Zdravo,

Sem 22 letna rekreativka. Že dve leti sem ugotovila, kaj mi je všeč. in sicer kolesarjenje, prej pa sem počela vse mogoče vaje. Vsak dan prevozim intenzivno 70 km. Prehranjujem se normalo z dopoldansko malico in lahkim kosilom. Ne kolesarim zato, da bi shujšala, temveč zaradi dobrega počutja, ko se spotim. Zanima me kako je z misično maso? Do sedaj se mi je telo spremenilo le tako, da je postalo bolj čvrtsto. Nebi pa želela da postanem nabita. Ali nastaja misična masa v kombinaciji primerne intenzivne prehrane in športa, ali nastaja pri prehrani in kolesarjenju tudi v primeru, kot sem jaz.

Lep pozdrav!

Katja

Katja,

Tudi sam sem bil kolesar, in takrat sem bil zelo suh. Kdor se me spomni iz tistih časov kar ne more verjeti da sem ista oseba. Kolesarjenje mi je še zmeraj zelo všeč, ampak vsega pač ne morem naenkrat delat.

Glede mišic ti se sploh ni treba bati, ne boš nabita. Če že dalj časa treniraš tako kot to počneš danes, potem si takorekoč že dosegla obliko mišic, ki se ne bo bistveno spremenila. Pri kolesarjih je tako… prej izgubijo mišično maso, kot pa jo pridobijo. Na sploh to velja za vse vzdžljivostne športnike… a si vidla nabitega maratonca? Poglej malo te kolesarje, saj mišice imajo… ampak suhi so prav vsi. Razen tisti šprinterji, ki jih vidiš v dvoranah ko šprintajo v krogu.

Tako, da ti kar lepo kolesari naprej.

Hvala za odgovor. Moram reči, da sem jaz to opazila in predvidevala, vendar mi je nekdo, ki tudi dosti kolesari preprečeval nasprotno tako, da sem bila potem v dilemi kaj je s tem. Še nekaj. Praviš, da so se mi mišice že oblikovale, ker toliko kolesarim. Jaz to že počnem dve leti, vendar vidim očitne spremembe šele v tem poletju. Zanima me, kolikšno je obdobje preoblikovanja v mojem primeru?

Hvala za odgovor in lep pozdrav!

KATJA


Katja,

Sorry ker ti nisem odgovoril prej… bil sem odsoten.

Obdobje preoblikovanja je zmeraj, enkrat napredujes, drugic nazadujes… odvisno od intenzivnosti in rednosti treningov… tudi dolžine itd.

Kakorkoli že, ne se sekirat. Normalno je da tisti, ki več trenira ali pa bolj intenzivno, izgleda temu primerno… torek kot pravi športnk-ca. To da očitne spremembe vidiš šele zdaj je lahko tudi zato, ker najbrž sedaj prekolesariš več in tudi bolj intenzivno treniraš, kot si pred letom npr. dni. Vsekakor ne boš pridobivala na mišični masi, če boš še naprej kolesarila… lahko pa da bodo tvoje noge in zadnjica čvrstejša in z manj maščobe.

Zato ker redno treninaš se je tvoje telo naučilo bolj učinkovito porabljati maščobe kot vir energije. Tudi zato se šele sedaj vidijo rezultati bolj očitno.

Lep pozdrav,
Goran

New Report

Close