Pozdravljen Goran in vsi ostali. Moram priznati, da sem bila na začetku kar malo skeptična glede foruma Hujšanje, pa se je izkazalo, da je to eden boljših forumov na med.over.net-u. Všeč mi je , da se posvetiš res vsakemu problemu in na široko opišeš rešitve. Ko berem tvoje odgovore, je tudi mene prijelo, da bi kaj naredila za svoje telo. Moja postava je daleč od idealne, pa tudi sama nisem kaj prida zadovoljna. Ne moti me samo to, da imam preveč kg, ampak predvsem to, da se ne gibljem dovolj. S tem mislim, da nisem sposobna dnevne rekreacije, ker enostavno nisem motivirana.
In moj problem: stara sem 28 let, visoka 162 cm in težka 68 kg. Vedno sem imela preveč kil, nekajkrat sem tudi že shujšala, pa kaj ko kile pridejo nazaj. Sicer se zavedam, da se to dogaja predvsem zato, ker shujšam zaradi manjšega vnosa hrane in ne zaradi aktivne telesne vadbe. Pred tremi leti sem rodila. Pred nosečnostjo sem imela 70 kg. Po porodu 76 kg. danes jih imam 68. Se pravi imam jih manj kot pred nosečnostjo, ampak so precej drugače razporejeni. Jaz nikoli nisem imela velikega trebuha. Zdaj se mi je kar lep del odvečne maščobe nakopičil ravno na trebuhu. Predvsem me moti, ker vse skupaj tudi na otip ni prijetno. Takoj po porodu sem imela občutek, da je moj trebuh kot kakšna žolca. Upala sem da se bo s časom trebuh oblikoval, pa se ni. Seveda sama s kakšno telovadbo ali vajami tudi nisem pripomogla k temu, da bi se stanje izboljšalo . Danes mi je za tožal in upam, da se še vedno da popraviti. Mi lahko kaj svetuješ? Je s trebušnjakli možno izboljšati obliko trebuha, glede na to da govorim predvsem o maščobi, ki se je nabrala na tem delu?
Drugače pa rada kolesarim, in zadnje čase kar dosti kolesarim, samo ne preveč redno in ne preveč disciplinirano. Predvsem pa ne vsak dan. Veliko presedim za računalnikom, delo pač. Zanima me kaj mi priporočaš. Kako naj se lotim oblikovanja svojega telesa. Rada bi izgubila maščobo v trebuhu, in nekaj maščobe nasplošno povsod po telesu. Ni mi pomembno koliko kil naj bi izgubila. Bolj mi je pomembno, da bi izoblikovala telo.
Dodatna obremenitev so moji bližnji sorodniki, ki so vsi športno zelo aktivni. Ne razumejo zakaj jaz ne čutim potrebe po telesni vadbi. Jaz pa nekako valim krivdo na njih. Saj ko sem bila mlajša, se doma nismo kaj dosti ukvarjali s športom, tako da pač nisem navajena. To je eden izmed izgovorov, ki ga pogosti uporabim, ko tema nanese na mojo telesno aktivnost.
Po drugi strani, pa bi bila rada zgled svojemu triletnemu sinu, da bi rasel z občutkom, da je telovadba in kakršna koli športna aktivnost nekaj samo po sebi umvnega in da to ni nujno zlo.

In še nekaj. Nameravam se udeležiti tvoje skupinske diete, ki jo planiraš za september. Zanima me, katera so živila, ki jih absolutno ne smem imeti v hladilniku ali na zalogi ob začetku diete. In katera so tista, ki naj tam bojo.

Upam, da nisem bila predolga. Že v naprej se ti zahvaljujem za odgovor.

Lep dan želim vsem, Evelin.

Evelin,

Glede skupinske diete… veš, to bom vse takrat razložil.. da se ne bom ponavljal.

Seveda zelo pozdravljam tvojo odločitev, da bi rada spremenila svoj način življenja… ter tako bila vzgled svojemu otroku.

Praviš, da so tvoji sorodniki vsi zelo športno aktivni… pa pozabi ti na njih… saj ti vse kar počneš, to počneš le zaradi sebe… danes pa je lahko še posebna motivacija tvoj otrok, kateremu želiš biti zgled. Spomni se nanj, in kako bo nate ponosen za vse kar počneš, to te bo zagotovo motiviralo.

Kolesarjenje je super za to da porabiš odvečne kilograme. Kako začeti s treningom… no saj zdaj 25.5 bosta v reviji Pepita izšla dva moja članka… eden bo govoril o Treningu na prostem… ter kako začeti s treningom, pa maš tam opisan tudi trening s kolesom. Če ti bo pa prelahek… boš pa že meni povedala, pa se mi ne bo težko spomnit kaj za zraven.

Oblikovanje telesa, v Septembru bom poleg tistega skupinskega hujšanja… objavil vaje za oblikovanje telesa… tako, da boste vsi zvedeli še kaj več o tem.

LP,
Goran

New Report

Close