Najdi forum

Naslovnica Forum Duševno zdravje in odnosi Družina Starševstvo in vzgoja Nenadna sprememba v obnašanju partnerjevega otroka…

Nenadna sprememba v obnašanju partnerjevega otroka…

Ja, in potem svizec zavije čokolado. Ko si starši ustvarijo novo “idealno” družino, v kateri se otrok počuti “varnega” in “ljubljenega”… V stari družini se pa ni počutil tako! In ko se milni mehurčki razpočijo, ko “novi partner” po letu ali dveh začne zanemarjati svojo novo /novega ali gresta narazen… Ni črni scenarij, se pa vse prepogosto dogaja… Kje je zdaj otrok? Od svojega STARŠA odtujen, od novega partnerja, ki je gostoval v novi družini, nima več kaj pričakovati… Ker NOVI PARTNER po razhodu s staršem tega otroka do njega nima nobenih obveznosti več! In če se teh ljudi v otrokovem življenju tja do 15.leta zvrsti za prstov ene roke, KJE IN PRI KOM SE OTROK POČUTI VARNEGA IN LJUBLJENEGA…. Razmislite malo![/quote]

Dodala bi še, da bi MORALE vse strokovne službe ( vzgojnovarstvene organizacije, CSD ) spodbujati in apelirati na to, da imajo otroci ločenih staršev ČIM VEČ stikov s staršem, ki je iz takšnega ali drugačnega razloga otroku odtujen… Ker oče ali mati ne zapusti družine ZARADI NEMOGOČEGA OTROKA, ampak zaradi težav v partnerski zvezi… Da se temu staršu odrečejo roditeljske pravice, da se mu onemogoča stike, da nekdo prevzame njegovo starševsko vlogo, je ABSURD! Tega bi se morali zavedati tudi novi partnerji! Imajo življenjsko družico, nimajo pa z njo otroka! Pika! Otrok je tudi po ZAKONU zakoniti dedič nekoga drugega! In absolutno morata imeti stike! Če starš tega otroka umre, je ON njegov zakoniti dedič! S partnerjem njegove matere nima NIČ, razen, če ga ne posvoji, oziroma če se ga njegov lastni starš odreče!
Torej, še enkrat-naj bodo nove družine take ali drugačne-stiki med staršem in otrokom MORAJO BITI omogočeni in vzpodbujeni predvsem s strani institucij, ki se ukvarjajo z otrokom ! Lp![/quote]

V tvojih strokovnih krogih se o pasjih značkah še niste učili, mar ne :))

zakoniti dedič je pasja značka brez vsebinske vrednosti. Obstajajo namreč tudi oporoke in oporočni dediči, v najslabšem primeru pa kupoprodajna pogodba in Casino za kupnino.

Tako kot DNK ne naredi donorja ali donatorke splone celice za starša, velja enako tudi za zakon in pasje značke, ki jih trosijo.

Ja, in potem svizec zavije čokolado. Ko si starši ustvarijo novo “idealno” družino, v kateri se otrok počuti “varnega” in “ljubljenega”… V stari družini se pa ni počutil tako! In ko se milni mehurčki razpočijo, ko “novi partner” po letu ali dveh začne zanemarjati svojo novo /novega ali gresta narazen… Ni črni scenarij, se pa vse prepogosto dogaja… Kje je zdaj otrok? Od svojega STARŠA odtujen, od novega partnerja, ki je gostoval v novi družini, nima več kaj pričakovati… Ker NOVI PARTNER po razhodu s staršem tega otroka do njega nima nobenih obveznosti več! In če se teh ljudi v otrokovem življenju tja do 15.leta zvrsti za prstov ene roke, KJE IN PRI KOM SE OTROK POČUTI VARNEGA IN LJUBLJENEGA…. Razmislite malo![/quote]

Bodi tako prijazna in nas razsvetlji s številkami.

Imam kolega, ki je bil 10 let poročen z žensko, ki je imela otroka od prej. Ob ločitvi je otrok imel 14 let in temu kolegu je sodišče priznalo pravico do stikov s tem otrokom, po drugi strani pa ni zavezanec za plačilo preživnine. Stiki pa se redno izvajajo.

Seveda kaj takega slovenska mentaliteta sodnic, in bodimo realni tudi navadnih ljudi, vključno samooklicanih strokovnjakinj, ne prenese.

Ma dejta nehat no….

Dejstvo je, da otroke imamo, koliko pa se bomo z njimi ukvarjali, pa je samo na nas….če dajemo prednost delu ok, sam ne pol jokcat, da so otroci odtujeni………

WildWind ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Ability is what you're capable of doing. Motivation determines what you do. Attitude determines how well you do it.
nova
Uredništvo priporoča

“Ma dejta nehat no…” Oguljena fraza, sploh kar se tiče naših institucij, ki skrbija za varstvo in vzgojo otroka in družine…
Dejstvo je, da če imaš otroka, imaš svoje obveznosti in pravice… Ni enako-kupil sem avto, koliko se bom pa vozil z njim, je moja stvar…
Ni ok, če dajemo prednost nečemu v izogib ukvarjanja z otrokom… Družba tega ne bi smela dopuščati!
Ponavadi ne jokcajo starši, jokajo pa odtujeni otroci-še dolgo v odraslo dobo! Lp!

Otroci so lahko odtujeni tudi zaradi mehiških žajfnic, kozmetičnih salonov, kofetkov in aerobike, pa tudi zaradi spanja po zelooo naporni 6 urni službi v kakšni pisarni v muzeju.

Zame pač optimizacija organizacije opravil še ne pomeni nujno ne-ukvarjanje z otrokom. Tako kot zame ni ukvarjanje z otrokom sanjarjenje v lastnem svetu ob tem ko otrok igra igrice na računalnik.

p.s. Moj otrok ima med drugim tudi potrebo po hrani, stanovanju in kakšnih čisto banalnih materialnih dobrinah kot so spodnje hlače. Vaši otroci očitno ne. In če pade gospodarstvo, drage javne uslužbenke, bodo šle tudi vaše plače vsakega 5. v mesecu pa-pa. (kar bi bilo zelo zdravilno za nekatere)

Moja plača gre itak 5. julija pa-pa… Ker nas zaposlujejo za določen čas-do 30.06., potem pa se spet lahko prijavimo na razpis 1.09.! Nimam pravice do regresa, nimam pravice do dopusta… Lahko se z borimi prihranki psihično pripravim na invazijo otrok, ki so bili med počitnicami deležni “pozornosti” svojih staršev, ljubic in ljubčkov, dedkov in babic itd… In ki že prvi šolski dan ne bodo vedeli, kdo pride ponje!
Je že padlo gospodarstvo in kruha ni bilo, narod pa se je vedno zavedal pomena pismenosti in izobraževanja naroda nasploh…. Da pa učitelji niso bilo nikoli ne vem kakšni “bogatuni”, je ja menda vsakomur jasno!? Lp!

Če bi se narod zavedal pomena izobraženosti ti ne bi dobila priložnosti za poneumljanje njihove mladine.

Pravljice, o tem da nimaš pravice do dopusta in regresa prodajaj komu drugemu, ker sta ti dve pravici vezani na čas trajanja pogodbe o zaposlitvi, tako da glede na zapisano, ti pripada 10/12 regresa in dopusta. Rezultatzi o funkcionalni pismenosti in primerjalni testi z drugimi državami pa tako ali atko kažejo, na precenjeno smoevalvacijo slovenskih šolnikov.

Za otroke je važno, da se ponje pride pravočasno in da imajo nekaj od popoldneva skupaj s straši. Seveda v malomeščanskih okoljih kot je slovensko več velja, kaj si misli neka prfoksa, ki v ravnanju drugih vidi ponavljanje svoje domače situacije in ljudem avtomatično, glede na to kako in kdo jih dviguje v šoli, pripisuje zanemarjanje otrok.

Če bi se narod zavedal pomena izobraženosti ti ne bi dobila priložnosti za poneumljanje njihove mladine.

Pravljice, o tem da nimaš pravice do dopusta in regresa prodajaj komu drugemu, ker sta ti dve pravici vezani na čas trajanja pogodbe o zaposlitvi, tako da glede na zapisano, ti pripada 10/12 regresa in dopusta. Rezultatzi o funkcionalni pismenosti in primerjalni testi z drugimi državami pa tako ali atko kažejo, na precenjeno smoevalvacijo slovenskih šolnikov.

Za otroke je važno, da se ponje pride pravočasno in da imajo nekaj od popoldneva skupaj s straši. Seveda v malomeščanskih okoljih kot je slovensko več velja, kaj si misli neka prfoksa, ki v ravnanju drugih vidi ponavljanje svoje domače situacije in ljudem avtomatično, glede na to kako in kdo jih dviguje v šoli, pripisuje zanemarjanje otrok.[/quote]

Dragi oče, meni ne boš prodal “slabe robe”… Zavestno sem se odločila, da se bom ukvarjala z otroki, prebrala sem nešteto literature na to temo, opravila vese izpite s področja psihologije, pedagogike in psihologije otroka in mladostnika…
Vedno se bom zavzemala za otroke in vedno bom oporekala neki “laični” izjavi, kaj je za otroka pomembno… Da se po otroka pride pravočasno (ko to ustreza staršu, ne otroku) in da ima otrok nekaj od popoldneva (kot ustreza staršu, ne otroku)!
V končni fazi, pa res nismo/niste krivi starši! Marsikdo, ki se ukvarja s krizo družine in posledičnim “trpljenjem” otrok vsled svoje nemoči priporoča STARŠEVSKO ŠOLO” vsem nadobudežnem, ki si omišljajo naraščaj… Lp!

Če bi se narod zavedal pomena izobraženosti ti ne bi dobila priložnosti za poneumljanje njihove mladine.

Pravljice, o tem da nimaš pravice do dopusta in regresa prodajaj komu drugemu, ker sta ti dve pravici vezani na čas trajanja pogodbe o zaposlitvi, tako da glede na zapisano, ti pripada 10/12 regresa in dopusta. Rezultatzi o funkcionalni pismenosti in primerjalni testi z drugimi državami pa tako ali atko kažejo, na precenjeno smoevalvacijo slovenskih šolnikov.

Za otroke je važno, da se ponje pride pravočasno in da imajo nekaj od popoldneva skupaj s straši. Seveda v malomeščanskih okoljih kot je slovensko več velja, kaj si misli neka prfoksa, ki v ravnanju drugih vidi ponavljanje svoje domače situacije in ljudem avtomatično, glede na to kako in kdo jih dviguje v šoli, pripisuje zanemarjanje otrok.[/quote]

Dragi oče, meni ne boš prodal “slabe robe”… Zavestno sem se odločila, da se bom ukvarjala z otroki, prebrala sem nešteto literature na to temo, opravila vese izpite s področja psihologije, pedagogike in psihologije otroka in mladostnika…
Vedno se bom zavzemala za otroke in vedno bom oporekala neki “laični” izjavi, kaj je za otroka pomembno… Da se po otroka pride pravočasno (ko to ustreza staršu, ne otroku) in da ima otrok nekaj od popoldneva (kot ustreza staršu, ne otroku)!
V končni fazi, pa res nismo/niste krivi starši! Marsikdo, ki se ukvarja s krizo družine in posledičnim “trpljenjem” otrok vsled svoje nemoči priporoča STARŠEVSKO ŠOLO” vsem nadobudežnem, ki si omišljajo naraščaj… Lp![/quote]

Kot sem že napisal, si tipičen vase zagledan birokrat, ki misli, da je s tem, ko je požrl na tone psihološke literature poklican in upravičen soditi o drugih. Ob tem da pozablja, da obstaja pravica staršev, da svoje otroke vzgajajo v skladu s svojim svetovnim nazorom brez državnega ali sosedskega vtikanja. Seveda do točke preprečevanja zlorab, kar pa prihajanje po otroka ob koncu delovnega časa podaljšanega bivaja pač ni. Poleg tega, bi človek počasi pričakoval, da je vzgojne “strokovnjake” streznilo priznanje in opravičilo dr. Spock-a, utemeljitelja permisivne in meinstermovske in državno advokatirane vzgojne usmeritve zadnjih 40 let, da premisivna vzgoja škoduje ne samo pomsamezniku, temveč celotnim generacijam. Če ne bi bila ta vzgoja tako zelo podpirana s strani uradnih javnih ustanov držav zahoda bi bila obsežnost generacijske škode bistveno manjša. Ampak neee, eni birokrati so še vedno najpametnejši.

Če si se zavestno odločila za prosveto, si se zavestno odločila tudi za pogoje dela. (Cinično bi ti lahko odgovoril, da je okoliščina, da si od 1.7-31.8. brez dela, stvar slabe organizacije tvojega dela in ne specifika trga dela na področju prosvete.)

Ma neeeee, takrat so počitnice in imajo DOPUST :))

Otroci so lahko odtujeni tudi zaradi mehiških žajfnic, kozmetičnih salonov, kofetkov in aerobike, pa tudi zaradi spanja po zelooo naporni 6 urni službi v kakšni pisarni v muzeju.

Zame pač optimizacija organizacije opravil še ne pomeni nujno ne-ukvarjanje z otrokom. Tako kot zame ni ukvarjanje z otrokom sanjarjenje v lastnem svetu ob tem ko otrok igra igrice na računalnik.

p.s. Moj otrok ima med drugim tudi potrebo po hrani, stanovanju in kakšnih čisto banalnih materialnih dobrinah kot so spodnje hlače. Vaši otroci očitno ne. In če pade gospodarstvo, drage javne uslužbenke, bodo šle tudi vaše plače vsakega 5. v mesecu pa-pa. (kar bi bilo zelo zdravilno za nekatere)[/quote]

opaaaa………po kakšnih merilih si me pa v tale opis stlačil?

WildWind ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Ability is what you're capable of doing. Motivation determines what you do. Attitude determines how well you do it.

Otroci so lahko odtujeni tudi zaradi mehiških žajfnic, kozmetičnih salonov, kofetkov in aerobike, pa tudi zaradi spanja po zelooo naporni 6 urni službi v kakšni pisarni v muzeju.

Zame pač optimizacija organizacije opravil še ne pomeni nujno ne-ukvarjanje z otrokom. Tako kot zame ni ukvarjanje z otrokom sanjarjenje v lastnem svetu ob tem ko otrok igra igrice na računalnik.

p.s. Moj otrok ima med drugim tudi potrebo po hrani, stanovanju in kakšnih čisto banalnih materialnih dobrinah kot so spodnje hlače. Vaši otroci očitno ne. In če pade gospodarstvo, drage javne uslužbenke, bodo šle tudi vaše plače vsakega 5. v mesecu pa-pa. (kar bi bilo zelo zdravilno za nekatere)[/quote]

opaaaa………po kakšnih merilih si me pa v tale opis stlačil?[/quote]

Odtujenost zaradi “prednosti delu” je po mojih opažanjih tipičen argument s katerim mahajo ljudje zaposleni v javni upravi, oziroma tisti zelo redki ljudje v privat sektorju, ki imajo službo še vedno točno od ure do ure.

To velja ne glede na spol.

Nekaj je tudi takih, ki so imeli partnerja, ki je pred družinskimi obveznostmi bežal v delo, službo in take seveda razumem, da bentijo, ker to počnejo popolnoma upravičeno. Vendar pa ti ne bentijo nad dejstvom, da partner ni dvigoval otroka v šoli/vrtcu najkasneje ob 14 uri, temveč, da si za družino ni vzel časa, sploh.

Uh, kaka debata se je razvila, jaz pa bi rada samo odgovorila na prvotno vprašanje.

Ob branju osnovnega vprašanja se mi je zazdelo, da je pa mogoče na spremembo v obnašanju vplivalo prav to, da se otrokova mati “razhaja” s svojim partnerjem. Mogoče je fantek posumil, da si tudi ti, sončnica, samo nekaj prehodnega, nekaj nestalnega na kar se ne splača navezati se.

Je samo ideja in ena izmed možnosti za spremembo obnašanja, vendar ne neverjetna. Mogoče ga pa bega vstop v šolo ali ima probleme, ker bo zapustil prijatelje iz vrtca. Hočem povedati, da se v otrokovi glavi lahko plete marsikaj. Naj se očka prav nežno pogovori z njim in naj skuša izvedeti, kaj ga sploh bega, česa ga je strah.

Pa mnogo sreče!

opaaaa………po kakšnih merilih si me pa v tale opis stlačil?[/quote]

Odtujenost zaradi “prednosti delu” je po mojih opažanjih tipičen argument s katerim mahajo ljudje zaposleni v javni upravi, oziroma tisti zelo redki ljudje v privat sektorju, ki imajo službo še vedno točno od ure do ure.

To velja ne glede na spol.

Nekaj je tudi takih, ki so imeli partnerja, ki je pred družinskimi obveznostmi bežal v delo, službo in take seveda razumem, da bentijo, ker to počnejo popolnoma upravičeno. Vendar pa ti ne bentijo nad dejstvom, da partner ni dvigoval otroka v šoli/vrtcu najkasneje ob 14 uri, temveč, da si za družino ni vzel časa, sploh.[/quote]

Nimamo vsi tako lagodnih služb, da bi lahko cel dan “viseli” na enem mestu, malo srfali po netu in čakali, da kakšno omrežje izpade!!!
Pedagoški delavci po ZAKONU ne smejo delati več kot 30 pedagoških ur tedensko, polovico dela-priprave na delo pa je treba opraviti tudi doma! Vidim, da imaš prav malo pojma o delu učiteljev, kar pa je tudi znak, da te prav malo briga kdo, kaj in kako se ukvarja s TVOJIM otrokom! Lp!

Odtujenost zaradi “prednosti delu” je po mojih opažanjih tipičen argument s katerim mahajo ljudje zaposleni v javni upravi, oziroma tisti zelo redki ljudje v privat sektorju, ki imajo službo še vedno točno od ure do ure.

To velja ne glede na spol.

Nekaj je tudi takih, ki so imeli partnerja, ki je pred družinskimi obveznostmi bežal v delo, službo in take seveda razumem, da bentijo, ker to počnejo popolnoma upravičeno. Vendar pa ti ne bentijo nad dejstvom, da partner ni dvigoval otroka v šoli/vrtcu najkasneje ob 14 uri, temveč, da si za družino ni vzel časa, sploh.[/quote]

Nimamo vsi tako lagodnih služb, da bi lahko cel dan “viseli” na enem mestu, malo srfali po netu in čakali, da kakšno omrežje izpade!!!
Pedagoški delavci po ZAKONU ne smejo delati več kot 30 pedagoških ur tedensko, polovico dela-priprave na delo pa je treba opraviti tudi doma! Vidim, da imaš prav malo pojma o delu učiteljev, kar pa je tudi znak, da te prav malo briga kdo, kaj in kako se ukvarja s TVOJIM otrokom! Lp![/quote]

Zanimivo, kako si predstavljaš delo inženirja :)) Naj uganem, si iz familije birokratov do 5 kolena prednikov.

Kaj piše v zakonu meni pošteno dol visi, ker so zakoni v Sloveniji črka na papirju (če zanemarimo še malenkost, da ga šolstvu itak piše SVIZec), ki vse prenese. Moja nečakinja ima v šoli učitejico angleščine, ki poleg rednega šolskega dela polne zaposlitve popoldne še inštruira in honorarno poučuje v jezikovni šoli. Imam tudi priženjeno sorodnico učiteljico likovnega pouka, ki glede na nabijanje šolnikov, vsak teden 10 ur popoldne popravlja izdelke učencev (ha ha ha).

Če morda še verjamem, da imajo profesorji slovneščine in kakega tujega jezika, ki so zeloo pridni zares tudi popoldne veliko dela, pa močno dvomim, da to velja tudi za prvo in drugo triado OŠ, učitelje telovadbe, likovnega pouka, tehnike, zgodovine, gegorafije, kemije, matematike … kjer so testi zelo na šimel, ali jih pa sploh ni. (podobno velja tudi za srednjo šolo)

Nimamo vsi tako lagodnih služb, da bi lahko cel dan “viseli” na enem mestu, malo srfali po netu in čakali, da kakšno omrežje izpade!!!
Pedagoški delavci po ZAKONU ne smejo delati več kot 30 pedagoških ur tedensko, polovico dela-priprave na delo pa je treba opraviti tudi doma! Vidim, da imaš prav malo pojma o delu učiteljev, kar pa je tudi znak, da te prav malo briga kdo, kaj in kako se ukvarja s TVOJIM otrokom! Lp![/quote]

Zanimivo, kako si predstavljaš delo inženirja :)) Naj uganem, si iz familije birokratov do 5 kolena prednikov.

Kaj piše v zakonu meni pošteno dol visi, ker so zakoni v Sloveniji črka na papirju (če zanemarimo še malenkost, da ga šolstvu itak piše SVIZec), ki vse prenese. Moja nečakinja ima v šoli učitejico angleščine, ki poleg rednega šolskega dela polne zaposlitve popoldne še inštruira in honorarno poučuje v jezikovni šoli. Imam tudi priženjeno sorodnico učiteljico likovnega pouka, ki glede na nabijanje šolnikov, vsak teden 10 ur popoldne popravlja izdelke učencev (ha ha ha).

Če morda še verjamem, da imajo profesorji slovneščine in kakega tujega jezika, ki so zeloo pridni zares tudi popoldne veliko dela, pa močno dvomim, da to velja tudi za prvo in drugo triado OŠ, učitelje telovadbe, likovnega pouka, tehnike, zgodovine, gegorafije, kemije, matematike … kjer so
testi zelo na šimel, ali jih pa sploh ni. (podobno velja tudi za srednjo šolo)[/quote]

No, lepo, da po mnenju inžinerja spadam med “ta pridne” 🙂 Ko bi le to mnenje imelo veljavo! Lp!

Zanimivo, kako si predstavljaš delo inženirja :)) Naj uganem, si iz familije birokratov do 5 kolena prednikov.

Kaj piše v zakonu meni pošteno dol visi, ker so zakoni v Sloveniji črka na papirju (če zanemarimo še malenkost, da ga šolstvu itak piše SVIZec), ki vse prenese. Moja nečakinja ima v šoli učitejico angleščine, ki poleg rednega šolskega dela polne zaposlitve popoldne še inštruira in honorarno poučuje v jezikovni šoli. Imam tudi priženjeno sorodnico učiteljico likovnega pouka, ki glede na nabijanje šolnikov, vsak teden 10 ur popoldne popravlja izdelke učencev (ha ha ha).

Če morda še verjamem, da imajo profesorji slovneščine in kakega tujega jezika, ki so zeloo pridni zares tudi popoldne veliko dela, pa močno dvomim, da to velja tudi za prvo in drugo triado OŠ, učitelje telovadbe, likovnega pouka, tehnike, zgodovine, gegorafije, kemije, matematike … kjer so
testi zelo na šimel, ali jih pa sploh ni. (podobno velja tudi za srednjo šolo)[/quote]

No, lepo, da po mnenju inžinerja spadam med “ta pridne” 🙂 Ko bi le to mnenje imelo veljavo! Lp![/quote]

O tem, ali spadaš med ta pridne, pa se jaz nisem opredelil, ker o tem ne morem sodit. Pa tudi če bi, to preprosto pomeni, da oddelaš (za razliko od osatlih prosvetnikov) predpisanih 40 ur na teden in ne prav dosti več kot tisti troti, ki ne znamo otroka dvigniti ob 14 uri in ki jih občasno puščamo skoraj do konca delavnika šole.

p.s. Potemtakem s PB nimaš nobenega opravka.

No, lepo, da po mnenju inžinerja spadam med “ta pridne” 🙂 Ko bi le to mnenje imelo veljavo! Lp![/quote]

O tem, ali spadaš med ta pridne, pa se jaz nisem opredelil, ker o tem ne morem sodit. Pa tudi če bi, to preprosto pomeni, da oddelaš (za razliko od osatlih prosvetnikov) predpisanih 40 ur na teden in ne prav dosti več kot tisti troti, ki ne znamo otroka dvigniti ob 14 uri in ki jih občasno puščamo skoraj do konca delavnika šole.

p.s. Potemtakem s PB nimaš nobenega opravka.[/quote]

Tudi s PB imam opravka, ker moramo vsi predmetni po potrebi nadomeščati odsotnosti na šoli…
Morda sem prav zato še bolj senzibilna, ker dejansko občutim stisko otroka, ki z nekim upanjem oz. strahom ali celo veselim pričakovanjem čaka, kdo bo prišel ponj… Verjetno so tiste stalne v OPB bolj “zverzirane” in se s tem ne obremenjujejo… Vsekakor, jaz se trudim po najboljših močeh, da tistim na predmetni vcepim določena znanja in tistim v PB “olajšam” bivanje! Nisem pa vsak dan v PB! Lp!

Ni čudno, da so otroci tako razvajeni, zakaj pa sami ne grejo domov…..Jaz sem hodil iz šole in v šolo celih osem let sam, do tretjega razreda peš, potem pa s kolesom in nisem na nikogar čakal, da pride pome…Tisti, ki pa so bili bolj oddaljeni pa so preprosto sedli na bus in je bilo to to….

Kakšne nepotrebne razprave……..

Vinko

Se popolnoma strinjam! Tudi sama sem hodila po pouku domov! Zakaj danes starši otrokom ne zaupajo, zakaj jih puščajo v šoli celih 10 ur in več, mi ni jasno… Marsikdo, ki je v PB, ne naredi naloge v tistem času, pa da ga siliš do onemoglosti… Od 8h zjutraj do 17h popoldan je za otroka šole, reda, vrste, navodil in pravil preveč… Pa četudi gre za moj kruh! Lp!

New Report

Close