Naslovnica Forum Življenjski slog Spolnost Kontracepcija Kontracepcijske tablete Yasminelle

Kontracepcijske tablete Yasminelle

Pričetek jemanja je prvi dan menstruacije in ne po končani menstruaciji, v vašem primeru boste žal morali počakati do novega zavojčka za sigurno zaščito.

Pozdravljeni,

po 4 letnem intenzivnem jemanju KT Yasminelle sem se odločila za premor. Do konca sem porabila pritisni omot in dobila menstruacijo. Naslednjo menstruacijo bi morala dobiti 31.12., vendar je ni bilo. Sedaj je minil točno teden dni in menstruacije še kar nisem dobila. Naredila sem tudi test nosečnosti, ki pa je bil negativen. Zanima me, če je to povsem normalno, da takole zamuja? Je prišlo do zmešnjave pri hormonih in kako dolgo to traja, da se uredi? Naj omenim tudi to, da preden sem pričela s KT sem menstruacijo imela zelo redno.

V tem času, ko nisem jemala tablet sem imela tudi nekaj nezaščitenih odnosov (nosečnost zaželjena) tako, da obstaja možnost zanositve. Vendar dokler mi menstruacija zamuja in je test negativen sem malo v skrbeh.

Hvala in lep pozdrav*

Pozdravljeni!

Po zaključku pretisnega omota niste dobili menstruacije, ampak odtegnitveno krvavitev. Pod vplivom KT je ciklus namreč povsem umeten, pod nadzorom hormonov v KT, ki preglasijo naravni ciklus ženske in jajčnike postavijo v stanje mirovanja, v “off mode”. Menstruacija še pride. Velika večina žensk po prenehanju uporabe dobi menstruacijo takoj (naslednji mesec), kakšnih 20% v roku 3 mesecev, kakšen odstotek pa niti po pol leta ne dobi menstruacije, ti. postpill amenoreja. Kako bo pri vas seveda ne vem. Glede na to, da je nosečnost zaželena, strah pred odsotnostjo menstruacije v bistvu ni potreben, seveda pa odsotnost menstruacije pomeni odsotnost ovulacije, odsotnost ovulacije pa preprečuje spočetje… Tudi če ste pred jemanjem KT imeli reden ciklus, namreč ni zagotovilo, da bo takšen tudi sedaj, a največkrat se to vseeno zgodi, le malce je treba včasih počakati. Če se ciklus ne uredi v recimo 3-6 mesecih pojdite do ginekologa, da skuša vaš reprodukcijski sistem malce vzpodbuditi k delovanju.

Matjaž

Pozdravljeni.
Jemala sem KT Yasminelle. Nato sem jih za 1 mesec in 1 teden zamenjala za YAZ. Ker me je po tem ko s zacela jemati tablete YAZ zacel boleti trebuh in ker sem imela nepravilne krvavitve (se vedno jih imam) sem odsla do ginekologa da mi napise recept nazaj za Yasminelle, ki so mi ugajale. Ker je bil ginekolog zaseden in do njega osebno nisem prisla s tem vprasanjem, sprasujem vas in vas prosim za pomoc.
Ali lahko sredi škatlice neham jemati KT YAZ in zacnem naprej jemati KT Yasminelle iz nove škatlice ali moram vmes narediti premor (ki ga res ne želim, ker odhajamo na smučanje) ??

Pozdravljeni!

Lahko nadaljujete z Yasminelle.

Matjaž

Pozdravljeni!
Kakšen mesec dni nazaj sem prenehala z jemanjem tabletk Yasminelle. Najprej se mi je pojavil hud bel izcedek in bolečine v spodnjem delu trebuha. Izcedek se je zdaj zmanjšal, bolečine pa so občasno še vedno prisotne. Tudi libido se mi je zeloooo zmanjšal. Ali mislite da se bo to vse končalo samo od sebe ali bi morala obiskati ginekologa?
Se že vnaprej zahvaljujem za odgovor. Lp

Pozdravljeni!

Ne vem kaj se bo zgodilo, ker ne znam “šlogati”, tudi obiska ginekologa vam prek foruma ne smem odsvetovati, ampak menim, da se bo vse skupaj uredilo samo. Spremembe, ki jih opisujete, se sicer lahko pojavijo ob pričetku jemanja KT in se nekako unesejo v roku 3 mesecev, a se lahko pojavijo tudi ob prenehanju jemanja KT.

Matjaž

Pozdravljeni!

Kontracepcijske tablete Yasminelle redno jemljem že kakih 6 let. Kljub študiju v tujini mi je obisk pri ginekologu (za letni recept le-teh) vedno uspelo skombinirati na tisti čas, ko sem bila v Sloveniji. Tokrat pa mi na žalost ne bo uspelo pravočasno priti domov, tako da bom “primorana” narediti (vsaj) enomesečno pavzo z jemanjem. Zanima me, ali lahko z jemanjem po premoru normalno nadaljujem, oz. ali naj pričnem tabletke jemati tako kot čisto na začetku – na prvi dan naslednje menstruacije oz.odtegnitvene krvavite?

Najlepša hvala za odgovor! Lp

Pozdravljeni!

Morda pa bi v tujini lahko kupili tablete? Potrebovali boste sicer recept… Sicer pa ja, najbolje da jih začnete jemati kot na začetku, v prvih dneh menstruacije.

Matjaž

Na to sem že pomislila, ampak mislim da tudi tukaj (Francija) brez recepta žal ne bo šlo.. Pa tudi ne vem če tukaj sploh prodajajo Yasminelle tabletke… No, upam da se ritem v telesu kljub enomesečni pavzi ne bo preveč zmedel. Najlepša hvala za hiter odgovor!

Poskusite zagnjaviti v kaki lekarni, morda vam “rata”. Pokažite škatlico ali vsaj pretisni omot, če ga še imate, da pogledajo aktivne sestavine (EE 0,02mg + drospirenon 3mg, podobne so še Yarina, Yaz, Aneea, Daylette, Dayla, Deciora, Etindros, Hedfor, Linatera, Naraya, Palandra, Sabinelle, Veladda, Velgyn, Werrca, …). Sicer pa ne rabijo biti ravno Yasminelle…

Matjaž

Živjo,

mene pa zanima, če ima kdo izkušnje s pomanjkanjem spolne sle med uporabo teh tabletk? Ker meni se to dogaja že nekaj mesecev in ne vem, kaj bi pomagalo. razmišljam o menjavi kontracepcije.

Živjo!

Zmanjšanje libda je lahko (ni pa nujno) stranski učinek vsake hormonske kontracepcije. Prosite ginekologa za zamenjavo.

Matjaž

Pozdravljeni. Sprasujem sedaj za konkretni primer z dnevi in urami..

Jaz sem pomešala dneve in pozabila vzeti tablete zgodilo se je tako.
Tablete jemlem ob 22h zvecer.. V cetrtek sem jo pozabila in sem jo vzela v petek ob 22h..ker sem mislila da je cetrtek a v resnici bil pete. Nakar se danes v soboto ob 5h zjutraj spomnim da je sobota in pogledam na tablico in vidim da se ni pojesteka petka..tableto vzamem…

Zanima me ce sem ravnala prav? Ali kaj naj naredim..jemlam tablete naprej ali kako..

Prosim za pomoc .. Lp

Pozdravljeni!

Nadaljujte z jemanjem KT. Za vsak slučaj naslednjih 7 dni pri SO uporabljajte dodatno zaščito.

Matjaž

Spoštovani!

Pred leti sem jemala kt yasminelle, zdaj pa ze 4leta ne uporabljam kt. stara sem 26let,in pri pregledu pri gin. je odkrila cisto in mi ponovno svetovala jemanje le teh. ker smo imeli v druzini ze primer tromboz me zanima ali je vseeno priporocljivo da jih jemljem? pri mojem zadnjem pregledu krvi, je bilo vse sicer ok. najlepsa hvala za odgovor.

Pozdravljeni!

GVT je problematična predvsem, kadar gre za akutno GVT in če ste jo dokazano že imeli. V takih primerih se KT ne predpiše. Nekoliko višje tveganje za pojav tromboembolitičnih zapletov je statistično prisotno pri ženskah (seveda ne pri vseh), pri katerih so zaplete dokazali pri sorodnikih v prvi liniji (starši, otroci, sestre, brati), ampak to ni absolutna kontraindikacija za uporabo KT.

Matjaž

Zivjo!
jemala sem tablete yasminelle 2 leti … takoj ko sem prenehala z jemanjem tabletk ,sem dobila kot vedno 7 dni menstruacije … od takrat pa je sploh se nisem dobila … od prenehanja tabletk je minilo ze priblizno 2 meseca …. cudno mi je da nisem se dobila menstruacije in me zanima ce je to normalno ? Zanima me tudi ce je mozno zanositi takoj po prenehanju jemanja tabletk ?

Živjo!

Seveda lahko zanosite takoj po prenehanju uporabe KT. Najprej naredite test, če je negativen počakajte še kak mesec dni in če še takrat menstruacije ne bo, se oglasite pri ginekologu.

Matjaž

Pozdravljeni!
Jaz imam nekoliko drugačno težavo.. Jemljem Yasminelle že nekaj časa, sigurno več kot 6mesecev, n do zdaj ni bilo kakšnih večjih težav, razen zdaj pred kratkim tudi so mi odkrili Kandido, kasneje pa sem videla da je navedena med občasnimi stranskimi neželjenimi učinki jemanja tabletk.. Vgl glavna stvar pa je da tabletke jemljem ker sem zaradi izgube telesne teže (katere sem do zdaj pridobila že 6 do 7kg, v osnovi imam 59kg na 169cm) izgubila menstruacijo. obenem so mi z ultrazvokom odkrili da naj bi bile prisotne določene ciste in pa naj bi bila maternična sluznica tako tanka kot bi bila že 10 let v menopavzi.. ko sem izgubila menstuacijo sem bila stara 18 let, zdaj sem 21.. čez deset dni sem prav tako pozvana na kolposkopijo ker je bilo očitno nekaj narobe pri PAPu.. Glavna stvar pa je da dva dni nazaj (ko sem dejansko bila v 11.dnevu jemanja Yasminelle, torej sredini tablice), so se pojavli močni krči, kot do zdaj še nikoli med “normalno menstruacijo” med posameznimi tablicami tabletk.. prav tako krvavim, kot bi imela menstruacijo.. ni mi jasno kako je to mogoče ? Je možno da se je končno vzpostavil nazaj moj lastni menstrualni cikel zdaj po teh letih odkar sem ga izgubila in da se je pojavil kar sredi jemanja tabletk ?? Skrbi me ker boli bolj kot ponavadi, ker se je zgodilo to sredi tabletk, in ker so me pozvali na kolposkopijo, je pa tudi mama imela začetek rakavih celic na materničnem vratu.. upam da ni zdaj ta moja krvavitev kako povezana s tem ?

Upam da boste imeli na to kak odgovor, hvala že vnaprej in lep pozdrav!

New Report

Close