Naslovnica Forum Zdravje Splošno Družinska medicina napihnjen trebuh

napihnjen trebuh

Lep pozdrav !!
Star sem 34 let
Imam neprijetno težavo. Dogaja se mi , da se mi kar z lepega
napihne trebuh, postane mi slabo in ves sem po domače švoh.
To mine po nekaj minutah.
Imam pa hiatalno hernijo, ter jemljem zdravila proti izločanju
želočne kisline. ( Ortanol).
Tudi mesto točno pod žličko je na dotik boleče.
Pred pol leta sem imel gastroskopijo, kjer je bilo razen hiatalne hernije vse O.K.
Dobil sem tudi tablete helex, ker se preveč sekiram s svojim
zdravjem. A kar ne morem iz svoje kože. Zani me tudi ali lahko postanem odvisen od teh tablet. ( 0,5mg na dan ali 1mg )
Kaj mi svetujete ?

Že v naprej se vam lepo zahvaljujem za odgovor.

Lep pozdrav Tomaž

Spoštovani!

Napihnjenost je posledica motnje v prebavi, katere natančno in kako ukrepati vam ne znam odgovoriti. Lahko je posledica slabše prebave zaradi hernije, večjega izločanja kisline. Težko z gtovostjo nekaj postaviti na prvo mesto.

Helexa se lahko navadite, zato ga je potrebno jeamti v obdobju, ko imate težave, kak dan dva, ko težave minejo, nato pa narediti prekinitev.

Lep pozdrav!

Janko Kersnik

New Report

Close