Zdravo, športniki in športnice,

Sem 22 letna rekreativka. Že dve leti sem ugotovila, kaj mi je všeč. in sicer kolesarjenje, prej pa sem počela vse mogoče vaje. Vsak dan prevozim intenzivno 70 km. Prehranjujem se normalo z dopoldansko malico in lahkim kosilom. Ne kolesarim zato, da bi shujšala, temveč zaradi dobrega počutja, ko se spotim. Zanima me kako je z misično maso? Do sedaj se mi je telo spremenilo le tako, da je postalo bolj čvrtsto. Nebi pa želela da postanem nabita. Ali nastaja misična masa v kombinaciji primerne intenzivne prehrane in športa, ali nastaja pri prehrani in kolesarjenju tudi v primeru, kot sem jaz.

Lep pozdrav!

Katja

Predlagam ti, da postaviš vprašanje na forumu Hujšanje, ker tam odgovarja strokovnjak iz tega področja. Na forum pa prideš, če klikneš Seznam forumov in potem Hujšanje.Vprašanja ne boš takoj videla, saj bo objavljeno hkrati z odgovorom.

LP,Kaja

Pozdrav,

kolesarjenje lahko poveča mišično maso nog. Občutno lahko poveča mišično maso le, če so treningi kratki, redki in intenzivni, saj takrat delujejo bela, eksplozivna mišična vlakna, ki imajo največji potencial hipertrofije. Če pa treniraš vzdržljivostno (70 km dnevno) se bodo razvijala predvsem rdeča vlakna, ki imajo tudi potencial hipertrofije, vendar bistveno manjši kot bela vlakna. Mišično maso lahko povečaš, ampak le ob pogoju, da je v tvoji prehrani dovolj beljakovin in več kalorij, kot jih dnevno porabiš. Ter ob dodatnem pogoju , da ne kolesariš vsak dan, saj mišice rastejo med počitkom. Če bi kolesarila vsakodnevno, bi se pretrenirala in do povečanja mišične mase ne bi prišlo.

Lp, Andrej

Hvala za tako dobro razlago.

New Report

Close