OBIČAJI IN NAVADE HRVATOV
Kako pa veš, da ni to v kakšnem razredu višjem osnovne šole,pa se ne znajde otrok. Niso vsi einsteinu kot vaši. Kako pa veš da so bili predstavniki kakega društva, kako pa veš da tale dela naloge otroku do faksa.Kako pa veš kako je kasneje v višjih razredih, če imaš dete v 1. ali drugem. Ker nič ne vemo, ne sodimo.
Saj verjetno je. In ja, otrok se najbrž ne znajde. Predvsem zato, ker je mamica pridno delala domače naloge do sedaj, se otročiček tudi pri tej nalogi ne zna znajti. In se niti ne bo.
Einsteini so pa očitno otroci, kakršen je tale od Barbare, ker imajo vedno narejene vse naloge, in to super in krasno. Učiteljica je gotovo prepričana, da je mali genialec. No, vsaj dokler ga česa ne vpraša.:)
Moji so daleč od genialnosti. Naloge naredijo svoji starosti, stopnji in pameti primerno. Si misliš?:))) Da se pa znajdejo, je pa res. Ampak predvsem zato, ker sem jih jaz navadila, da so se MORALI znajti.
Zdej pa že najedaš, konec koncev je njen in kaj, ga bo imela ona. Ti imaš svojega, jaz svojega.Wengi sem odgovarjala, tako da Frca prosim. Ne pretiravaj in kot sem rekla, glede na to da ne poznamo nje in ne tebe, ne sodi in pridigaj do amena na prižnici. Tebi pa bravo, plosk plosk, a je zdaj v redu.
Zmanjkalo agrumentov?:))) Ali jih pa nikoli zares ni bilo?:) Saj pravzaprav se strinjam. Enostavno se ne da argumentirano zagovarjati, da naj starši delajo domače naloge svojim otrokom. Njet možno.
Sploh pa zakaj bi morala poznati nekoga, če naj kritiziram njegov pristop reševanja naloge, ki bi jo moral rešiti otrok. Če je zate to sodba (kako močna beseda, hehe:) in pridiga, tudi prav. Jaz samo pravim, da to otroku ne more koristiti. S čimer se verjetno strinjaš?:) Če pa meniš drugače, pa prosim, argumentiraj. Če zmoreš.
Deteta imam v 1. razredu, ampak srednje šole.:) Drugi v višjih razredih OŠ. Kaj pa sodim? Odgovarjala sem o, mater, ki pravi, kako neumne naloge dobivajo in kako težke da so. Pa sem rekla, da niso prav nič težke, če gre za višje razrede OŠ in še po možnosti za kakšen referat ali seminarsko nalogo. Kaj se torej ti vtikaš? Če imaš kaj za pripomniti na moje razmišljanje povej, ne pa kar nekaj klobasat, brez repa in glave.
Res me je škoda za vas. Pa kokodajsajte in skup držite ali pa se popljuvajte 5 krat na dan.Tvoj faktum si lahko zatakneta obedve v rektum. Zbogom dečve, pa malo se skulirajte, ker se že bliža luna.Pa kaj ste tudi doma z dedci take, nikoli ne odnehate. Bogi deci z vami, upam da vsaj pri seksu uživajo.Ko ne znate nehat. Sam še registra vam manjka, pa ste trio brez povratka. Fakte bom nosila na sodišče, mnenje pa na kakšen drug forum. Če.
Draga wenga, namerno si napačno razumela moje pisanje, drugače ne bi imela razloga za pisanje takšnega odgovora, kot si ga napisala, ki ni niti smešen niti zabaven, brezvezno lapanje pač, samo da nekaj napišeš, ker so že stvari, ki si jih naštela, zelo malo verjetne.
Tale naloga še zdaleč ni težka, ker zahteva samo par klikov po internetu, niti slučajno pa ne razumem učnih ali vzgojnih učinkov, ki naj bi jih imela opravljena naloga. Ugibanje o tem, ali Barbara dela naloge svoje otrokom ali ne, je milo rečeno neumno in kolikor jo poznam po postih, ki jih piše na forum, močno dvomim, da to res počne. Pa tudi če, bo to slej ko prej problem, ki ga bo na lastni koži občutila ona sama in ne ti.
Predvidevam, da gre za osnovno šolo, zato se mi zdi enostavno neumno zahtevat take stvari, za katere je jasno, da jih bodo otroci prepisali iz interneta (razen če kdo pozna kakšnega Hrvata, ki mu bo lahko iz prve roke povedal). TUdi če gre za referat za srednjo šolo, velja isto, s tem da samo brezveze mučijo še starše, ki jim bojo morali poguglano prevajat, ker večina mladih danes ne zna hrvaško. Ostajam pri svojem mnenju, ki sem ga argumentirala, ti pa izvoli še naprej orgazmirat ob svojih veleumnostih.
In eno enostavno vprašanje se je razvilo v prepucavanje o čisto tretji zadevi, med dvema naključnima mimoidočima……
Barbara je spraševala o asociacijah, ne o seminarski nalogi!!!!
Če ne veste kaj je to asociacija, poglejte v priljubljeni SSKJ.
Jaz bi odgovorila:
– Kaj za en pedagog in pri katerem predmetu je sploh postavil osnovnošolcem takšno nalogo!!!!!! (vem, da gre za osnovno šolo)
Skratka: popolnoma neprimerna naloga.
Mene zgoraj opisani Božič (Blagdan) sploh ne asocira na Hrvaške običaje, niti ne sejanje žita in postavljanje jaslic.
Za opisovanje NJIHOVIH običajev, bi bilo treba poseči po hrvaški etnologiji, ki pa, se mi zdi, ni ravno osnovnošolsko branje. Saj osnovnošolci veklikokrat še slovenskih običajev ne poznajo prav dobro.
Ne vem, zakaj bi bila naloga neprimerna. Veliko šol se sedaj ukvarja s tistim Comenius projektom, kjer gre za spoznavanje tujih kultur, navad in običajev. Šole po celo leto delajo na tem, učenci si izberejo, katero državo bodo predstavljali, pojejo tuje pesmi in kuhajo tuje nacionalne jedi. Na šoli moje hčere so prejšnji mesec predstavljali eno tako dogajanje v sklopu tega projekta. Otroci so izdelovali plakate določene države (vsak druge), pekli jedi, značilne za to državo, tudi nekatere nacionalne plese so odplesali.
Le zakaj bi bila to butasta naloga? Menim, da odpravlja veliko nacionalnih predsodkov in predvsem otroke uči o tem, da je vsak narod vreden in da je vsako kulturo potrebno upoštevati. Uči jih strpnosti in sprejemanja drugačnosti.
Če pa v tem vidiš samo golo prepisovanje iz neta in učenje nekih običajev na pamet, je pa itak brez veze. Kot čisto vsaka stvar, ki se jo tako uči.