…. kako lahko človek, ki ne je veliko, nič ne shujša.
Imam prijateljico, ki do dveh popoldan ne je nič, ko si privošči kosilo je pol manjše od mojega in še to večina zelenjava in solata. Do večerje spet ne je nič ali poje samo 1 jabolko ali pomarančo. Ko pride čas večerje (med 18 in 19 uro) popije 1/2 l Ego jogurta in zraven poje košček polnozrnatega kruha. Že laiku je jasno da čez dan ne zaužije veliko kalorij, shujša pa nič – ZAKAJ?

Hvala za odgovor.

Metabolizem se ji je polenil. In napaka je da do 14 ure nič ne je! S stradanjem se res nikamor ne pride! Če migaš – trošiš energijo in izgubljaš kalorije – to je to.
Pomembna je samodiscipina in pamet na pravem mestu!

Telo ji je šlo na “špar ” program. Še rediti se bo začela.

V takih primerih se telo brani tako, da upočasni metabolizem in začne še bolj varovat zaloge maščobe – oz. jih začne še delat…

Zakaj mislite, da nenehno poudarjamo, da je treba jest 5-6x dnevno – zato, da telo dobi sproti hrano in jo sproti porabi. Pa še to izbrano, da niti nima možnosti delat zalog.

Brez gibanja in treninga z utežmi… je pa vseskup še bolj klavrno.

Če hočeš napredovat moraš bit vedno korak pred svojim telesom…

No, jaz sem se znašla v isti sutuaciji. Zanima me, kaj narediti sedaj? Več jesti? Več gibanja?

Definitivno več gibanja!

In večkrat po malem jest. In to ne pomeni sendviče! Ampak lahko harno!

Gibam se 2x na teden na aerobiki, čez vikend ponavadi pade en dvotisočak, druge dneve 1,5 h hitrega sprehoda.
Že nekaj časa se držim Atkinsove diete. Kar pomeni: malica sadje, kosilo meso, razne kaše (ajdova, prosena),in ali solata. Večerja, jogurt, kosmiči (nepredelana varjanta).Vsak dan cca. 1,5 l vode. Jem kar veliko. Priznam, da se mi je prebava s to dieto zelooooo popravila. Iz jedilnika povsem črtala belo moko in vse iz nje. Pri 165 cm imam 71,2 kg, ki sem si jih očitno pridelala s stradanjem (in s temi besedami se ne norčujem iz vas, ker je čista resnica). Toliko sem zmanjšala vnos hrane, da sem se skoraj od zraka začela rediti.
Vem, v čem je težava, toda ne vem, na kakšen način naj povišam vnos hrane, da se ne začnem še bolj rediti. Kako vrsto hrane? KAk nasvet?

No, jaz pa sem za razliko od tebe v stanju, ko lahko fuuul jem, tudi sladkarije, pa se mi teža ne poviša. Oz., odkar jem malo manj, sem izgubila že 4 kg. Vem pa tudi to, da dieta, ki se jo držiš, 200% ni Atkinsova. LP

Ja kokr se jst spoznam, dieta je Atkinsova. Mogoče ti manjka samo podatek, da se je držim že mesec in pol!

To ni Atkinsonova dieta, tam ni nič sadja!

Dieta brez sadja? Se pravi, da kar nekaj dni ne ješ sadja? Kaj pa vitamini? Vsak pameten človek ve, da je sadje pomembno za zdravo prehrano.

V zelenjavi je dosti več vitaminov kot v sadju.

LP Oliver

Atkinsova metoda prepoveduje sadje in zelenjavo prvih 14 dni, ko gre za uvajalno dieto.
Kasneje naj bi bil vnos OH (kar vsebuje tudi sadje) pod 20g dnevno! Al sem jaz narobe prebrala, alpa kdo drug! Jaz se držim diete mesec in pol, tko da ne vem, kaj je zdej s sadjem narobe?!?!?!?Pa četudi je sadje za vas tako sporno za Atkinsovo metodo, potem bom rekla, da sem se zavestno odločila, da bom na teden pojedla vsaj 2 pomaranči in 2 jabolka, že zaradi vitaminov!

Sploh pa moj post ni zastavljal vprašanja ali hujšam po tej dieti ali ne, ampak povsem nekaj drugega!!!

Veste kaj mislim, da se kar od zraka pa res ne moreš zrediti, niti s stradanjem se ne boš redil ampak shujšal. Tako mislim jaz ne vem mogoče se pa motim.

Gabi