Naslovnica Forum Življenjski slog Zdravo življenje Hujšanje Od 1. 10. gre zares

Od 1. 10. gre zares

Ojla!

Tudi jaz začenjam jutri oz. nadaljujem bolj strogo.

Že dolgo časa si urejam prehrano, včasih potem padem na preizkušnji, a pomembno je, da se poberem!

Od jutri pa spet popolnoma zares. Moj prvi cilj je, da do novega leta skenslam najmanj 6 kg, kar je zame veliko, ker se mi teža pomika po polžje. Do prvega cilja imam torej 3 meseca časa in če se potrudim, mi mora uspeti!

Tehtala se bom le 1x tedensko, če bom zdržala. 🙂

Prehrana bo bolj beljakovinska, kot že nekaj časa prakticiram.

Uvedla pa bom tudi vadbo, hodim pa že sedaj kar veliko.

Se mi kdo pridruži, da si malo delimo izkušnje in se spodbujamo?

Evo še mene!

Jutri je dan D.
Moja prehrana; zmerno, samo da črtam gazirane pijače in ledeni čaj (tole mi da ogromno kalorij) in kruh
Kar se pa tiče vadbe sem se navdušila na Insanity vadbo, prvih 14 dni uvajalnih (po nasvetu iz sosedanjega foruma) potem pa 60 dni dela. Želja je tudi plavanje 2-krat tedensko, hodim pa na pilaates 1-krat tedensko.
Mene bolj prehrana vleče dol…
Ampak imam cilj. Priprava na 3. nosečnost, za katero si želim biti fit predvsem pa na + obstoječe kile, bi bila naslednja nosečnost malce tvegana glede kilaže….
Se beremo.
LP

Tudi jaz nadaljujem jutri

V prvi rundi spomladi mi je uspelo shujšat 15 kg (v bistvu je zraven še celo lansko leto, polno truda in brez uspeha)
Zdaj me čaka še zadnjih 5 kg (lahko več, ampak ok)

Pri prehrani bolj strogo črtat OH, ne mislim zelo pretiravat. Dodat pa moram malo več gibanja, zadnje par mesecev sem kar mal zabušavala (kljub temu so izgubljeni kilogrami stali)

Sem zraven 🙂

Ojla
No se še jaz pridružim. Imam 78 kg! ( veliko preveč), rada bi jih izgubila cca. 20. Upam da nam vsem uspe. Glede prehrane je pa tako. Poskušala bom zmanjšati obroke predvsem pa se odpovedati sladkarijam in drugimi škodljivimi OH-ji. Doma imam teklano stezo, tako da se bo potrebno gor spravit in začet migat 😀
LP

Tudi jaz sem zraven. Moj indeks je na 1. stopnji debelosti, kar je res kriza. Moj problem je v tem, da jem če sem zaspana namesto da bi šla mižat! Najprej hočem zgubit ene 5 kilc, da pridem nazaj v tisto mejo ITM, ko si pretežek s prekomerno težo, a še nisi uradno debel. Nato pa hočem postopoma skozi čas preiti iz takega ITM v tistega “normalno prehranjen/težek” 🙂))

Sodeč po uri je prvi oktober že tukaj, pa da vidimo.

Se že prvič javljam!

Sem že včeraj bila 15 minutk na orbitreku, danes pa 1 dan uvajalnega insanityja.
Tehtanje: 85.5., se pravi v prvih treh mesec bi rada prišla na 78, se pravi na -7, upam da bo šlo!
ZAjtrk – žal danes ni šlo…Saj vem…
Malica: ploščice.
Moram še pogruntat…
POročam jutri:)

DRŽTE SE!!

Pozdravljena, dekleta!

Vesela sem, da se nas je toliko nabralo.
Prvi dan je že skoraj za menoj, danes sem zaenkrat pridna.

Moj cilj do novega leta je, da spredaj zagledam 7, torej, da sklatim 5 kg. Če bo več, bom zelo vesela, moj dolgoročni cilj pa je, da shujšam do 75 kg, ko bom imela normalni ITM.

Teža pri meni pada zelo počasi, ker sem že veliko izgubila in je telo očitno postalo že odporno na hujšanje.
A jaz se ne dam.

Predlagam, da se tehtamo ob ponedeljkih in javimo rezultate.

Upam, da bomo vztrajale in si dajale podporo. Sama vem, da jo potrebujem.

Dober večer!
Ah ja 🙁. Danes ni bilo nič z mojim napovedanim začetkom. Ampak ne bom obupala. Ne ne bom! Jaz se bom tehtala vsako jutro na tešče, ker mi je tako bolj všeč.
Fitka in vse ostale, upam da ste bile danes do konca pridne 🙂
Jutri upam da mi uspe. Se oglasim 🙂
Lepo noč vam želim!

Živijo…še jaz bi se pridružila.

Trenutno tehtam 82 kilogramov, v višino pa merim 170 centimetrov. Izgubila bi rada nekje 20 kilogramov.

Čer!
Moj napredek danes – nič čokolade. 😀 Pa se mi zdi da sem kar dobro jedla.

Vsem ostalim pa – kar pogumno naprej. In ne se zaradi enega dneva tepst. Gor ni šlo v enem dnevu, dol ne bo šlo v enem dnevum v enem letu truda npr. se en dan ali pa en teden ne pozna. Samo treba je vedt zakaj se trudimo.

Papa

Moje poročilo za prvi dan: +: sem telovadila
-: pojedla še vedno preveč

Danes se odločam med telovadbo doma ali pilatesom, bom še videla.
Plan prehrane približno tak: zjutraj sadje (zmiksano, celo….)
dopoldan kos kruha, namaz, čaj kava (kao zajtrk okrog 8,30)
kosilo: solata, meso, zelenjava, mogoče kdaj stročnice, polnozrnat riž)
pop malica: skuta, jogurt, kos sira, lahko kak sadež
večerja: tuna, pečeno meso, sir in solata

Dobro jutro!
Evo jaz sem se stehtala in tehtnica je namerila 78,9kg. Moj cilj je do novega leta priti nekje do 69-70kg.
rebeka welcome 😀
smile hvala za vspodbudne besede
dd počasi bo šlo, boš vidla 😉
Evo med pisanjem in prebiranjem novic sem pojedla zajterk ( polnoznrat kruh in namaz) zdaj pa hitro naprej.
Lepo se imejte in imejte pozitiven dan

Jutro!

Da poročam za včeraj.
Prehrana – je bilo že kar OK, pojedla bistveno manj, samo še vedno mi diši CocaCola – sem kar malce odvisnež:( Sem pa popila samo 1 deci…
Tudi meni je uspelo brez čokolade:)
Sem se pa ob 22h spravila vadit Insanity in opravila. Sem ful ponosna nase, ker sem bila že kar zmatrana, mlajiš je zaspal šele ob 21.15, potem pa še vse pospravit….Ampak mi je uspelo, vaje so bile ful naprone, ko pa se ogreješ pa kar gre.

Danes zjutraj zajtrk – jogurt s kosmiči, pa s kolesom v službo:)))
Lep dan še naprej punce in fantje.

Glede tehtanja pa se strinjam za ponedeljke. SAma imam tudi namen vsake 14 dni gor dati hlače, ki si jih želim , da bi mi bile ‘ulite’ konec decembra:)

LP

N

Sem na polovici 2. dneva.

Danes sem imela za kosilo govejo juho z rezanci, govedino, pire krompir in dušeno sladko zelje. Količina je bila polovična od običajne. Trudim se, da vsak dan spijem vsaj dva litra vode. Gibanje…no, tu pa nastane problem. Trenutno ne zmorem ničesar drugega kot vsak dan urico hoje. Preveč me boli hrbtenica in kolena za karkoli drugega. Ampak…kilogrami so se mi nabirali od leta 2003…torej ne pričakujem čudežev v kratkem času.

Ponedeljki so vredu, upam da bo do naslednjega že kaj dol!

Včeraj je bilo: 91,2 kg. Grozno kako je do tega prišlo kar naenkrat, ker sem bila manj kot leto nazaj na 82. Ampak tako je, če ne paziš kaj ješ in če nepravilno ješ – jaz se običajno preveč v delo vržem in ne jem redno.

Kaj sem jedla včeraj:
Z: kava, 0,5l jogurt jagoda, 3 keksi masleni
M: veliko jabolko
M: vanili jogurt
V: 3 toast sendviči (sir! :S in malo kečapa) + velik kakav

Saj bo boljše. Moram spet nazaj notri v rutino padt – da bom nezavestno prave odločitve sprejemala. 🙂

Vode mi manjka, to moram pazit.

Pozdravček!

Pridno smo zaštartale, kajne? 🙂 Bravo me!

Včeraj sem bila pridna in danes nadaljujem. Ravnokar sem odtelovadila, delam Slim in 6, vendar šele začetno fazo, ker sem brez kondicije. A tudi počasi se daleč pride. Zaenkrat je to le 25 minut vadbe, a tudi to je nekaj.

Nataša, tudi moja velika želja je enkrat začeti z insanityjem, a trenutno sem v takem stanju, da si tega ne bi upala, morda po novem letu.
Tebi pa čestitke, da si se ga lotila. Poročaj, kako ti gre.

No, moja prehrana je večinoma beljakovinska z zelenjavo, ker le tako lahko krotim željo po sladkem.
Trudim se piti, ker imam težave s količino popite tekočine.

Vesela sem, da smo se začele takole pogovarjat in sodelovat v skupnem boju s težo, morda nas bo to motiviralo, da ne bomo prehitro odnehale.

Če ste zato, bi lahko napisale svoja leta, kg in itm.

No, jaz sem stara 36 let, trenutno imam okoli 84 kg, moj ITM je 28.

Pridne bodite/bodimo!

evo mene 😀
No da že kar na začetku napišem. Stara sem 27 let imam 78,9 kg in moj ITM je 29
Danes je bila hrana zelo vredu. Sem zadovoljna, ker sem pojedla veliko manjše porcije pa tudi vsebina je bila bolj zdrava. Žal mi je samo to, da danes res nisem našla časa za gibanje. Ja saj vem sam izgovori ampak še zdravje me zgleda zapušča, ker me boli grlo in upam, močno upam, da bom jutri zdrava in da bom oddelala svoje vaje. Pa kaj sam jamram no 😛. Jaz se bom tehtala vsak dan. Če vas ne moti bi to beležila sem vsak dan, če bi pa to koga motilo pa prosim naj pove pa si bom potem raje beležila pri sebi.
Seveda ne pričakujem vsak dan nekega padca na tehtnici, rada bi samo spremljala svojo težo in ob morebitni narasli teži bi rada poiskala napako, ki sem jo naredila prejšni dan. Tehtam se pa vsako jutro na tešče.
Srečno in imejte jutri pozitiven in uspešen dan.
Mirno noč!

evo še mene. tudijaz sem pridna lepo furam ločevalno dieto – res da je samo dva dni. tudi na telovadbo sem šla. se javim ko bom imela malo več časa. aja leta 29let, kg 87, velikost 170 cm- lp

Pozdravljene..tudi jaz bi se vam rada pridružila, ker sem tudi sama začela 1.10. Drugi dan sem uspešno preživela, tako da odhajam zadovoljna v posteljo. 😀

Stara sem 23 let, imam pa 70,2 kg. Visoka sem 174cm. Že par let se borim z dietami in skakanjem teže. Še marca sem imela 62kg. Moja željena teža je 60 kg. Srečo imam, da se rada gibam. Delujem po principu vse ali nič, torej ali hujšam da se kar kadi ali pa cele dneve samo poležavam in žrem. Vmesne poti zame ni, oziroma je še nisem pogruntala 😀

Recept…gibanje + uravnotežena prehrana. Konec meseca grem na maraton, na 21ko. Upam, da mi uspe…rada bi končno pobegnila iz tega začaranega kroga in živela zdravo in srečno. Kajti vesela sem, ko mi uspeva….kot vsi. Potem se pa pojavi kak čuden občutek, ki ga ne znam premagat. Saj poznate.

Včeraj sem prišla z morja, do oktobra sem si privoščila, morje je pa le morje 😉 Sedaj pa zares!!! Danes sem pretekla 10km, prehrana pa je bila tudi ok. Srečo imam, da te dni veliko delam, tako da ne bo časa misliti na hrano, kar mi bo v prvih dneh zelo pomagalo 😉

uspešen jutrišnji dan vam želim in mirno noč….lp

Pozdravljene!

Sama se tudi trudim izgubiti kg. Imam 158 cm in 57 kg. Rada bi se spravila v red. Hočem izgubiti težo, a se trenutno ne bom obremenjevala s ciljno številko, saj me vedno potre. Pretežka sem celo življenje in mislim, da sem odvisna od hrane. Ne morem se ji upreti. Zame nobena porcija ni prevelika, kuhanje je moj hobi, sem velika gurmanka. Zdaj sem vpisana v fitnes, pazim na hrano. Drugače se prehranjujem zelo zdravo, ampak vedno pri enem obroku dnevno popolnoma odpovem, si vzamem čokolado, gratniram hrano s sirom, se spravim pečti v kuhinjo in ustvarjam… Trenutno delam na samodisciplini in samoomejevanju. Od mraca sem izgubila 6 kg, prišla na normalen ITM. Vseeno hočm izgubit še nekaj kg in se enkrat ne obremenjevat, kako grozno zgledam. Imam velike težave s samopodobo. Vpisala sem se tudi v fitnes. Upam, da bodo rezultati. Zaradi mojih prehrambenih navad, jih ponovno pričakujem zelo počasi.

Vso srečo vsem!

New Report

Close