Naslovnica Forum Zdravje Splošno Družinska medicina Hematurija

Hematurija

Spostovani!

Moja mama je zaradi predoziranja Marivarina zacela krvaveti, kar se je pokazalo na vodi; drugih krvavitev ni bilo videti. PČ je imela 0,19, kar so ugotovili na SNMP, na IPP pa so jo cez noc obdrzali na opazovanju in do jutra ta nivo dvignili na 0,23. To se ji je ze 2. zgodilo (prvic pred 3. leti; takrat je krvavela 3 dni preden je povedala). Ob izpustu je dobila napotnico za urologa. ZANIMA ME KAKSNE SO LAHKO POSLEDICE OB TAKSNEM DOGODKU. ZARADI CESA BI LAHKO POTREBOVALA MNENJE UROLOGA?

Izvidi so:
Hematologija: Lkci=7,8, Erci=4,16, Hb=123, Ht=0,365, MCV=87,7, MCH=28,3, MCHC=324, RDW=12,5, Trombo=224, MPV=8,3.

Mama jemlje Marivarin po zamenjavi aortne in mitralne zaklopke leta 1998.

Lepo pozdravljeni in hvala!

Spoštovani!

Krvavitve so pogost stranski pojav zdravljenja z marivarinom. Hematurija sodi med blage oblike. K urologu so jo poslali, da preveri, da ni vzrok tem krvavitvam kaj drugega, npr. polipi, rak…, temveč samo počasnejše strjevanje krvi.

Lep pozdrav!

Janko Kersnik

New Report

Close