag piščanca. V nasprotnem primeru lahko ješ samo zelenjavo. Seveda si zamolčala, kaj boš zraven piščanca jedla. Povem ti. Samo zelenjavo lahko ješ. In to ne sme bit ne korenje, ne koruza, ne nič kar ima ogljikove hidrate.

Resno, jaz ne vem, če razumeš, ko to bereš. Nam, ki nimamo problemov s telesno težo ni problem ostati malo lačen, pojesti en skromen obrok in telovadit. Dejansko si si za svojo debelost kriva sama. Popolnoma sama.
Tebi ti je verjetno že izjemen dogodek, da poješ samo dva prepečenca in korenje za večerjo. Jaz in večina zdrave populacije niti opazim ne, če grem spat brez ali z izjemno skromno večerjo, da bi se pa sploh hvalil po internetu…..to bi moralo pa bit že en teden posta.
Zato ste eni ljudje debli. Tebi se verjetno dozdeva, da se mi vsi, ki to pišemo pitamo s keksi in smetano ter sokom ampak ni tako. Eni pazijo na linijo in telovadijo in pazijo, da malo jejo, drugi pa enostavno ne jejo veliko in veliko telovadijo.

Wau Skroto tale je pa hud!
Sem bila na kolesu(orbirek)Samo 1 km sem zmogla.
Zraven juhe s piščancem bi jedla prepečenec.Če lahko??
Pa jogurt?
Zdaj grm pa v meglo,5km-približno.Upam da se ne izgubim.Pridem nazaj pol,ne vem,čez eno uro??!!Ojoj,ta meje pa prov zbrcal ven!!

Hej, pomoč-
večina nasvetov je prav dobrih – nekateri, ki se očitno nikoli niso srečali s problemom prevelike teže, prenažiranja in brezvoljnosti, so sicer malce brez občutka in grobo opisali, kaj in kako, ampak v glavnem pa imajo vsi prav. Po mojem se izogibaj le atkinsove diete, ker prvič, ni zdrava (telo se zakisa), in drugič, takšne diete ne moreš držati celo življenje. Tvoj cilj pa je, da spremeniš življenske navade.

Tole pišem tudi sebi v vzpodbudo, saj sem tudi sam z novim letom sklenil, da se (spet) vzamem malo v roke. Ampak toliko že vem, da z razno raznimi dietami ne prideš daleč.

Osnova je res enostavna: če se hočeš zrediti, moraš pojesti več kalorij, kot jih pokuriš, če hočeš shujšati, pa manj. Načelomo to dosežeš bodisi tako, da manj ješ ali pa več pokuriš.

Seveda je najboljša kombinacija: malo manj kaloričnega vnosa (pa ne z manj hrane, ampak z bolj zdravo, manj kalorično hrano in z večkratnim vnosom, recimo vsake tri ure po malo) in malo več rekreacije.

O hrani ti nasvetov ne bom dajal, morda le toliko: Ker trdiš, da sploh ne poješ veliko, si kupi zvezek in vanj za vsak dan beleži vsak grižljaj, ki si ga dala v usta, in vse kar popiješ, pa ni voda ali nesladkan čaj. Potem boš videla, ali poješ veliko ali malo.

Rekreacija pa je samo stvar volje. Megla, ki jo omenjaš, je zgolj še en izgovor. Očitno živiš na primorskem (kjer je te dni res megleno), torej imaš bolj kot ne celo leto idealne razmere za rekreacijo zunaj – pozimi ni hudega mraza, poleti pa to počneš zgodaj zjutraj (pred službo). Sicer pa verjemi, da ostali, ki živijo npr. v Ljubljani, funkcionirajo tudi v megli, sicer bi nekaj mesecev na leto morali preždeti doma. Za sprehod tudi dež ali sneg ne more in ne sme biti ovira! Če namreč dopustiš en izgovor, jih boš kmalu imela sto, zakaj ravno danes ne moreš na svoj sprehod, tek, kolo.

In še to: tako, kot si boš beležila, kaj in kdaj poješ, si beleži tudi, kdaj in kako se rekreiraš: datum, uro, vrsto rekreacije (npr. sprehod, tek, kolo…), dolžino proge in čas, v katerem si trening opravila. Na ta način boš spremljala svoj napredek (npr. v enem mesecu boš iz 2 km sprehoda napredovala do 8 km, ali pa boš za 5 km progo narpedovala iz 60 minut na 45). Napredovala boš zanesljivo in spremljanje rezultatov ti bo močna motivacija za vztrajanje in napredovanje.

Kupi si uro za spremljanje srčnega utripa se poskušaj držati 60 – 80 % svojega maksimalnega pulza. Maksimalni pulz je nabolje izmeriti pri zdravniku pod kontrolirano obremenitvijo, teoretično pa si ga tudi lahko izračunaš s pomočjo različnih formul, ki jih naješ na netu.

Pa veliko volje ti želim!

Prišla domov.Lica,nos rdeč od mraza,bolijo gležnji,stegna.Hodila sem točno 60 minut,mislim da več kot 5 km.Moram zmeriti z avtom.Trenutno drugje kot po cesti sedaj ne morem hoditi.
Kekkec hvala za nasvete in ja s Primorske sem in vreme je prav obupno.
Ja Skroto jaz tebe dobro razumem,samo ne vem če ti mene.In nisem več stara 20 let zato bom nekaj časa ostala pri teh kilometrih.Potem pa naprej.

In tukaj že delaš napako: ne ustavi se pri 5 km na dan (češrav je to mnogo mnogo boljše kot nič!), ampak glej, da iz dneva v dan, ali pa vsaj iz tedna v teden napreduješ. Tako po razdalji kot po doseženem času!

Najboljše je, da kombiniraš dva športa – če en dan hodiš ali tečeš, in s tem obremenjuješ predvsem noge, potem drugi dan delaj vaje za roke in trup (uteži, sklece, trebušnjake, plavanje…).

New Report

Close