kako hujšati v spodnji del

Spoštovani!

Pozdravljam novi forum! Prepričana sem, da bo res učinkoviteje pomagal vsem.

Na vas se obračam s prošnjo, če mi svetujete, kako se naj znebim maščobe na stegnih in bokih. Moja postava je zgoraj vitka, spodaj pa se mi vse nabira. Naj povem, da sem izgubila 6,5 kg v 6 mesecih, ker mi drugi hitrejši načini ne ustrezajo, saj se počutim slabo. Visoka sem 154 cm in tehtam 57 kg in imam 29 let. Redno hodim na sprehode vsak dan pol ure zvečer, trudim se, da bi si pridobila nekaj kondicije, da bi tudi tekla po svojem občutku.

Hvala za nasvete!

Lep pozdrav!

Petra

Petra,

Saj počasno hujšanje je dosti boljše. Ti kar nadaljuj tako.

Včasih se pri ženskah zgodi, da je večina odvečne teže v predelu bokov in zadnjice… voda. Ker premalo pijejo, če tudi ti ne piješ veliko tekočine, najbolje vode… poizkusi po vsakem obroku spiti pol litra vode… lahko tudi med obroki. Seveda to pomeni, da bo nekaj časa trajalo da se na to navadiš.

Lahko pa da to ni sploh ni tvoj problem… tam je pač maščoba.

Tek je zelo dober… čim več teči. Najprej poizkusi s kombinacijo… tek hoja, nato postopoma preidi le na tek. S sprehodi porabiš zelo malo kalorij, so pa kljub temu zelo dobri za počutje in sporostitev.

Namesto pol ure sprehoda, ti bo pol ure teka dosti bolj koristilo.

No poizkusi najprej tako, poročaj kaj kako napreduješ.

Mislim da sem celo enkrat tudi že pisal nek trening glede… tek/hoja kombinacije. Preveri starejše odgovore na forumu.

Goran!

Ali ni res, da se pitje med obroki (npr. med kosilom) ne priporoča, ker naj bi upočasnilo prebavo?
Koliko časa po zaužitju hrane pa lahko piješ?

Sončnica,

Pitje med obroki, vsakomur ne odgovarja. Ni pa nič narobe če vmes spiješ tekočino. Tako precej olajšaš požiranje hrane. Ne verjamem, da bi to kakorkoli upočasnilo prebavo, prebavo ne upočasni vnos tekočine sam po sebi… vnos prevelike količina hrane naenkrat pa vedno. Kakor tudi, manj krat dneevno ješ bolj upočasnjuješ prebavo. Zato je idelano jesti vsaj 5krat na dan in po vsakem obroku pa tudi med obroku piti tekočino (najbolje vodo).

Vsekakor pitje tekočine med obrokom, ni problematično, če ne gre za kakšne enormne količine. Med obrokom pij le kolikor potrebuješ, da lažje požiraš hrano ali da pač potešiš žejo.

Lahko piješ zmeraj takoj po zaužitju hrane, ni pa treba pretiravati s preveliko količino tekočine naenkrat.

Lep pozdrav,
Goran

pazim na prehrano, kolesarim 4-krat na teden po 30km/dan, pa se mi maščobe na zadnjici in stegnih ne ganejo nikamor! če zvečam inteziteto imam težave z mlečno kislino in običajno naslednji dan zaradi bolečin ne delam nič, potem pa spet ista zgodba!
naj povem, da se izogibam izdelkom iz bele moke, ne jem “sladkorja”, pijem vodo, zdaj sem izpustila še večerjo, rezultatov pa ni in ni
in kaj zdaj?

ema

Ema,

Večerje sploh ne smeš izpuščat, ker boš s tem vse še poslabšala.

Kadar kolesariš bolj intenzivno in imaš drug dan muskelfiber ne smeš počivat ampak moraš na trening. Takrat vozi lažji prenos, ni treba prevoziti enako pot kot dan prej. Važno je, da je tvoja prestava na kolesu precej lažja kot dan prej, frekvenca vrtenja pedal pa visoka. Po domače povedano, malo hitreje vrti pedala na precej lažjem prenosu. Intenzivnost treninga ne sme biti tako velika da se boš hitro utrudila, dovolj je če je takšna da ti je toplo in da se ves čas potiš, pa kljub temu ne izčrpaš.

Kadar imaš “muskelfiber” po treningu moraš drug dan na trening, kolesarji pravijo temu razvoz… ali tudi regeneracijski trening, saj to pripomore k temu, da si telo hitreje opomore. Ne pozabit, na takšnem treningu se ne smeš izčrpat… le utrudit pri nizki intenzivnosti.

Lep pozdrav,
Goran

PS. preberi članek o glikemičnem indeksu na moji spletni strani, ti bo pomagal.

Kakor so nas učili, pitje tekočine po obroku razredči želodčne sokove in se zato prebavljanje bistveno podaljša. Tako predlagajo, da se pije pred obroki oz. vsaj eno uro po obroku.

LP,Kaja

Goran,

zakaj nisi objavil mojega komentarja k tej temi ? A na tem forumu lahko samo sprašujemo ali tudi kaj napišemo, če imamo znanje ?

LP, Kaja

Kaja,

Sem malce preveril glede pitja tekocine. Strinjam se s teboj, da pitje tekočine obremenjuje prebavo.

Vendar… saj ti kadar si na dieti tako bolj malo hrane poješ in sploh nimaš s čem obremenjevati prebave. Vseeno lahko brez problema spiješ tako kakšni 3dcl vode po obroku. To ni nikakrša večja obremenitev za želodec.

Če pa se nekdo naje… poje res obilen obrok, pa vmes pije še zelo dosti tekočine, npr. pol litra ali več. Potem je njegov želodec tako ali tako obremenjen že zaradi prevelike količine hrane, če temu dodamo še dosti tekočine mu to dodatno napne želodec in mera je polna.

Drugače pa je to da je prebava malo počasnejša pri hujšanju celo dobro, zato ker bo do absorbcije hrane prišlo bolj postopoma in bo telo “vsrkavalo” kalorije bolj enakomerno, torej bo manjša verjetnost, da pride do presežka kalorij kot posledica prehitre absorbcije hrane.

Pri prehrani športnikov v smislu športnega dosežka pa so stvari drugačne.

LP,
Goran

Kaja,

Evo… zdaj malo prej sem objavil tvoj komentar k temi. Malo prej sem prisel domov… ja je kar pozno, sem mel dosti dela danes… potem pa sem šel še malo ven s prijatelji, ker jih zadnje čase ne vidim dosti, pa je bilo že kar treba.

Veš saj sem tako ali tako nameraval objaviti kaj si napisala. Ampak ne smeš mi zamerit… kot tudi vsi ostali, če kdaj kdo čaka dalj časa, da objavim odgovor, komentar itd.

Saj ne pravim, da mi je težko… ampak se zgodi, da dnevno dobim tudi do 50 emailov, ne vse s tega foruma, pišejo mi tudi drugi ljudje, ki obiskujejo mojo spletno stran… ter še kakšni poslovni dogovori. Pa se potem hitro lahko zgodi, da kakšno pošto tudi spregledam… ali pa odgovorim kakšno drugo pošto prej, kakšno pozneje. Trudim se odgovoriti čim več… Zdaj v tem trenutku imam še 10 neodgovorjenih emailov, pa sem odgovoril le tebi Kaja, da ne boš jezna name ker nisem objavil tvojega komentarja.

No zdaj pa res moram počivat, ker sem danes mel dolg dan.

Lahko noč Kaja,
Goran

Joj, sorry, Goran,

mi na pamet ni prišlo, da si tako obremenjen.Saj veš kakšni smo, vsi bi radi vse naenkrat. Najbrž deluješ na več frontah in ti potem ne znese. Še enkrat sorry.
Moram pa pohvaliti tvoje tabele na Olympici. Puncam bodo zelo pomagale.
Kar tako naprej.

LP,Kaja

Shujšati samo na določenem delu telesa je fiziološko nemogoče. Ko se telesne maščobe mobilizirajo, se sprostijo v krvni obtok in mišice in organi, ki jih ‘pokurijo’ jih dobijo samo preko krvnega obtoka. Neka prostorska povezanost med maščobo in mišicami pod njim nima prav nobene povezave. To, da imajo žensko več maščobe na bokih in zadnjici je predvsem hormonsko pogojeno (estrogen). Tako kot ti je Goran rekel, kar nadaljuj s hojo (hitro) in poskusi s lahkim tekim tako, da si počasi pridobiš kondicijo. Za kurjenje maščob je tako ali tako potrebna nizko/srednje-intenzivna -ritmična- aktivnost, ki vključuje velike skupine mišic in je relativno dolgotrajna (nad 30 min). Pitje vode je zelo pomembno zato, ker je nujno potrebna za proces pretvarjanja maščobe v energijo.

J00RE,

Se zahvaljujem za tvoj komentar, vedno je dobro slišati kaj pametnega tudi še od koga drugega.

LP,
Goran

Pozdravljen Goran!

Res se ti zahvaljujem za odgovor kakor tudi Jooreju. Res sem začela s tekom, ki ga kombiniram s hojo. Kondicijo že pridobivam in to čutim. Zaenkrat je teh 30 minut dokaj intenzivnih, pozneje bom podaljšala čas. Tečem vsak večer počasi, a vztrajam, da to traja dalj časa s čim manj prekinitvami, na koncu sem pa že prav mokra. Zanima me, če mi priporočaš tudi fitnes, ker res ne vem, kaj bi naredila z nogami, da bi se vsaj malo izboljšale, mislim pa, da moram paziti, da se mi ne bodo preveč okrepile, zato bi želela kakšen nasvet, kako in kaj. Ali je povsem zadosti tek vsak večer, ki bi ga pozneje podaljšala na kakšnih 45 – 50 minut?

Hvala in lep pozdrav!

Petra

Petra,

Ja ti kar lepo teči, fitnes je super za oblikovanje postave… ampak zdaj, ko je zunaj tako lepo vreme, raje teči, lahko kak dan tudi rolaš… ampak to naj bo dalj časa kot tek, ker rolanje je lažje kot tek. Drugače pa trening za spodnji del telesa, ki je opisan v članku na moji spletni strani : Ime članka Trening na prostem, je za oblikovanje nog super, pa še pripomočkov ne potrebuješ… jaz imam na slikah uteži, ti pa ne potrebuješ nobenih.

Tek podaljšaj takoj, ko boš za to sposobna, če sedaj tečeš 30 min, lahko naslednji teden tečeš 35 ali 40min, po dveh tednih pa kar 50min… čez mesec dni pa 60min.

Lep pozdrav,
Goran

pozdrav!

hvala za odgovor, in vse ostale nasvete, ki sem jih našla na tem forumu in tvoji strani!
jaz sicer ne morem tarnati nad odvečnimi kilogrami (170 cm/ 57.5 kg) ampak, ce se mi pa vsa preostala mascoba nakopici samo okrog bokov pa tudi ni ravno najlepše.
uvedla sem večerje nazaj, imam pet obrokov na dan (okrog 1500 kal)
začela sem z jutranjim tekom pred zajtrkom (30 min + še nekaj hoje za ogrevanje),
pri kolesarjenju (vsak dan 30 km) pa tudi lepo napredujem
očitno mi vse to pomaga saj se mi obseg bokov (predvsem) zmanjšuje (približno 1 cm na teden), prav tako sem v treh tednih izgubila približno 2 kg in sem trenutno na 57.5 kg.

zanima me ali naj treniram vsak dan ali je dobro imeti kakšen dan počitka in ali je zadovoljiv rezultat 1 cm na teden?

Ema,

To je super rezultat… samo tako naprej.

Glede počitka… ja kak dan v tednu si je dobro vzeti za počitek.

LP,
Goran

New Report

Close