nekatri profesorji prov “zajebavajo” dijake…!!!
Vem katero misliš! Tudi jaz sem na tej šoli. Letos grem v 4. letik. Kar govoriš ni res. Oprosti, jaz sem tako špricala pouk, nisem sodelovala pri urah, pa če imaš znanje ti ne more nič! Poskuša lahko… Pa še nekaj; pazi kam pišeš in kaj. Ker dotična profesorica je že dobila tožbo, ker je neki dijak imel podobne fantazije kot ti. Raje se nauči angleščino in ne “jamraj”!
Pa še nekaj, če ti kaj ni prav lahko prosiš, da te ocenjuje drug profesor (ampak glede na tvoje pisanje dvomim da imaš kaj znanja v materinem jeziku kaj šele drugje). Meni se zdi ta profesorica super! Danes rabimo stroge profesorje, da ne zleze čez vsak butec in potem dobi službo z neznanjem, nekateri pa se učimo in trudimo ne “lezemo” čez, potem nam bodo pa pred nosom službo pobrali taki z “šenkanimi ocenami”. Kot sem že rekla sem dijakinja 3. letnika pa mi je marsikaj bolj jasno kot tebi, ki v teh pubertetniških letih samo misliš kako bi ti vsi radi škodovali. Pomisli kaj ima prfoks od tega, da zabija količke? 18? tudi to ne drži. Če bi to držalo bi vodstvo resno podvomilo v njene sposobnosti poučevanja.
:-)))))))))))))))))))), si me pa nasmejala :-)))))))))))))))
Bi sem morala pa krepko bolj potruditi, da bi ti kdo verjel vsaj besedico :-))))))))))))))
Očitno si se prepoznala :-)))))))
Takšne učitelje (beri izrodke), bi morali že zdavnaj nagnat iz šol !!! Mečejo slabo luč še na tistih nekaj redkih, ki so ok.
Grožnje s tožbo pa prihrani za otročke iz vrtca, pa še oni se ti bodo smejali :-)))))
Poznam učiteljico, ki se je izživljala nad otrokom, bila tožena in tožbo izgubila !
Zato, dragi učitelji, pazite kaj delate. Vaša dejanja se lahko mimogrede obrnejo proti vam!
Vsi starši niso klečeplazci, kaj hitro lahko naletite na mino! Tam, kjer ste jo najmanj pričakovali…
In ti se čudiš? Jaz se niti malo. Bi me bolj čudilo, če bi ti kot dijakinja naredila maturo s tem znanjem slovenščine kot si ga v svojem postu pokazala.
Glede “zajebavanja” pa toliko – imela izkušnje s takšno profesorico, ki je delala razlike med učenci. In sicer so vsi, ki so bili iz njenega kraja so imeli avtomatsko privilegije. To pomeni najmanj 1 ocena višja kot si si jo zaslužili. Enako je veljalo za fante. Sovražila je vse punce in ni bilo šanse, da bi jo premaknil. Naprimer: v 4. letnikuje imela sošolka povprečje 3,8 in ji je avtomatsko zaključila 4. Medtem, ko je imela druga sošolka povprečje 4,2 in je morala biti vprašana za 4. Si ne zmišljujejm, ne vidim razloga, da bi si, čeprav veliko ljudi ne more verjeti, da je kaj takšnega možno v današnjih časih. Je bila že znana po tem. Ukrenil ni, na žalost, nihče nič. Smo se pritoževali razredničarki ampak pomagalo seveda ni nič zato smo odnehali. Mene je imela še posebej na piki (nimam pojma zakaj, pač se je tako odločila), skupaj s par sošolkami. Smo jo odnesle še slabše kot ostali. V glavnem njen predmet sem imela zaključeno 3, na maturi pa sem dobila 5. To mi je bilo edino pomembno in v dokaz, da znam več kot ona trdi in priznava. Takrat sem se tolažila s tem, da jo gledam samo eno leto potem pa imam mir celo življenje. Če pa bi jo srečala na ulici bi šla mimo nje kot, da je ne vidim, čeprav bi ji najraje pljunila v faco.
Mene pa v SŠ je na piko vzela od angleščine. Še danes ne vem zakaj.
zelo težko sem dobila oceno višjo od 2.
Na maturi pa mi je zastavljala čudna vprašanja.
Npr: kaj se je zgodilo 20 let nazaj v bovcu (takrat jaz še rojena nisem bila)
Npr: katero nagrado je dobil Greenpeace tega in tega leta?
WTF ženska kaj ima to veze z angleščino, pa komisija ni nič pripomnila
kasneje izvem da sem dobila na ustem zelo nizke točke, ampak vsem zelo dobro pisala pisni. In ravno zaradi ustenga mi je zmankalo malo za 4.
Sedaj sem na fakulteti kjer imam angleščino 8.
Tako, da ja dokazano da sem znala za več pa baba zmešana ni hotela biti realna.
Svojim ljubljenkam pa je kar šenkavala 5-ice, ko pa pridejo rezultati mature pa: oh ma kako da nisi pisala 5.
Sama imam katastrofalne izkušnje z učitelji iz osnovne šole in verjamete ali ne, nikoli več ne bi ponovila teh šolskih let. Ja, nekateri učitelji res prov ”zajebavajo” dijake. Seveda sem sama to tudi izkusila ampak šele v srednji šoli.
Osredotočila se bom samo na OŠ, ker ni tako hudo kot pa ”jamrate”.
Seveda osnovna šola ni ”krneki” in da predmeti, ki jih poučujejo niso smiselni za življenje. Halo, ste že slišali za splošno izobraženost? No, OŠ je pač nekakšen uvod v to.
Res je, da nekateri učenci pač nimajo blestečega odnosa do šole, sicer pa tudi kot sama opažam ga tudi učitelji nimajo do otrok, staršev, jaz pa še vedno ne razumem kako potem lahko pričakujete dobre medsebojne odnose. Že po tem forumu sodeč učitelji niste najbolj blesteči v pogovornem bontonu.
Vedno več sovraštva do otrok ”čutim” v odgovorih z vaše strani in ne razumem, kako potem lahko poučujete otroke, ki v bistvu šele začenjajo stopati po poti življenja.
Ko ste se odločili, da boste poučevali, ste najbrž vedeli v kaj se spuščate. Sicer ste tudi sami bili otroci in so vam tudi šle same bedarije po glavi. Kar spomnite se. Je pa res, da se časi spreminjajo in s tem tudi obnašanje otrok.
V devetletki tudi nečesa ne razumem. Vsak otrok je po svojih sposobnostih uvrščen v nivojsko skupino pri SLO, MAT in TJA. Ne razumem, kako se v šolah, kjer so manjši razredi učitelj ne more posvetiti otroku in mu razložiti snov. Kolikor jaz to razumem, so nivojske skupine mišljene ravno za to.
Za opravljanje nalog pa tako: Ko pride otrok v prvi razred mu učiteljica reče: če želiš, lahko opraviš domačo nalogo, če pa ne, ti pa ni treba, raje se igraj doma. No, in kako boš potem otroka navadil na vestnost opravljanja domačih nalog?
Popravnih v OŠ pa še vedno ne morem dognati, saj se mi to zdi podpiranje lenobe. (tako otrokove kot učiteljeve) Čeprav vem, da nekateri resnično uživajo pri izreku: ”greš na popravnega”
Šola je otrokov drugi dom. To pomeni, da za takšno obnašanje nekaterih učencev niso krivi samo starši. Upoštevati je treba tudi družbo v šoli in izven nje, ne samo učitelje, je pa res, da če učitelj ne zna obvladati situacije in raje do učenca pristopi agresivno, je najbrž takšen tudi učenčev odgovor. To je celo eden izmed zakonov fizike, če se pravilno spomnim (akcija-reakcija). Učitelji naj vodijo skozi življenje, ne pa zatirajo otrokove adute in naj jih ne ponižujejo. Tako bo odnos tudi drugačen. Dokler po vaši šoli še ne strašijo mali gangsterji s pištolo v rokah in streljajo vseprek še ni potrebno klicati socialne na dom in sovražit pubertetnike. Tudi sami smo bili enkrat tam in nismo bili vsi angelčki. S časoma, skozi življenjske izkušnje pa tudi izoblikuješ svojo samopodobo, ki pa naj bi bila (kar si najbrž vsak želi) čim boljša.
Iz lastnih izkušenj vem, da kadar so bili odnosi dobri, je bilo vse dobro.
Sicer pa, kakor zakon veleva:(prbl.) Vsak starš mora biti seznanjen z vsako novo pridobljeno oceno. Jaz si to tolmačim tako: Vsak učitelj bi potem moral po vsakem ocenjevanju učenca poklicati domov in to povedati. Sama vem, da nekateri otroci pač ne povejo doma za vsako oceno, skrivajo teste itd. zato mogoče tudi to ne bi smel bit problem staršev ampak učiteljev. Skratka, ja, sistem ima veliiiko lukenj.
No, ja imam še veliko za povedat ampak mislim, da sem bistvo zajela.
Vem, da je danes biti učitelj zelo težka naloga/poklic, sploh pa v teh časih, ker ni več prisotnega tolikega spoštovanja.
Želim si naj bo vaš cilj uspešno podati otroku znanje ki ga imate, ne pa se izživljat nad njim, ker vam pač vaša avtoriteta to dopušča.
Oh, z učitelji oziroma profesorji in njihovim zafrkavanjem pa imam toliko izkušenj, da bi lahko napisala diplomsko nalogo o tem. Na žalost sem ena izmed tistih, ki ji šolski sistem ne ugaja in sem se v prvem letniku splošne gimnazije znašla celo še tretjič. Saj veste, kot pravijo, v tretje gre rado in tudi meni je uspelo. Pa nič ne de, hotela sem napisati par vrstic o provokacijah profesorjev.
Na žalost ne verjamem, da je čebelica ena izmed tistih bleščečih dijakinj, ki se trudi za dobro oceno. Kot ste tudi drugi izpostavili, njena slovenščina je katastrofalna (in ne pravim, da je moja velika boljša, pa vendar se trudim).
Poznam pa zares profesorje, ki počno takšne stvari kot jih je omenila ona. Sama imam izkušnje s profesorico fizike, ki me je poslala na popravni izpit. Priznam, med urami nisem sodelovala in fizika me res ni zanimala. Zadnjo uro fizike pred koncem šolskega leta pa stopim do profesorice in jo vprašam, če mi lahko na hitro pove katere teme so primerne, da se naučim (nismo obdelovali celotnega učbenika, saj sem bila v programu klasične gimnazije). Bila je zelo prijazna in reče mi, da naj se sploh ne osredotočam na poglavja v učbeniku, iztrga list iz njene beležke in mi zapiše VSA vprašanja, ki naj bi jih lahko dobila na popravnem izpitu. Bila sem zelo vesela in mislila sem, da imam pozitivno oceno že v žepu, če le preletim potrebno snov. In potem pride dan popravnega izpita. Učila se nisem veliko, vendar imela sem predstavo kaj moram znati in ta vprašanja so se mi kar dobro vtisnila v spomin. Vpraša me prvo vprašanje, ki je bilo z lista in recimo da sem dobila polovico točk. Pride drugo vprašanja in tema. To vprašanje sploh ni bilo na listu. Enako je bilo s tretjim. Profesorica se je torej kar konkretno poigrala z menoj in od tistega dne sem se zelo dobro začela zavedat, da večina profesorjev pač ni na tvoji strani in če te od začetka ne marajo, te nikoli ne bodo.
Tako rekoč enaka zadeva se mi je zgodila s profesorjem biologije. Bila je zadnja ura, popravljati bi morali zadnjo konferenco, jaz in še dva sošolca. Profesor nam je določil le eno snov, češ, da druge niso tako pomembne in naj se naučimo le to. Učim se cel dan kot zmešana, popolnoma živčna stopim pred tablo. Profesor pa me začne spraševati eno čisto tretjo snov. Seveda nimam pojma o čem govori in on se začne na ves glas krohotat in zmaje z glavo. Oba dva sošolca tudi popolnoma zmedena in tako nas je poslal v klop s popravcem in češ kako nimamo pojma. Zame je bil to četrti popravec in spet sem padla letnik. Ko sem ga prosila še za eno možnost se je samo smejal in rekel da to ni njegov problem, da pač ne bom naredila letnika.
Po tem incidentu sem ga srečala velikokrat v mestu… ne bi raje o tem kako me pogleda, ko me vidi. Še zakrohota se zraven, čeprav sta sedaj minili že dve leti.
In to sta samo dva primera. O raznih zlobnih opazkah med urami in spraševanji, pa raje ne bi. Tega sem se že navadila. Zbijanje morale se da najti skoraj pri vsakem profesorju. Je očitno del njihovega poklica.
Pa še en namig vsakemu, ki bo kdaj popravljal oceno ob koncu šolskega leta: naučite se snov celotnega šolskega leta in ne poslušajte bedarij kot ‘Lepo se nauči zadnja dva poglavja in bova vse uredila.’ To skoraj nikoli ni res.
LP
Prav je, da če hočeš naredit letnik, moraš zadovoljiti standarde, to pomeni da moraš imeti vse teste vsaj zadovoljivo(2), ker je nepravično do tistih, ki celo leto pridno delajo in se trudija, pa imajo na konvu zaključeno2 ali več, eni pa celo leto ne delajo nič, same 1, potem pa želi z zadnjim testom popraviti snov iz prvega ocenjevalnega obdobja…Na žalost to pri nekaterih res gre 🙁
Po mojem mnenje je stanje grozno. Saj se spominjam da še v OŠ in SŠ so imeli nekateri privilegije. Žal nisem bila med njimi. Ampak pustimo sedaj to.
Sem iz Nove Gorice SŠ sem tam končala ( ne bom povedala programa). Pa še preden sem se vpisala sem slišala, da nekateri predmeti, ki so sicer enostavni (vsaj za moje pojme) so težki zaradi zateženih profesorjev. Npr.: Informatika…omfg učiteljica ni in ni mi hotla dat 5 (in takrat se mi je zelo šlo za odličen uspeh). Vse moje seminarske je pred razredom skritizirala, jaoooo glupa ženska res. Pa če ti je PC med izpitom crknu, je samo vzdignila roke in rekla da ne more nič in ti je lepo kolac zabila v redovalnicu in naj opomnem da vsi PCji na šoli so v obupnem stanju. In enkrat se je meni sesul med testom in v zadnjim 15 min sem spackala za oceno 2. IN če si želel popravljati oceno veš kaj je svinja naredila!? Je opisala obe oceni…WTF kar neke svoje pogoje daje budala. Tko, da ja angleščina in informatika = dve glupi ženski
In kar je najbolj smešno in ne fer!??? Na začetku ta ženska od INFO reče, ja bom tudi ustno sprašavala za oceno…Samo eno uro je spraševala in ugante koga je povlekla ven in zabila 3…
Zko da jaz na SŠ nimam ravno “lepih” spominov, pa strinjam se s ER-om …ker pri nas so dobili 2 že če so samo 1 snow na koncu znali na popravcu.
Sicer pa na naši šoli smo imeli zelo dobrega prof. MAT, je strog in malo zafrkancijskih ampak, ko vidiš da delaš na matematiki ti pokaže respect al ne vem kako bi rekla. Ali pa da si glih ti tisti ubogi revček da ti ne bo uspelo v 4. letniku nrdit mat in nato it na maturo, ti bo dal tolko možnosti da ja nrdiš če delaš. Tko da ajde veliko nas je padlo mato na prvem roku mature, ampak JA tudi jaz sem padla 1. rok, ampak imam dober izgovor. Tisto leto je oseba ki je bila najbližja začela umirat za rakom in nisem mogla več tako delat na posameznih predmetih kot je bilo treba. Tko da sem šele 2. rok naredila, ampak ne krvim profesorja, ker vem da je ful dobro razlagal pa matematika me je po svoje zanimala, ampak preprosto je bilo to obdobje zelo težko zame. tko da ocene moje matematike po letnikih 4 5 3-4 in zadnji letnik 2
v 3. letniku ne vem več koliko je bilo…ker takrat se je začelo že sranje z tem prekletim rakom.
In mislim da je redko kateri profesor tko dober kot ta
Ker pri ANG je bilo pa praw obratno, jaz imela probleme ampak moja naj frendica v SŠ je imela še večje. Prekleta koza od prof. niti možnosti ni dala za popravca…
Tko da life ain’t fair.
No pa mojo situacijo sem že opisala od ANG….letos sem imela 8 na UNI in v SŠ 2 -.-
nekam sumljivo kajne!?
No jaz sem imel podobno težavo z mojo hčerko, ki ima težave z skoraj identično težavno profesorico angleščine v SŠ in lahko garantiram, da sam nikoli nisem imel težav z angleščino, moja hčerka pa še manj, zares zna dobro angleščino, še en moj stari test iz fakultete je znala rešit v popolnost. In ja na govorilnih urah pri profesorici sem imel enako izkušnjo, da se je ženska delala norca iz mojega otroka in mene v moj obraz. Čeprav sem miren človek, sem vzrojil in ji povedal svoje, ampak sem res vzrojil, ker mi malce ne gre v glavo kako moja hčera zna gladko angleščino, v šoli pa jo ženska meče in seveda ni edina v svojem letniku s to težavo. No in je ravno to pomagalo, ker sem se tak zdrl na žensko, da se je normalizirala, pa malce sem z tem vzpodbudil druge starše da so se še oni pritoževali. Pa še to pred to profesorico je imela angleščino vedno čisto petko VEDNO. Kaj te pa najbolj razjezi ko vidiš da je test prav rešen a ženska ji odbija točke.
Poleg tega preden kdo reče da ščitim otroka in če sem pomislil, da je padla v slabo družbo in se je polenila pa žal to ni res, ker je zelo pridna in imam srečo, da mi je poleg tega, da sma jo z ženo dobro vzgojila uspelo narediti tako da v takšnih problematičnih letih zna dobro razmišljati z svojo glavo oz tako odraslo.
V gimnazijski program sem hodil v letih od 2004 do leta 2008. Prvi dve šolski leti smo imeli še 3 konferenci, v zadnjih dveh pa 2 konferenci, vendar bom podal splošen opis, tako da to niti ni toliko pomembno. Dobili smo namreč profesorja za fiziko, ki je še zdaj pomočnik ravnatelja. V 1. letniku 1. uro je jasno in glasno povedal, da IŠČE NEZNANJE in da bo pri njemu zelo bogi tisti, ki ne bo pokazal zadosti sprotnega znanja. Pri njemu je bilo zelo pomembno, ali si pisal test pozitivno ali ne. Če si test pisal pozitivno, si bil “rešen” za celo konferenco, kar pomeni, da te je “pustil pri miru”. Kdor pa je pisal test negativno, ga je pa “nasrkal”. Negativni dijaki pri testu so bili ves čas na tapeti. Vsako uro jih je klical pred tablo, vsako uro so bili lahko vprašani, vsako uro je postavljal različna vprašanja za njih, torej toliko, da je videl, ali delajo sproti ali ne. Pri tem profesorju se res ni splačalo pisati testa negativno.
Pozdravljeni,
Moje ime je Laura in delam diplomsko nalogo na temo nordijska hoja. S klikom na spodnjo povezavo, lahko rešite spletno anketo in pomagate pri ustvarjanju diplome. 😀
Povezava do strani:
https://wwja sjaw.1ka.si/a/26633
lažje: https://www.1ka.si/a/26633
Popolnoma se strinjam z ‘adrobeno’.
Vsi ‘nekdanji’ in ‘trenutni’ učenci/dijaki/študenti gledate na problem našega šolstva le s svoje plati. Kaj pa učitelji? Se je kdo izmed vas kdaj vprašal, kaj vse moramo pa prenašat učitelji? Nekoč je učitelj prišel v razred in odpredaval svoje. Danes pride v razred, na začetku ure porabi 5 min, da pomiri učence, začne razlagati, potem mora nekoga opozoriti naj neha klepetat, preklinjati, itd. Ja, otroci tudi preklinjajo in to zelo. Tega jih gotovo ne učimo učitelji, to so se naučili doma. Skratka, cca. 10 – 20 min časa porabimo za brezvezne stvari.
Dandanes se tudi veliko bolj govori o socialnih problemih učencev. Tako smo učitelji na nek način postali tudi terapevti, socialni delavci, psihologi … čeprav, priznam, za to nismo usposobljeni. Nekateri si sploh ne znate predstavljati, kakšne družinske zgodbe in situacije vse spoznaš pri delu v šoli. Ne enkrat na leto, kar vsak dan.
Pa bodo nekateri rekli, da se je treba posvetiti vsakemu učencu posebej. TO JE NEMOGOČE! Pri 24 učencih v razredu in obsežni snovi se ne da individualno pomagat in dodatno razlagat, čeprav bi marsikateri učitelj to z veseljem storil. Tudi dodatnih vaj učitelji ne smemo pripraviti preveč, ker nam šolski fotokopirec šteje fotokopije! (pač smo v recesiji in šparamo)
Današnji otroci so tudi zelo ‘nepozorni’/’nenatančni’ in to kar vsi po vrsti. Vsakdo ima mobitel, MP3, računalnik, tablični računalnik, TV v svoji sobi – prekomerna uporaba teh pripomočkov pa pri otrocih in najstnikih (pa tudi odraslih) povzroča nemirnost in motnje pozornosti. Rezultat tega je, da učenci pri pouku in tudi v drugih okoljih samo na pol poslušajo, naloge opravljajo nepremišljeno in za svoje napake skoraj vedno krivijo učitelje, starše, prijatelje …
Da ne govorim o tem, kdaj nekateri otroci hodijo spat. Otrok, ki mora naslednji dan v šolo bi moral biti v postelji najkasneje ob 9.00 uri zvečer! Sama sem že doživela, da je učenec komaj hodil, ker je bil tako utrujen.
Skratka, vsak problem je potrebno pogledati z več zornih kotov.
Ena tršica, lepo, da ste napisali tudi iz drugega zornega kota. In če je res tako, kot ste napisali (v kar verjemem), potem morate biti sijajna učiteljica. Tudi sama sem imela nekaj, ne tako malo takih v OŠ, takih, ki so se nam znali približati, so si pridobili naše spoštovanje in so bile tudi učiteljice, ki so nam bile kot mame in neštetokrat poslušale naše težave, nam svetovale, pa tudi ponovno razložile, če je bilo potrebno. Od njih smo se naučili snov, še več pa za življenje, kar je v končni fazi pomembneje, kajne? So bile tudi manjše neumnosti, a ker so bili razumni in srčni ljudje, smo se čisto lepo razumeli skozi vso obdobje šolanja – še danes smo se veseli in dostikrat se spomnim na njih. Omenjeni si zaslužijo tisto plačo, ki jo dobijo in ki jim jo mediji tako radi oponašajo, in še večjo, ker delajo nekaj neprecenljivega.
Iz tega stališča se mi ne zdi pošteno krivde valiti samo na profesorja – za prepir sta vedno potrebna dva. Pa vendar so moje izkušnje zdaj, v gimnaziji pokazale, da to čisto vedno ne drži. Sama se poskušam izogibati konfliktom vseh vrst, a včasih bi človek res znorel… Tu je od psihičnega pritiska na dijaka pa vse do nepravičnega ocenjevanja videti prav vse. To pomeni, da so pri nekaterih ure nemogoče iz vseh mogočih razlogov. Da te profesor na testu vpraša po mnenju, nakar ti ga negativno oceni, ker “ni pravilno”. Ljudje niso več srčni, iskreni in prijazni (se razume, do tistih, ki imajo en odnos), temveč postane šolanje ena sama muka – območje, prežeto s sovražnimi odnosi med profesorji in dijaki. In seveda je takšno delovno okolje mučno za oboje. Najbrž se zavedate, kako prijetno je delati v okolju, kjer se ne počutiš dobro.
Tu je še pritisk pred ocenami, pa tudi utrujenost kot ste že sami omenili. Če vam povem, da sem v tem tednu odpisala že 2 testa (tretji še čaka) in bila 4-krat vprašana, kar pomeni, da sem se učila ves vikend in v zadnjih petih dneh zaspala povprečno ob 3.uri zjutraj, kljub učenju čez dan (ob 6.uri se zbudim za šolo), potem vam je najbrž jasno, zakaj ni neke volje do dela. Ker človeku tovrstni urnik poruši bioritem, pa še psihično po malem visi na nitki. Ne rečem, da so taki vsi profesorji, a obstajajo. In meni se zdi, da je trenutno takih na moji šoli večina.
Zato naj mi nihče ne reče, da so vsega krivi dijaki, tako kot naj si ne drzne reči, da so vsi profesorji zanič. Dejstvo pa je, da se mnogi trudimo, pa preprosto pridemo do točke, ko več ne gre. In naj nihče ne reče, da je srednješolsko izobraževanje izbirno – kakšna prihodnost me pa čaka, če ne naredim faksa, kaj šele brez srednje šole? Zato menim, da bi bilo več obojestranskega razumevanja in komunikacije potrebne, pa bi bilo vse lažje.
Treba je biti objektiven, da lahko sodiš pošteno – in v primeru začetnega posta je to najbrž nemogoče – že v kontekstu je napisan za dva različna bregova. Priznajte pa si, učitelji, da brez malo pristranskosti v tem poklicu ne gre (tako kot ne v vsakem poklicu z ljudmi) in da imate dostikrat nekoga rajši kot drugega, včasih tudi brez razloga.
Od vas, ena tršica, bi bila pa zelo vesela odgovora. Še z druge plati medalje (ali kako že temu pravijo).
anonimsx50, ne poznam te osebno, zato ne vem, na kakšen način se učiš … ampak daleč najbolj priporočljivo je, da se učiš vse predmete dokaj sproti, potem pa, ko pridejo testi in spraševanja nekaj dni predtem le začneš ponavljat in se pripravljat na preverjanja … ni se ti treba učiti po cele dneve in noči, če si se že predtem kaj učila. preveliko učenja včasih tudi škodi, ker ni pomembno koliko se učiš, ampak KAKO oz. NA KAKŠEN NAČIN se učiš. pri učiteljih je bistveno to, da jim pokažeš razumevanje in uporabo snovi, ki jo določen profesor predava.
zanimivo pa je, da sem tudi jaz v srednji šoli (gimnaziji) se poskušal vedno izogniti konfliktom s profesorji, pa nisem imel z njimi nobenih težav in tudi nobeden me ni ne vem kako zafrkaval in nobeden niti ni bil krivičen do mene, ampak so me vedno ocenili toliko, kot sem v tistem trenutku znal.
mogoče še predlog za pripravo na ustno / pisno preverjanja znanja:
-> če se pripravljaš za ustno preverjanje, se uči tako, da zraven tega tudi veliko govoriš
-> če se pripravljaš za pisno preverjanje, pa si v poseben zvezek napiši vprašanja, in nanje pisno odgovarjaj
In še nekaj, dejstvo je, da je angleščina eden izmed bolj selektivnih predmetov. Za nekatere dijake predstavlja velik problem, nekaterim dijakom pa ravno angleščina “gre”. Pri angleščini je namreč dobro imeti dobro osnovo iz osnovne šole, saj se sploh angleška slovnica vedno nadgrajuje. Tako da, po svoje profesorico čisto razumem, da izreče ta stavek. V srednji šoli profesorji angleščine dijakom namreč ne bodo razlagali (oz. jih ne bodo učili) npr. nepravilnih glagolov, saj je to stvar osnovne šole in tako predstavljajo osnovo za angleško slovnico. Angleščina v srednji šoli pač poteka na nekoliko višjem nivoju. Pri slovnici tako bolj pridejo v ospredje časi (sedanjiki, prihodnjiki, pretekliki, predpreteklilki, pogojniki, ipd…), pa tudi if-stavki, reported speech, indirect questions,… itd.
Pri besedišču pa so bolj pogoste naloge za vstavljanje ene besede, ali pa besedotvorje (word formation), za kar pa moraš imeti “občutek”, ki se pa ga velikokrat ne da naučiti.