gibanje – prosim, svetujte!

Mi lahko svetujete?

Nimam želja po izklesani postavi, vseeno mi je, če je kje kaj bolj mehko (oz. mi je to celo bolj všeč:)), če je kje malo maščobe oz.če ni lepo izoblikovano me ne moti, samo vseeno sem zdaj premočna. Rada bi shujšala, principe prehranjevanja recimo, da razumem in tu ni kakega problema.
Moj cilj torej ni sanjska postava deklet iz reklam. Samo vseeno bolj vitko telo kot je zdaj.

Rada bi vas vprašala, ali, kar se tiče gibanja, zadostuje joga oz. podobne vadbe? Ker ne prenesem raznih aerobik, fitnesov in vseh teh blazno sunkovitih, švic vadb, na živce mi gre muzika, cel štimung, ki je tam. Tako pač je in tu ni kaj za debatirati. To nikakor ne pride v poštev.

Bi bila joga – če bi jo izvajala recimo vsaj pol ure do 40 minut na dan ali na dva dni(ni vedno časa)- dovolj? Pa še kako raztegovanje?
Bi to zadostovalo za gibanje, ki ga potrebujemo za hujšanje?

Za dolge sprehode zdaj ni časa – ali bi zadostovali sicer?

Hvala za kakršenkoli nasvet!

Brez gibanja ni nic- vem iz lastnih izkusenj. Lahko pa se sestradas, pa bos gvisno ratala svoh.

no pain no gain!!! brez svicanja nau nic….ce pa misls da ti bo ratal si pa nabav buterflyabs pa ga po celmu telesu nastimej pa bos brez svoca imela sanjsko postavo

ah jaa..to sem mislu se napisat da folk niti svicou nebi rad pa mel lepe postave..dream on!!!!

Pozdrav Zinka,

hitra hoja oz. lahek tek, ki dvigne pulz toliko, da se zacnejo kuriti maščobe je najboljši dodatek zmanjšanemu vnosu kalorij za dosego tvojega cilja. V poštev pride kakršna koli aerobna aktivnost z nizko intenzivnostjo–aerobike so dostikrat prehude za ljudi brez kondicije, ki bi radi shujšali. Torej hoja, lahek tek, kolo…to pomaga k kurjenju maščob.

Za dodatno pomoč pri oblikovanju telesa pa pride v upoštev joga. glede na tvoje želje (in želje večine žensk) glede postave je primernejša kot fitness. Seveda je veliko odvisno od konstitucije, stanja telesa in se česa.

Čimveč užitkov pri vadbi, ki si jo boš izbrala!
Pa upam, da te bo sonček zmamil na kašen daljši sprehod

Nina, hvala! Sicer s kondicijo nimam toliko problemov, ker sem veliko že trenirala (borilne veščine), samo teh raznih aerobik in fitnesov ne prenesem čisto zaradi vzdušja in samega koncepta. Nenehno ponavljanje enih in istih gibov tja v tri dni, brez smisla, nabijaška muzika in podobno sr…Bolj mi ustreza joga in podobne vadbe. Bom poskusila. Ko mine izpitno obdobje bom šla na sprehode.

Ostali odgovori so pa tako primitivni, da sploh niso vredni komentarja.

LP

Zinka,
pojdi v naravo. KOlesarjenje, tek, hoja v hribe…. Če imaš, kot praviš, že kondicijo so sprehodi premalo.
V naravi je vse drugače kot pa v zaprtem prostoru. Boš videla, noge gredo kar same, če je okrog tebe lepo. Nobenih zatohlih fitnesov in glasne muzike.

vprasanje je tolk primitivno da sploh ni vredno odgovora…ma kako lahk recs da bi rada mela good postavo brez svica…

Zdravo, skalca, ja, zdaj ko so lepi dnevi, bom res šla na kak tek. Kaj kolo zadošča? Kolesarim sicer precej, a je vse bolj vezano na mesto. Zadostuje tudi to? Imam mestno kolo.
Sicer sem se pa že (ponovno) lotila joge in kar čutim mišice:)) Bom povečevala dozo!:))

Lp!

Zinka, katere vaje delaš pri jogi? Jaz bi se je tudi rada lotila. Imam podoben “problem” kot ti. Kaj mi priporočaš?

Glede odgovorov zgoraj…nimam besed…

Lep dan želim…

Kolesarjenje po mestu ne pomaga nič. Je potrebno malo bolj noge premaknit v hrib in ne samo po ravnem. Z jogo pa se mi zdi da kakšnih hudih mišic ne pridobiš, kvečjemu povečaš prožnost telesa. Je samuel lepo napisal – brez švica ni nič.

Čao!

Hja, tale moja joga je bolj improvizorična, delam čisto klasične vaje, ki jih najdeš v vsaki knjigi, sveča, plug, razni trikotni raztegi…
Res pa je, da kar trebušne mišice delajo, nožne tudi, ročne tudi…🙂)
Skratka, mene vse boli, komaj se premikam! Tak muskl imam, da crkneš!:))

Jaz sem pa slišala že za ljudi, ki so si zelo lepo utrdili mišice in oblikovali telo ravno z jogo. Samo jo moraš delati kar precej, recimo vsaj 45 minut na dan. Ni tako lahko kot se sliši, meni se pulz kar dvigne med temi vajami. Vaje so bolj statične, se pravi vztrajaš v nekem položaju, samo to je kar težko in naporno. Po lastnih občutkih mislim, da mišice še kako delajo, pa pulz se tudi dvigne.

Sicer pa mislim (spet) začeti z jutranjim tekom, samo da pride čas za to. Namreč zorpno mi je teči med ljudmi, zato grem najraje zgodaj zjutraj. Samo te dni je še prevelika kriza z vstajanjem, ker imam toliko dela in hodim pozno spat. Ko mine junij in s tem še izpiti, pa bo vsak dan kak dooolg sprehod.

Moja izkušnja je taka: pred nekaj leti sem nekaj časa preživela v enem tujem mestu,ki mi je bilo zelo všeč in sem ga stalno peš raziskovala. To je pomenilo skoraj vsak dan vsaj dve uri hoje, čisto navadne hoje. Nisem imela nobenih namenov hujšati ali kaj takega, hodila sem, ker mi je bilo všeč se po mestu sprehajat. Jedla sem normalno, tudi sladkarije (zmazala celo čokolado, šla na sladoled, na palačinke), večerjala sem normalno, nisem pazila na hrano. Ostalih vaj, razen kakega raztegovanja nisem delala. In sem precej shujšala, da je bilo vidno in na obleki in tudi ostali so opazili. Tako da ni treba hudo drastičnih ukrepov.
Samo čez zimo sem se pač zasedela, gibala premalo in se je spet malo nabralo. Samo moj plan je pač tak, da delam jogo ali kaj takega ter se sprehajam oz.zjutraj tečem. Mogoče grem še na kake daljše ture s kolesom, samo nekaj ful niti ne morem, ker imam eno ubogo mestno kolo. V tiste telovadnice pa me ne spraviš z voli.

Tako da se da, pa še tako da ti je všeč. Zdaj sem pa tudi jaz rabila malo spodbude, tako da vsem hvala za nasvete!

LP

Pozdravljena!
Ne oziraj se na določene osebke na temle forumu. Tudi z jogo se da zelo lepo oblikovati mišice (preizkušeno, na lastnih mišicah:-))).
Kar počneš je čisto v redu, v fitnes pa naj hodijo zagreteži. Tudi meni ne ustreza glasna muzika in dolgočasna vadba. Veliko raje se rekreiram v naravi, ali pa doma ob glasbi, ki si jo sama izberem.

Lep dan ti želim in veliko užitkov ob rekreaciji, ki ti nudi fizično in (predvsem) psihično zadovoljstvo!!!!

Živjo,

tisti, ki smo jogo že poskusili vemo, da je super zadeva tudi za oblikovanje postave. Tako kot so ti svetovali že mnogi, bi jo jaz kombinirala s hitro hojo, hojo v hrib ali tekom. Jaz bi najprej vsaj pol urce tekla/hodila, nato pa bi naredila še cca 1 uro joge. Morda je bolje kot vsak dan nekaj nahitro spacati, da si vzameš čas 3x na teden in se zares poglobiš.

Lahko si kupiš Cd ali video kaseto z vodeno jogo, da boš vaje delala v pravilnem vrstnem redu.

Uživaj!

odvisno kaj je za tebe oblikovati mišice. potem takem bodo vsi bilderji, fitnessarji, strongmani, powerlifterji še samo jogo delali 🙂

lepo va sprosim sami sebiv skledo pljuvate!

Krpan,

eno je, če hoče osebek izklesati svojo postavo – t.j. v svojem telesu imeti minimalen % maščobe ter imeti napete mišice (bodybuilderji etc). V tem primeru je potrebno res paziti na prehrano, jemati različne pripravke in trenirat več ur dnevno (povzemam po objavah na tem forumu).

Drugo pa je, če želi osebek le malce preoblikovati svojo postavo. Če sem pravilno razumela zinkin post, jo bolj zanima druga alternativa.

Če povzamem: STRINJAM SE S TABO, KRPAN, DA JOGA NI DOVOLJ ZA BUILDERJE, STRONGMANE ITD. Vendar pa bi bilo lepo od tebe, če bi bil malo bolj strpen in bi poslušal ljudi in njihova vprašanja.

Btw: Zanima me, ali si sposoben prekolesariti Vršič in Mangart v enem dnevu, preteči mali maraton… Pa da ne boš skočil v luft, to nima veze z jogo, zanima me le, ali ima vse to jemanje poživil in pripravkov tudi “praktično” vrednost.

Pa lep in vesel dan še naprej vsem!

kdo je rekel da jemljem poživila in da jih vsi ostali jemljejo??

pretekel bi verjetnosamo ne vem v kakem času. prohe mangart, vršič ne poznam, mislim opa da je to precej v hrib ne”?-verjetno nebi.

to tudi ni moj cilj. enaki ti ne moreš narediti počepa npr s 150kg ali kaj podobnega, ker ne treniraš v to smer.

ne predstavljam si oblikovanje z jogo.

Saj nisem napisala, da jemlješ nedovoljena poživila;)

Po tvojih izjavah sklepam, da se nikoli v življenju nisi ukvarjal z jogo, da ne govorim o tem, da ti takšna filozofija niti slučajno ne ustreza. Joga ni samo telovadba (pravzaprav sploh ni), je tudi način življenja in mišljenja. Čudovit način, čeprav za Evropejce ne prav razumljiv.

joga je idealna rekreacija za hrbteničarje, ker nobenega giba ne smeš narediti sunkovito, ampak oblikuješ mišice počasi, s strpnostjo in užitkom. Skratka, z enim stavkom: joga je čudovita stvar

Ne pljuvaj po stvareh, ki jih ne poznaš niti približno.

Holja Krpan,

s svojim odgovorim si mi potril dve hipotezi:

1) nimamo vsi enakih ciljev -> če tebi nek način vadbe ustreza (ustreza tvojim ciljem), to še ne pomeni, da je ta način “dober” za vse (nimamo vsi enakih ciljev.

2) ce si nečesa ne moreš predstavljati, to še ne pomeni, da to ni mogoče. Te pa izzivam, da jogo preskusiš (recimo dva obiska) in potem na forumu poročaš, kako se ti je zdelo. Morda celo spremeniš svoje mnenje.

Pa brez zamere!