Včeraj sem pri nordijski hoji uporabila, malo za hec, pedometer, ki pa je izmeril manjšo prehojeno pot in nižjo porabo kalorij, kot naj bi jih porabila pri nordijski hoji( cca 6-7 kal/minuto)
Uporabila sem 60 cm povprešno dolžino koraka.Hodila sem 1h 50 minut, števec mi je kazal 7.8km prehojene poti, ter okoli 400 kal porabljenih.
aktivnost hoje je bila visoka, ker že dve leti 3x tedensko hodim s palicami.
Vaš komentar?

A kar 60 cm? Zakaj pa ne 45,77574734, 84,72476128470\480148 ali 56,47247247 cm? Mater ste eni kekci. Pedometer se nastavi tako, da prehodis eno tocno znano razdaljo in pri tem stejes korake. Potem pa dolzino delis s stevilom korakov. Ker par “zanemarljivih” cm pri 10.000 korakih pomeni veliko.

V koncni fazi pa je ta teorija brezveze, ker se z utrujenostjo dolzina koraka krajsa, da o hoji v klanec ne govorimo. Ce hoces tocnost, nabavi GPS.

In ko prideš do GPS merilcev, ugotoviš naslednje – poraba kcal je ista ne glede na naklon, torej, a boš zdaj verjel ali ne boš verjel.

Moja kmečka pamet pravi, da sem pri polmaratonski razdalji s 3300 višinci pokurila precej več kcal kot sem jih npr. pri isti razdalji na tržaškem polmaratonu. Urca je rekla kazala praktično identično cifro.

Kateri pedometer pa uporabljaš?

Jaz imam palice z že vgrajenim pedometrom (Silva) in mi deluje več kot odlično. Tvoja izmera pa se mi res zdi nerealna, tudi korak je nekam dolg po mojem mnenju…glavni razlog je verjetno v tem.

Ma lepo je vprašala članica foruma, nvm zakaj se jo napada. Hallo? Malo strpnosti nismo vsi za vse.
Kar se pa tiče pedometra izberi take palice ki imajo vgrajenih več funkcij v enem, da ti meri: število opravljenih korakov, kakšno razdaljo si prehodila, ter koliko kalorij si pokurila. Pomembno je, da kupiš takega, da ko miruješ da ne zaznava gibanja, se pravi ne šteje aktivnosti takrat, da vneseš svojo pravo težo, pa ne pozabi pravilno dolžino koraka (prilagodi dolžino glede na teren po katerem hodiš-se pravi klanec krajše, ravnina-daljši korak). Točno v nulo rezultata v vsakem primeru ne boš zadela, približno pa vsekakor.
Glavno je če želiš oblikovati npr. postavo da je vadba dovolj dolga (cca. 45 minut) ob intenziteti cca. 140.
Na trgu imaš kar nekaj izdelkov, uporabnikov ni veliko, pohvalijo pa npr. tegale.
Palice in pedometer

New Report

Close