Najdi forum

Naslovnica Forum Duševno zdravje in odnosi Družina Starševstvo in vzgoja Kontrolna -4razred naravoslovje !!??

Kontrolna -4razred naravoslovje !!??

Draga krpica. Če sem ti zgoraj kimala, ti moram zdaj napisati, da si me “razočarala”. Iz tvojega zadnjega pisanja je vil en sam negativizem in če si tako nastopila tudi na pogovoru si morala doseči slabo reakcijo.
Zmotil me je sploh zadnji odstavek. Za koga so tekmovanja? A zaradi napredovanja učiteljev, ali zaradi rezultatov otroka? Sistem napredovanja je takšen kot je, niso ga uzakonili učitelji.
Za koga so pa nastopi? Če je katera šola premalo aktivna se takoj sliši kritika. Na nastopih šole se pa predstavijo otroci, ali kdo se bo?!
Če je tvoj otrok uspešen in ga učitelj ne bo vlačil na tekmovanje…no nova tema, za nov post.

Daj, krpica…pomiri se….razumem kaj hočeš, vendar ni konec sveta.

Če imaš starejšega že v devetem, potem veš…ali pa tudi ne…pri naših (sem s primorske) so na oceno vplivale tudi druge zadeve: kot že rečeno razumevanje navodil, pisne oz. pravopisne napake itd.

Seveda so se nekateri starši “bunili”…ampak rečeno je bilo, da se MORAJO naučiti pravilno reševati naloge in brez slovničnih napak. Če je manjkala vejica, je šla točka po gobe. Zdej…a je pravično, da je ocena slaba zaradi slovničnih napak (pa to je veljalo za vse kontrolke, ne samo za slovenščino!) odgovori pa dejansko pravilni….ne vem….ker to vsak po svoje razlaga. No, sem zašla. V glavnem boš težko “dokazala” to njeno (ne)pravičnost.

To pa, da je hčerko zasliševala pred celim razredom, ker si ti prišla na pogovor k njej… s tem bi se osebno bolj ukvarjala kot s to eno točko. Mislim, da si noben otrok ne zasluži takega “obračunavanja”.

Ja kr-ena saj maš prav. so druge pomembnejše stvari v življenju.
Morda me je zmotilo to, ker eni znamo priznat, da delamo napake, drugi pa so tako hudičevo samozavestni da se kar kadi.

sori dismond1,tole o tekmovanjih je bilo bolj v tem duhu, da so takrat učiteljice vse medene, ko se gre za njihovo korist. Vem da se ob nastopih ko hodijo otroci nasotpat, šola dobi denar, jaz pa sem tista ki se z otrokom pogovarjam, dogovarjm usklajujem, ga prevažam,…
ko pa želiš z učiteljem predebatirat eno kontrolno (me je že v avli zjutraj hotla odslovit, da danes nima časa. ko sem vendar vztajala, je pristala, vendar ko mi je skoraj zabrisala nalogo nazaj v roke ,da je ne bo pregledala mi je res dvignilo pritisk. Kako lahko to reče??? Kje je zdaj njena prijaznost, ko se hvali s tem kako išče znaje v otrocih??
Eno dela drugo govori.
Sicer pa se zavedam, da z nastopi tudi otrok ogromno pridobiva, bolj na izkušnjah, ki mu bodo koristile v življenju kot trenutno. Hvala bogu, da ima možnost, je pa res da si s tem nabirajo tud točke učiteljice in šola.

pa brez zamere.
o tem, da je razpravljala pred razredom o tej stvari se bom pa z njo prav gotovo še pogovorila, morda celo skupaj z ravnateljem. zdi se mi skrajno nesramno da se spravlja nad otroka.
Kot bi jaz pred celo šolo razpravlajal o njenem ocenjenvanju….


Še enkrat, v prvi vrsti ima korist tu otrok. Ali te morda moti, da če je učitelj dober mentor, lahko to v sistemu oz. MORA uveljavi za napredovanje? Ne razumem to drugače kot nevoščljivost. Zdi se mi, da imaš na splošno do učiteljev slabo mnenje, upam, da tega ne prenašaš na otroka.
Prvič slišim, da šola dobi za nastop tudi denar. Prej ga mora dati, ker mora stimulirati (tako kot v vsaki službi), pa bodi spet nevoščljiva, dodatno delo (če je) učitelja, mogoče material…Torej, po tvoje je ok, ker otrok nekaj pridobi, po drugi strani pa bi učitelji morali vse delati zastonj.
Poglej, sama sem učiteljica, zato me tak odnos še vedno malo “boli”, čeprav z leti postajaš imun.
Če je bilo tako kot opisuješ, menim da hčerina učiteljica ni ravnala prav. Čeprav tvoj ton tudi ni na poti k razumevanju in razrešitvi.

Tole je rahlo čudno. Po osvetljenosti. Koliko pa je noč osvetljena?[/quote]

Sploh ni važno ali je čudno ali ne, učiteljica je dolžna upoštevati učni načrt, ki so ga sprejele učene glave, izvajati vsebine, ki bodo učence privedlo do zadanega cilja, utrditi in preveriti ali so učenci dosegli cilj in vse skupaj tudi oceniti.

Sicer nisem učiteljica, ampak predvidevam, da so za debato z učiteljico glede učnega uspeha učencev predvidene govorilne ure, prav tako imajo učitelji dodatno govorilno uro zjutraj, v skrajnem primeru pa se z učiteljem dogovoriš po telefonu, kdaj bi lahko prišla.

Če bi bila jaz učiteljica in bi k meni kar nenajavljeno in izven govorilnih ur privršal kakšen starš in hotel debatirati o neki kontrolki, bi ga kratkomalo odpikala. Tale učteljica je bila še prijazna, da te je sprejela. Ampak eni pa res nimate osnovnega občutka o tem, kaj je prav in kaj ne. A k zdravniku tudi kar pridivjate z nekim izvidom ne da bi kakorkoli kontaktirali prej? Hehehe.

Ti res nimaš vseh čistih.
Padeš v šolo med poukom ali tik pred poukom in pričakuješ, da te bo učiteljica sprejela? Temu so namenjene govorilne ure za katere imajo učitelji dodatek med 1 in 2 euri bruto mesečno!
Za nobeno proslavo ali tekmovanje niso plačani in za redkokatero dobijo točke za napredovanje, vse vaje izvajajo zastonj in vsakič, ko pridejo na šolo popoldan, pridejo na lastne stroške. In ti misliš, da delajo to zaradi denarja? Heh, ja, kako da ne.
Pred pisnim testom za oceno so imeli v razredu tudi preverjanje in zagotovo so med urami te definicije 100x povedali torej je na otrocih, da si jih zapomnijo na pamet. Učenje na pamet ima tudi svoj namen, predvsem učenje definicij in učenja na pamet je v današnjem šolstvu vse premalo, zato pa so tudi taki rezultati kot so. Očitno pa to ni edini razlog. Še večji razlog je, očitno, v prepotentnih starših, ki učitelja naskakujejo zaradi ene boge točke in grozijo zaradi ocen, ki niso take, kot so si oni predstavljali. Za crknit, kaj vse si eni dovolijo!
Glede razpravljanja pred razredom: pa kaj misliš, kje bo učiteljica razpravljala če ne pred razredom, v bifeju na kavici? Kje se je dogodek zgododil in koga se tiče? Celega razreda! Ker če pride en starš in zahteva nemogoče, potem je prav, da učitelj PRED VSEMI poudari to, kar je že 100x povedal, in da se z učenci ponovno pogovori o zadevi.
Drugič bodi tiho in se raje doma s hčerko uči, pa učiteljica ne bo imela dodatnega dela z razrednimi pogovori!

Hehehe, ste eni preprosti.:) Neka lastnost se lahko širi od nič do maksimum. Jaz imam lahko recimo ničelno toleranco do neumnosti, ti pa npr. najvišjo možno stopnjo. Pa se midve še vedno razlikujeva po stopnji tolerance do neumnosti, čeprav je jaz nimam nič, heheh. Ali pa imam jaz prazen žep, ti pa polno keša. Razlikujeva se torej po količini denarja, ki ga posedujeva, čeprav ga jaz nimam. Eh……[/quote]

Oh Frca kako si ti pametna. Saj zato to sprašujem. Zakaj po osvetljenosti. Lahko se ločijo tudi po vidljivosti, ne?[/quote]

Pravzaprav v mestih žal ni posebne razlike med mrakom in nočjo, kar zadeva osvetljenost.
Sicer se pa meni osebno zdijo taka vprašanja neumna in so se mi zdela tudi v osnovni šoli. Ker po eni strani lahko rečemo, da se dan in noč razlikujeta kar po nekaj lastnostih, po drugi strani je pa noč del dneva. Pravilnih odgovorov je ogromno in če bi spodbujali otrokovo razmišljanje, bi bilo treba to upoštevati.

To že – ampak potem bi morla biti tud navodila jasna. Razumevanje napisanega bi moralo veljati tudi za sestavljalca nalog.

Nekateri, predvsem seveda učitelji, bi na vsak način radi dosegli, govorim o tem forumu, da bi se videlo, kako so pa oni najbolj pravični, kompetentni itd. Pa veste, da ni tako? Zakaj? Ker enostavno vsi učitelji NISTE PRAVIČNI niti TAKO SPOSOBNI!!! Žal je tako, pa če si priznate ali pa ne. Sem delala par let v šolstvuin sem spoznala take in drugačene. Eni so za , kaj naj rečem, za vreč ven iy šolstva. Kaj me je najbolj zmotilo pri tej učiteljici? Kot prvo – da samo en piše 5 – jao, jao… To veliko pove ravno o prfoksi. Drugo- le zakaj ne bi mogla sprejeti mame en drug čas, ne ravno na govorilnih Treba Je razčistit TAKOJ. Glava boli tudi od tega, da razčiščuje potem pred razredom?! Tdi jaz mislim, da je to lahko čas za pogovor z ravnateljem, ker je takim treba prističi peruti.

Komentirala bom samo učenje na pamet in to, da se tudi med učiteljicami najdejo kakšne prav posebne “cvetke”. Moj sin je namreč imel v 4. razredu učiteljico, ki nam je na roditeljskem sestanku vehementno razložila, da se tudi matematiko da prav fino naučit na pamet (ker ona, da je imela velike težave z matematiko dokler ni tega pogruntala). In, so se pač matematiko učili na tak način. V šoli so neumorno delali ene in iste vaje, za kontrolko dobili točno take in ocene so bile fantastične, pa ne boste verjele, večina staršev zelo zadovoljnih, o naslednjem letu pa raje ne bom razlagala.
Jaz sem zelo proti “na pamet” učenju, pa za katerikoli predmet se že gre. Ampak v šolo se pa tudi nisem hodila kregat zaradi takih stvari, ker itak nikoli ne dosežeš nič (beri: učitelj ima vedno prav). Smo se pač doma malo pogovorili o različnih karakterjih ljudi in da se krivice vedno dogajajo in kako se na pravi način postaviti zase in kdaj odnehati, čeprav imaš prav.
Predlagam ti, da hčeri rečeš, naj se pač nauči tistih par stavkov na pamet, ker je dovolj sposobna, da se jih nauči na pamet in naj o snovi pač potem še sama razmisli po svoje.

Dejstvo je, da je potrebno učenje na pamet – tudi pri matematiki.
Poštevanko se je treba naučiti na pamet, formule tudi, tudi pri tujem jeziku se je besede treba naučiti na pamet…

Ja, ampak to je bil 4. razred OŠ, ni definicij, ni formul, otroci so se račune in besedilne naloge učili na pamet. Tako na splošno se ti pa tudi formul pri matematiki ni treba glih na pamet učit (vsaj večine ne), je pa že boljše, če jo znaš izpeljat. SEm se pa tudi jaz morala aksime na pamet učit, se mi še danes bruha :). Itak sem jih en teden po izpitu pozabila.

aksiome

Se absolutno strinjam s tem, da je v naših šolah toooooliko neumnosti, da je za bruhat.Tudi sama delam v šolstvu (srednja šola) in vem, da smo učitelji staršem na razpolago praktično kadarkoli. Včasih se počutim kot na avtobusni postasji. V glavnem odmoru niti čaja ne uspem spit, ker imam vmes tri telefone, na vratih pa sigurno kakšnega učenca ali pa tedensko gotovo tudi starša.
Sicer pa menim, da so naše osnovne šole tako polne oslarij, da je popolnoma prav, da se starši oglašamo. Sploh se sprašujem,, zakaj se ne oglašajo več. Je večini vseeno? Potem pa poslušaš, kako se otrokom šola v drugem razredu “zagravža” in kako nočejo več… Jasen znak, da je bil pristop napačen. Če bi bilo v šoli zanimivo, bi otroci, ki so po naravi itak vsi vedoželjni, radi tja hodili. Tako pa jih s takimi dogodki že v začetku zatolčemo…A šola vzgaja papige ali kaj? Mislim, da bi bil vsak poskus interpretacije otrokovega lastnega (pravilnega) mnenja treba kovati v zvezde. Ne pa da se ga kaznuje, ker si je drznil uporabiti lastne sive celice. Se sploh zavedate kakšna nepopravljiva škoda je na ta način narejena otrokom? Seveda je prav in nujno potrebno, da se določene stvari naučijo tudi na pamet. Ampak…
Tudi sama redno hodim opozarjat učiteljice svojih treh otrok o takih in drugačnih napakah. (recimo slovnične napake učiteljice Slovenščine) Zdi se mi prav, da vedo, da bdim nad njimi in tem kaj delajo z MOJIM otrokom. Morda se sliši sebično, ampak sem že dojela, da nekateri drugi starši pač v strahu pred maščevanjem, raje vse pogoltnejo. Jaz pa ne bom in ne morem. Če sama ne bom poskrbela za moje otroke, kdo pa bo? Naj mar čakam, da mi jih šola uniči?

Bravo Janža
končno nekdo iz učiteljskih vrst ki to prizna.
Ne vem zakaj je polovica pralcev to vzela kot napad.
Tako se govori o sodelovanju otrok s starši, standardi ne temeljijo na učenju na pamet, ampak na razumeskem znanju, povezovanju stvari.
Tu pa govorim o tem da učiteljica NE dovloli drugačnega odgovora od stavka ki ga je narekovala v zvezek. Zanika razlago iz knjige in ker ima nastop tak kot ga ima, se ji nihče ne upa upret po robu.

Naslednji dan sem šla v šolo zato, da ne bi potem rekla kaj sem prišla šele čez 14 dni ker je prepozno.

Preden sem šla do nje sem se pogovarjala z znanko, ki je učiteljico 4 razreda iz Ljubajane ki je bila nad odgovorm presenečena, češ da ona spodbuja razmišljanje otrok in povezovanje z življenjem.

Če se je že učiteljica hvalila kako je uspešna pri delu z otroci, ker pri njej nikoli slabo ne pišejo TO NI RES. Ni bilo nobene 5, bila je samo ena 4??? Kakšen je bil potem stil ocenjevanja? Hvala bogu še pol leta pa je nimamo več.
Bog ne daj da se mi spravi na otroka, ki je že tako bolj boječe narave.
Pa hvala bogu, da so na šoli tudi učiteljice ki so pravi sončki, žal ji je malo, pa še tem mečejo polena pod noge.

Še vedno sem mnenja da bi to nalogo moral videti ravnatelj. Počakala bom do prihodnjega tedna ko grem na govorilne. potem pa naprej. Saj obstajajo tudi drugi organi nadzora.
Želim samo to da naloge zastavlja razumsko in jih nauči kaj želi od njih.

Motiti se je človeško, nekdo to zmore, drug pa ne.

Eh, sem že rekla, da bom tiho, pa ne morem :))

Kar se tiče kontrolne naloge, sem ti že zgoraj vse napisala. Tule pa bom rekla par besed o tem, da so za pogovore s starši določeni posebni termini (popoldanske govorilne ure in na večini šol enkrat tedensko tudi dopoldanske kontaktne minute), zato se mi zdi tvoja zgroženost nad tem, da učiteljica ni bila najbolj vesela, ko si jo motila zjutraj pred poukom, trapasta in neumestna.
Kako vesel bi te bil zdravnik, če bi prišla v ambulanto takrat, ko ne ordinira? Kako vesel bi te bil uradnik, če bi prišla takrat, ko nima uradnih ur? Bi te sploh sprejela? Zakaj se ti zdi normalno, da te ob nepravi uri ne spustijo v lekarno (tudi če je lekarnar že notri in ga vidiš), za samoumevno pa jemlješ, da bi ti morali biti učitelji ves čas na razpolago?

za 4. razred težka vprašanja. Pri nas učiteljica prizna in da vsaj pol pike v primeru da vidi, da se je otrok učil in da razume.

Vaša učiteljica se mi zdi prestroga – pa zaboga, če je samo ena štirica v razredu a sama ne vidi tega, da nekaj ne štima???? Ali njene učne ure niso ok, ali pa preveč zahteva za 9letnike?!

to je strokovno nepravilno dejanje učiteljice, ki očitno ne razume dobro vsebnie tistega, kar uči. Lahko pokličete komisijo, ki bo razpravljala o tem, ali je vaša hči odgovarjala pravilno ali ne. Vsekakor so odgovri vače hčere pravilni.
pedagoški del, kako se je o oceni javno pogovarjala z razredo je pravtako strokovno sporen. Jaz bi se , na veašem mestu, pritožila pri ravnatelju/ici oziroma bi šla še naprej. Na bojte se, da bi vaša hči zaradi tega nastradala: šole se zelo borijo za svoja dobra imena, ker primanjkuje otrok. zato imajo starši več teže pri konstruktivnem sodelovanju.

tvoja hcer mora bolj pozorno brat navodila.moj sin jih vedno prebere in dobi odlicno

New Report

Close