Dragi Goran!
Mogoče se bo komu moj problem zdel smešen, tudi meni bi se pred leti, ko sem se še borila s kilogrami. Aktivno se ukvarjam s športom, tečem vsak dan.
Že nekaj let imam točno 55 kg. Pred mesecem dni sem pričela piti veliko tekočine (2,5 l navadne vode na dan), kar je drugače super, vendar sem začela izgubljati kilograme – že enega in pol – hlače kar visijo na meni. Ali je možno da se ti toliko spremeni presnova samo zaradi tekočine? Kaj naj jem, da bo zdravo in da si vrnem kar sem izgubila ( več beljekovin, og. hidratov, kakšne napitke?)
Lep pozdrav in hvala za odgovor!

Pika,

Tvoj problem se mi sploh ne zdi smešen. Veš tvoja izguba teže je lahko popolnoma normalna, ker sedaj poleti je normalno, da športniki shujšamo… pač vročina, nas bolj dehidrira kot normalno… in čez dan porabimo več kalorij. Sam v poletnih mesecih zmeraj shujšam 4-5 kg, ki jih že do Oktobra pridobim nazaj.

Kakorkoli že, povečaj vnos kalorij čez dan za kakšnih 10 procentov. Najbolje je da ješ vse kot sedaj, dodaj pa en obrok dnevno več. Predlog, pojej 200-250g vipavske skute kot dodaten obrok + 1 rezino polnozrnatega kruha, tisti kruh ko ma rezine pakirane in je ena 56g. Tak obrok ima največ 300 kalorij. Če se ti obrok zdi prevelik, ga razdeli na dva manjša.

Tvoj obrok je lahko tudi kaj drugega, ima pa naj 300 kalorij… in toliko moraš pojesti vsak dan več. Jej torej ostalo hrano kot sedaj + 300 kalorij dnevno. Obrok mora imeti 30g beljakovin, minimalno maščob… ostalo pa so lahko ogljikovi hidrati, torej teh naj bo okrog 40g.

Lep pozdrav,
Goran

New Report

Close