Naslovnica Forum Zdravje Splošno Družinska medicina glavobol

glavobol

Spoštovani,
stara sem 21 let, uspešna študentka. Pred približno letom dni sem imela panične napade, ki pa so izginili. Štiri mesece jemljem zdravilo Cipramil. Od takrat se mi je stanje izboljšalo.
Opazila sem, da imam hujše glavobole, ki trajajo (tudi ko vzamem aspirin) tudi do štiri dni. Vmes sicer bolečina malo popusti. Glavoboli se pojavljajo po celi glavi. Opažam, da me poleg glave boli tudi vrat, zgornji del hrbta in roke.
Zanima me vaše mnenje. Ali je možno, da so posledica jemanja zdravil (npr. znižan krvni tlak, slabša cirkulacija), ali je vzrok kje drugje?

Spoštovani!

Če je glavobol kljuvajoč, se poslabša na svetlobi ali ob delu, bi lahko šlo za migreno. Malo podrobneje opišite glavobole.

Lahko bi šlo tudi za glavobol zaradi prisilnega položaja glave in vratu pri študiju, a bi moral popustiti po počitku ali po vajah za razgibanje vratu.

Lep pozdrav!

Janko Kersnik

New Report

Close