Dober dan

Zanima kakšne so razlike glede učinkovitosti vadbe (npr. tekom) med vadbo, ki jo opravljamo zjutraj in vadbo zvečer. Zanima me tudi kaj je boljše, če vadimo zjutraj na tešče ali če prej pojemo manjši obrok npr. jabolko in koliko časa naj bi jutranja vadba trajala, da bi dosegli največjo učinkovitost.

Za odgovor se vam vnaprej zahvaljujem

Maša,

Če je tvoj cilj izguba odvečnih maščob, potem je najučinkovitejša vadba na tešče zjutraj. S tekom boš na enoto časa kalorije porabljala hitreje kot s kolesom. Vadba mora trajati vsaj kakih 30min… pa nekje do 45min… potem pa obvezno zajtrkovati.

LP,
Goran

Za tiste, ki moramo biti v službi ob sedmih zjutraj, je jutranji tek vse prevečkrat le pobožna želja. Z veliko volje poleti še gre, ampak ko bo prišla jesen …

Zelo vesela bom nasveta, kdaj je najprimernejši čas za tek v popoldanskem času in kako to uskladiti s prehrano. Po mojih izkušnjah je res najbolje teči z že nekaj ur praznim želodcem. Se motim?

Vsa pohvala in zahvala neutrudnemu Goranu.

Barbara

Barbara,

Saj vem… ni vsak človek jutranji tip, ki bi se lahko pred službo vstajal… ampak enim to zelo dobro uspeva.

Popoldan vadit… ja vadi pač čimpogosteje, kdaj… ko imaš čas… ni tako bistveno. Sedaj ko zna zunaj biti še vroče… pač glej da ne treniraš po vročini.

Drugače pa je pravilo, da z neprebavljeno hrano ni dobro na trening. Kake 2uri in pol… včasih 3, odvisno od obroka, je dobro če pred treningom ne ješ. Če pa si zelo lačna, poješ malo sadja… npr. par sliv ali malo breskve ali jabolke pol ure pred trenigom.

LP,
Goran

New Report

Close