dobila sem povabilo na izlet…
se nikoli se nisem peljala z motorjem, ce odmislim mestno voznjo z avtomatikom in vespo.
malo me je strah, a je treba kaj znati, kako se sprostiti,
kaj sploh pomeni…biti sopotnik na športnem motorju? izkušeni, naučite me, prosim!!

No tule ti lahko jaz pomagam:
– čim manj oviraj voznika
– nagibaj se skupaj z nagibanjem motorja (v ovinkih), a ne preveč, da ga ne vržeš iz ravnotežja
– ne naslanjaj se preveč na voznika – to velja predvsem za bremzanje, ker je to zanj zelo težko breme (za roke)
– roke pri bremzanju položi na tank in se opri nanj namesto na voznika, sicer pa imaš roke lahko tam ves čas vožnje, razen ob hitrem speljevanju
– če se spuščata (bolj počasi), se z rokama primi zadaj za ročice
– pri večjih hitrostih – nad 120km/h se rahlo znižaj in skrij za voznika, ker je upor zelo velik
– vedno glej naprej in bodi pozorna na dogajanje na cesti, da boš lahko pravočasno odreagirala in s tem čim manj ovirala voznika (speljevanje, bremzanje, prehitevanje…)
– pa najdi čelado ki ti bo čim bolje sedela na glavi (preveliko pri večjih hitrostih zrak dvigne)
– obleci se!!! vožnja ko je zunaj manj kot 18 stopin zna biti hudo mrzla!
Upam da sem ti kaj pomagala in da nisem česa pozabila. Uživaj in prosi ga da ne bo preveč norel!
lp Nutel(j)a

OBILO UŽITKA TI ŽELIM!!!:))

Zdaj mi pa res ni jasno zakaj ne nardi AKTIVNEGA linka…mi lahko kdo to pojasni?

O a res, jest sem pa firbčna, kam te bo pa peljal?

nic hudga, pa c/p, odlicen clanek je

pocutim se ze, kot bi letela 200km/h!
hvala obema

Probam še jaz

očitno se naslov ne konča na pravi način 🙂

Kateri motor imenujes sportni? Cestni, potovalni, coper? na vsakem od teh motorjev se vozi oz. sedi drugace. Najslabse je biti sopotnik na cestnem, ker nimas prostora za udobno sedenje niti drzo, voznika se moras trdno oklepati. Poleg tega pa dosega dirkalne hitrosti in je zelo nevaren. Po dalj casa trajajoci voznji te boli prav vse, hrbet, kriz, noge in ritka.

Lepse se je peljati na potovalnem motorju ali coperju. Tukaj sedis vzravnano, drzanje za voznika ni potrebno. Lahko se primes za stranske rocke ali celo nikamor, ce dobro obvladas svoje telo. Nobeno nagibanje ni potrebno, saj se tudi motor ne nagiba, pac pa spodmika na ovinkih. Ce najdes ritem in se sprostis je voznja vec kot uzitek. Samo se nekaj; za daljse poti je potrebno nabrati kondicijo z vec kratkimi voznjami. Ritka in vratne misice kar precej trpijo. Obvezno se je treba zelo dobro obleci, najbolje motoristicno jakno, rokavice, nepogresljivo celado, ledvicni pas. 18 stopinj je res spodnja meja. Na motorju te lahko zelo zelo zebe.
Sem lahko radovedna, kam pa gres?

lp

New Report

Close