Olfen

Spoštovani g. dr. Kersnik!
Redno berem vašo rubriko in danes imam tudi jaz vprašanje. Zaradi bolečin v številnih sklepih ( ugotavljajo še, ali je revma, ali so posledice pred leti prebolele lymske borelioze…) sem prejšnji teden dobila kapsule Olfen 100- eno na dan. V četrtek sem vzela prvo kapsulo in že v petek opazila krvavitev ( na perilu), danes pa imam ves dan bolečile v zgornjem delu trebuha, hudo me zavija, napenja ( na blato sem šla 2 x – ni driska), pred uro pa sem šla ponovno na blato – čisto malo blata in primešana majhna količina sveže krvi. Ali je to le posledica zdravila? Kaj mi svetujete?
Najlepša hvala za odgovor in še veliko uspeha pri vašem delu.
Nanci

Spoštovani!

Kri na blatu sicer najbrž ni od zdravila, druge težave pa najbrž so, azto prenehajte z dzravilom in ga zamenjajte za leakadol 3 x 2 ali kaj drugea, kar boste dobili pri zdravniku.

Lep pozdrav!

Janko Kersnik

Pregovor: "Eno jabolko na dan podi zdravnika stran."

New Report

Close