Pozdravljeni!

Pred mesecem dni sem se odločila za korenito spremembo. Pričela sem namreč ločevati živila in jih kombinirati (npr. nikoli ne jem skupaj mesa krompirja in solate) in odpovedala sem se večerjam. Pričela sem kolesarit 30 km 2 -3 krat na teden, zvečer delam trebušnjake popijem 2,5 – 3 litre navadne vode ali limonade brez sladkorja in vsako večer izvajam intenzivno masažo nog in trebuha z Afroditino kremo proti celulitu. Naj povem da sem velika 162 cm in sem tehtala 78 kg. V mesecu dni sem shujšala 9 kg vendar pri tem nisem stradala niti en dan! Zanima me kaj mislite o tem ali morda hujšam prehitro? Jem samo 1 krat na dan kosilo ob štirih ali petih ko se vrnem iz službe.

Lep dan! Tanja**

Tanja**,

Sicer je super, da ti je uspelo tako shujšati.. ob vsem tem celo praviš da nisi niti en sam dan stradala.

Stvar je takšna… če smo realni. Od teh 9kg ki si jih izgubila v mesecu dni je naveč 3kg maščobe, morda kakšnih 1-1,5 kg tekočine… preeostalih 4kg pa si izgubila mišične mase.

Zmeraj kadar izgubljamo težo hitreje kot 0,5kg na teden… je večina izgubljene teže mišična masa. Sama najbrž veš da je prav mišična masa tista, ki porablja kalorije… in tudi tista masa, ki jo lahko oblikujemo… maščobe se ne da oblikovati.

Glede treninga super… samo tako naprej. Ampak če boš jedla le enkrat dnevno lahko pričakuješ da se ti bo hujšanje kmalu ustavilo… in se ne bo premaknilo več iz mrtve točke.

Prični razmišljati, kako bi tisti kalorije dosedanjega enega obroka dnevno razdelila na 4-5 manjših obrokov, ki bi jih pojedla v približno 3 urnih razmakih. Saj zdaj se ti zdi super, ko si tako hitro shujšala… ampak če boš tako nadaljevala, boš še nadalje izgubljala mišično maso. Dokler se tvoja dnevna potreba po kalorijah ne bo izenačila z kalorično vrednostjo tistega enega obroka dnevno. Takrat ti to da ješ le enkrat na dan več ne bo pomagalo… čim boš pa pričela jesti malo več, boš takoj pridobila nazaj maščobo, ki si jo tako na hitro izgubila.

Raje nadaljuj z 0,5kg na teden manj… tako ne boš izgubljala mišične mase in napredek pri hujšanju bo trajal bistveno dlje kot bo če nadaljuješ kot to počneš sedaj.

Lep pozdrav,
Goran

Pozdravljena Tanja***,

Ali mi lahko napišeš nekaj primerov komcbinacije prehrane za zajtrk in kosilo, večerjala nisi ne?
Najlepša hvala.

V knjižnici sem si sposodila knjigo ZDRAVO KOMBINIRANJE HRANE avtorice JACKIE HABGOOD. V knjigi je predstavljena Hayeva dieta.

MOGOČE TI BO V POMOČ
POZDRAV

Ločevanje živil je eden največjih nesmislov na področju prehrane. V vsaki polnovredni in nepredelani hrani obstajajo tako maščobe, beljakovine kot ogljikovi hidrati. Tako je narava zasnovala živila, kajti naš organizem potrebuje vsa te hranila. Zakaj bi torej ločevali hrano in jo predelovali, da bi npr. odstranili določeno hranilo? Če jemo polnovredna rastlinska živila, dobimo vse, kar potrebujemo.

“Uživanje pravih rastlinskih živil lahko v veliki meri reši ne le osebne zdravstvene težave, ampak tudi družbene tegobe. Nič drugega ne more tako pospešiti naše ozdravitve, kot uživanje sadja in zelenjave.” (Jedilnik Druge gasilske brigade, avtor Rip Esselstyn)

New Report

Close