kila

Pozdravljeni.

Najprej se vam že na začetku opravičujem,če sem slučajno zgrešila forum,vendar ne vem,kje naj vprašam.
Mož je bil v sredo operiran.Imel je kilo.Odpustili so ga še isti dan.
Naslednji dan se mu je pojavil hud glavobol,ki še vedno traja.
Je bil seznanjem z tem,da lahko pride do tega,posledično zaradi
epiduralne anestezije.
Danes zjutraj je pa tudi bruhal.Dobil pa je Zaldiar tablete.
Naj povem,da mož samo leži,nič ne je.
Mene pa zelo skrbi.Prosim za kakšen vaš nasvet.Predvsem me zanima,kdaj bo glavobol ponehal,in ali je to normalno,da traja tako
dolgo.

Hvala za vaš trud.

Sandra

Spoštovani!

Če ni vajen zaldiarja ali tramadola, je slabost in bruhnaje lahko tudi od tega, ne samo zaradi anestezije.

Dajte mu lekadol ali kaj drugega za glavobol.

Po 4 dneh bi moralo biti stanje veliko bolj znosno, kot ga opisujete. Če zdravila ne bodo pomagala, naj gre k zdravniku.

Lep pozdrav!

Janko Kersnik

Pregovor: "Eno jabolko na dan podi zdravnika stran."

New Report

Close