Pred 3. meseci mi je zdravnica predpisala Paroxat 20 mg. Povedala je , da so to tbl. na katere se ne navadiš, nadomestijo seratonin in jih bom jemala pol leta.
Sedaj po 3. mesecih jemanja sem opazila, da mi je spolna moč pošla.
So to krive tbl.,ali so kakšne podobne.

Hvala za pomoč

to je stranski učinek zdravil. Spolna moč se povrne, ko se zdravljenje z zdravili zaključi.
Včasih pomaga če 24 ur pred odnosom tablete ne vzamete.

lp

Lepo prosim, če mi poveste, kako je ime substanci, ki jo vsebuje tbl., katera odpravlja spol.slo in s katerimi tbl. bi lahko nadomestila, katere te substance ne vsebujejo. Hvala za odgovor

Poglej na spletni strani http://en.wikipedia.org/wiki/Main_Page

paroxat vsebuje paroksetin. Večina antidepresivov povzroča motnje spolne funkcije, pa ne samo zdravila, tudi depresija sama po sebi. Na stranske učinke zdravil smo različno občutljivi. Torej niso enako izraženi pri vseh.

Zamenjave vam ne morem svetovati. Drug antidepresiv ima tudi drug mehanizem delovanja. Kateri bi bil za vas primeren lahko odloča le zdravnik, ki vas obravnava.

srečno