Kako pridobiti nazaj

Lep pozdrav Goranu in ostalim,

v zadnjih dveh letih sem postala zagrizena športnica in dobri rezuntati so prišli spontano. Kot pa ste že mnogi dejali, da se maščoba enakomerno kuri po vsem telesu, sem to nehote izkusila tudi sama.
Poleg vsega ostalega se mi je zmanjšal tudi obseg prsi. Ni pošteno. Na začetku mi je bilo zelo žal, toda kaj naj naredim? Naj pustim aerobiko in kolesarjenje ter začnem poležavati pred televizijo? Ni variante. Ampak saj je samoumnevno, da so prsi sama maščoba. Torej če se že ne mislim rediti, ali obstajajo vaje, ki bi jih učvrstile in jih na tak način naredile bolj polne in čvrste.
Goranu se že vnaprej zahvaljujum za kakšen nasvet, ostala dekleta pa sprašujem če so mogoče kdaj imele isti problem?

Manca,

Saj tocno tako je pri vseh zenskah, ki izgubijo dosti maščobe. Saj v prsih je pri ženskah res skoraj sama maščoba (žal je to edino mesto kjer je zaželjena). In ko hujšate, shujšate žal tudi v prsi, morda ne na začetku… ampak bližje ko ste nekemu idealu, večja je verjetnost, da se vam zmanjša tudi obseg prsi, saj takrat izgubljate še zadnji del maščobe… torej tudi tisti, ki se nahaja v prsih.

Glede vaj za prsi, ki so priporočljive za ženske. Edini del prsnih mišic pri ženskah, ki ga je smiselno trenirati je zgornji del prsnih mišic. Torej: poševni potisk s prsi (poševni bench press), potisk s prsi z ročkami na poševni klopci, pa metuljček z ročkami na poševni klopci in podobne vaje. Delaj med 8-12 ponovitev, počitek vmes po možnosti manj kot 90 sekund, še bolje če je le 60 sekund. Skupno število serij na trening naj ne presega 15… okvirno je dovolj zate 12, torej po 4 serije vsake od omenjenih treh vaj.

Ne pričakuj bistvenega povečanja prsi, bodo pa sčasoma tvoje prsi postale malo bolj napete in polne.

Lep pozdrav
Goran

Goran najlepša hvala za pričakovani odgovor.

Žal je pri meni bilo tako, da sem že na samem začetku začela izgubljati (tukaj neodvečne) maščobe. Z nadaljnim treningom pa še ostalo in še vedno izgubljam v zornji del telesa. Vaje, ki jih delam za roke, prsi in zgornji del hrbta so pospešile hitro izgubljanje mačobnih oblog, mišice pa ne “rastejo” v istem sorazmerju. In tudi ne verjamem, da jih bo po obsegu kdaj toliko kt prej maščob.

Poleg naštetih vaj, … ali veš še za kakšno določeno živilo ali jed, ki bi okrepilo zgornji del telesa?

Manca,

Žal mislim, da takšna jed ne obstaja, ki bi okrepila zgornji del telesa. Telo lahko okrepimo le z vajami. Edino kar je možno, da se nekomu več odvečne maščobe nalaga v zgornjem delu telesa, nekomu v spodnjem delu… ampak to nima veze z vrsto živila, le s presežkom kalorij.

LP,
Goran

Zdravo Manca
meni se je zgodilo isto. Poleg tega so si mi pojavile se strije, kar je posledica zmanjsevanja obsega. Na zacetku sem bila zelo zalostna, potem pa sem se nekako sprijaznila s tem. Res pa je, da ko delas vaje za prsi, da le te postanejo bolj cvrste in za moskega bolj prijetne na otip. SAj ves kaj vse radi moski pocnejo in mojj je sedaj se bolj zadovoljen, kar mi je zmanjsalo zacetno zalost. Je pa velika skoda, da se to zgodi.
Kako pa uspe tistim zenskam, ki so ful suhe, ampak prsi pa imajo ogromne? Ena moja prijateljica je taka, pa nic ne dela za to!
lp

New Report

Close