Kaj ob koncu dobite
Odločbe so pa ja suhoparna stvar. Tam je samo napisano, na podlagi katerih zakonov je bilo odločeno, izrek (da ima otrok pravico do dodatne pomoči in da stroški niso nastali), obrazložitev – citiranja raznih zakonov, pravilnikov, uredb, itd in nazadnje še pravni pouk. Vse ostalo se potem dogaja na podlagi teh odločb, v postopku izvrševanja odločb…
Pozdravljeni,
naš ima odločbo od novembra letos in je sedaj končal prvi razred. Takoj, ko so na šoli dobili izvod odločbe, smo imeli prvi sestanek. Takrat smo se pomenili kako in kaj se bo delalo skozi leto. Nato smo skozi šolsko leto imeli še tri sestanke, zadnji je bil zaključek celoletnega dela in ocena napredka. Na sestanku sva vedno oba starša, šolska pedagoginja, socialna delavka, obe učiteljici in ravnateljica. Na zadnji sestanek pa so povabili tudi njegovo klinično psihologinjo, katero obiskujemo vse leto. V odločbi pa ima odobreno 5 ur tedensko.
Midva sva zelo zadovoljna in tudi s šolo odlično sodelujemo. Res pa je, da vse probleme rešujemo sproti, da smo vsi z vsem na tekočem.
Jaz vam svetujem, da če niste nič sodelovali, dajte vi pobudo. Šola mora sodelovati in vi morate vedeti kaj vse počne na individualni pomoči, kako poteka in kako napreduje na svojem težavnem področju. Ker samo tako se lahko še vi vključite tudi v času izven pouka.
Želim vam uspešno novo šolsko leto.
Če vas še kaj zanima, mi lahko pišete.
Lp
Pozdravljena Pike,
glede individualiziranega programa (vsaj kar se tiče na naši šoli). Vodi ga psihologinja. Na začetku leta se sestanejo starši, psihologinja ali soc. delavka razredničarka ter npr. spec. pedagoginja, ki bo vodila otroka v šolskem letu. Malo se pogovorimo in predstavijo kaj bodo pri otroku delali na posameznih področjih (vse je odvisno od otrokovih pomanjkljivostih in boleznih). Potem čez leto v šoli učiteljica, razredničarka in spec. pedagoginja izvajajo kar so si zadali v individualiziranem programu. Tam enkrat meseca maja se ponovno sestanemo in pregledamo na čem so delali in kakšne napredke je otrok dosegel ter pregledamo kakšne probleme še otrok ima oz. kje ni napredoval (vsaj minimalno). Jaz vsako leto zahtevam od učiteljice/ (za vrtec) vzgojiteljice in spec. pedagoginje njihovo poročilo.Na začetku mi ga niso hoteli dati, potem pa smo se pogovorili in dosegli dogovor, da sem kot starš upravičena do teh poročil. Iz poročil (iz leta v leto) so vidni konkretni rezultati oz. kje otroke ne napreduje oz. ne dovolj.
Z naslednjim šolskim letom pa se oba sestanka ponovita. Na prvem sestanku v šolskem letu se doreče cilje in se na teh ciljih dela.
lp
Mi smo imeli sestanke, ker sem sama prosila za govorilne ure. Potem so mi dali še IP za podpisati. Razen enkrat pri sinu, ko smo bili povabljeni na evalvacijo.Tudi sicer opažam, da je ta IP (imam dva otroka z IP-ji – otroka s posebnimi potrebami) kar neki. Oba sta tudi nadarjena otroka, tisti individualni program za nadarjene je baje za vse enak (je rekla hčerina razredičnarka, ko mi ga je dala za podpisati). Pri otrocih s PP pa nekaj prepišejo, kopirajo in potem dajo strašem v pregled. Za hčer, ki bo sedaj šla v 6. razred smo npr. dobili kot cilj napisano, da se nauči dneve v tednu ter mesece v letu! (Pa ne samo v slovenščini, tudi v angleščini jih že mora po programu obvladati in jih obvlada). Potem, ko pa jih kaj vprašaš se izgovarjajo, da so to samo obrazci. Jaz sem že čisto obupala. Npr. otrok ima v odločbi napisano, da se mu kopira šolska snov. To se je sicer napisalo v IP, potem pa se ni izvajalo. Ob polletju (takrat, ko smo bili povabljeni na evalvacijo), sem na to opozorila in pojasnila, da pričakujem, da se v evalvacijo zapiše, da se to ne izvaja. In potem so v evalvacijo napisali, da se bo kopiranje sicer izvajalo, vendar v omejenem obsegu (nič pa, da se ne izvaja, niti, da se ne bo izvajalo). Kot starš se s tem sicer ne strinjam, ampak koga to briga. Ne zdi se mi prav, da se dela evalvacijo kar “napočez”, brez da bi se preverilo kaj in kako se IP sploh izvaja, kaj se izvaja, kaj se ne izvaja in kaj se izvaja, pa v IP-ju ni napisano. Evalvacije zato tudi nisem hotela podpisati, dokler ni dopolnjena s podatki kaj se izvaja in kaj ne, ampak spet – nikogar to ne briga, pač ni podpisana.
Mogoče samo mislim, da je IP nekaj pomembnega in gre res zgolj za formalnost ter zato preveč kompliciram? Očitno nihče ne preverja ali se šola drži IP-ja ali ne.
Všeč mi je da, se je odprla ta tema, tudi jaz sem hotela vprašati kako je s temi evalvacijami in IP-ji in prevsem kaj imajo otroci od tega?