Dragi Goran!

Prosim te, pomagaj mi. Imam namreč en velik problem. Visoka sem 167 cm in tehtam 60 kg. Vsi ti odvečni kilogrami pa so se mi nabrali na stegnih in zadnjici. Nikakor se jih ne morem znebiti. Pri meni ni problem hrana, ker zelo pazim kaj jem, ampak telovadba. Ne vem zakaj mi je to tako težko, ampak raje nič ne jem kot telovadim.

Zato te prosim, da mi poveš s kakšnim športom naj se začnem ukvarjati. Prosim ne reci naj tečem, ker tega pa res ne maram.

Zanima me, če je vadba na eliptičnih mašinah OK? Doma imam Cyclone (podobno kot orbitrek) ampak ne deluje. Kaj ti misliš? Ko grem gor, vztrajam 20 minut in se nič ne zadiham, delam s hitrostjo 14 – 15 km/h. Dolgo sem vztrajala, ampak, ko sem videla, da ni učinka sem se naveličala.

Prosim te, če mi daš kakšne strokovne napotke, kako naj se znebim t.i. jahalnih hlač.

Hvala in lep pozdrav!

Manuela,

Nikdar ne reči:«Raje nič ne jem kot telovadim«… to je najslabše kar lahko storiš. Ne to da ne telovadiš, ampak to da ne ješ nič.

Ne vem če si že bila kaj na moji spletni strani http://www.myOlympica.com. Pojdi v meni objavljeni članki, in si preberi članek z imenom: Kako sem poizkusil shujšati 1 in 2 del.

Glede treninga:

Vadba na eliptičnih napravaj je dobra, če je primerno intenzivna, redna in si na napravi vsaj 45min dnevno.

Brez treninga se nikdar ne boš znebila jahalnih hlač, težko verjamem, da bi ti to lahko uspelo z dieto. Morda minimalno zmanjšati obseg ampak, z restrikcijo hrane se zmeraj upočasni metabolizem in zato vsakdo pride do točke ko nobena dieta ne zaleže več, kvečjemu naredi novo škodo.

Poglej zadnjo številko revije Mens Health, stran 92 kjer je objavljen moj članek. Trening dan2, ki je za spodnji del, torej noge. Članek lahko najdeš tudi na moji spletni strani. Naslov je Trening na prostem. Naj te ne moti, da je članek prirejen moškim… in da pri vajah za noge uporabljam utež, ti lahko narediš vse popolnoma enako brez uteži in doma.

Ob teh vajah je seveda dobro vključiti še kakšne druge, za zadnjico. Saj na moji spletni strani bo vedno več člankov, glede treningov, prehrane in hujšanja. Kar nekaj informacij pa lahko najdeš že sedaj.

Kakorkoli že, prebrskaj nekaj starejših odgovorov, saj sem nekaterim že odgovoril kako naj trenirajo.

Ni ti treba teči, lahko tudi kolesariš… zdaj ko je zunaj še zmeraj lepo vreme, je to boljše kot pa orbitrek doma. Glede hrane, preberi si kakšen moj že napisan odgovor, pa boš videla če res pravilno ješ. Ne morem zmeraj ponavljati stvari, ker mi to vzame precej časa. Saj to boš hitro našla.

Aja, včeraj sem enemu dekletu celo napisal celodnevni jedlinik, ne vem zagotovo kako ji je ime. Poglej med 3 ali 4 dni stare odgovore.

Jahalnih hlač se lahko znebiš le tako da pričneš živeti bolj aktivno življenje, ne gre za to da nekaj časa nekaj delaš potem pa prenehaš. Prični, vztrajaj, in raje kot o tem kako se boš čimprej znebila jahalnih hlač, razmišljaj kako boš čimprej prišla do čim več kondicije, nato pa kako bi jo še izboljšala. Sočasno s tem boš sčasoma pokurila odvečno maščobo. Ne gre pa tu za hitre rezultate, ker do kondicije ne prideš v dveh tednih.

Zavedaj se da čudežnega načina ni, le tisti način je ki se večini ne ljubi… reden trening in rekreacija, ter urejen jedilnik.

Lep pozdrav,
Goran

Goran,

hvala ti za odgovor. Vidim, da bo treba začet migat. Ja, 45 min je pa dosti, ampak se bom potrudila. Enkrat si govoril, da je najboljše, če se telovadi zjutraj, ampak jaz ne morem, ker grem zgodaj od doma. Ostane mi samo večer.

V kolikšnem času pa lahko pričakujem rezultate, če se bom striktno držala telovadbe?

lp, Manuela

Manuela,

Saj vem da 45 min ni tako malo… ampak bolj kot se boš potrudila, bolj redno boš trenirala in bolj pametno boš se prehranjevala prej boš dosegla viden napredek. Zelo težko, pravzaprav je nemogoče napovedati koliko časa je potrebno… ljudje smo tako različni, da je to pri vsakem malo drugače.

Če ne moreš trenirati zjutraj ni nič narobe… kdor pač lahko toliko bolje, zapomni si… pomembno je da redno treniraš. Razmišljaj malo o tem kaj vse bi lahko storila da spremeniš postopoma svoje navade in dvigneš kvaliteto tvojega življenja na višjo raven. Saj veš kako se reče… zdrav duh, v zdravem telesu.

Če še nisi si poglej tabelo Glikemičnih indeksov na moji spletni strani, ki sem jo objavil včeraj v sekciji, objavljeni članki. Ta tabela ti bo prišla zelo prav.

Lep pozdrav,
Goran

New Report

Close