Paroxat in nizek srčni utrip

Spoštovani,

zaradi anksioznosti in depresije sem začela z jemanjem Paroxata 20mg. Jemljem ga dobre 3 tedne. Ko sem začela s celo tabletko, se je začel pojavljati nizek srčni utrip. V mirovanju imam 52 utripov na minuto, ponoči 44. Tudi, ko sem anksiozna, se mi puls ne dvigne. Prej je bil moj puls v mirovanju med 60 in 70, v primeru anksuoznosti pa je marasel čez 100.

Prebrala sem, da je to lahko stranski učinek Paroxata. Zanima me ali lahko s Paroxatom nadaljujem (kar se depresije in anksioznosti tiče se pičutim že veliko boljše), ali pa moram zaradi nizkega srčnega utipa Paroxat opustiti.

Hvala za odgovor in lep pozdrav

 

Pozdravljeni!

Predlagam, da vprašanje zastavite specialistu psihiatru. Vam bo znal najbolje odgovoriti.

S prijaznimi pozdravi,
Miha Štrukelj

Mag. Miha Štrukelj, Psihoanalitični psihoterapevt v Ljubljani, Link: Psihoterapija Štrukelj

New Report

Close