Goran, imam nekaj vprašanj. V letu in pol sem shujšala cca. 23 kg. Za cilj sem si zadala še dodatnih 10 kg, tako da bo moj indeks telesne mase OK. Toda zadnje čase se mi kilogrami ne premaknejo nikamor (že pol leta ne). Obiskovala sem fitness studio 3xtedensko po 1,5h, doma tečem, prehranjujem se kar zdravo, pazim na vnos maščob … . Po obiskovanju fitnessa se mi je precej povečala mišična masa, toda del maščobe je ostal in se ga nikakor ne morem znebiti (sedaj mi npr. noge zgledajo še debelejše kot prej, ker je več mišic). Stara sem 25 let. Kaj se še da storiti? Priporočaš kaj drugega kot tek in fitness?
Hvala za odgovor in LP.

Andreja,

No super da ti je uspelo toliko shujšati… da ne bi slučajno sedaj vrgla puške v koruzo.

Glede tega koliko časa vadiš:

– pomembno je kako kvalitetno izkoristiš čas ko si na fitnesu. Zavedaj se da do rezultatov prideš le če v telesu povzročiš potrebo po spremmebi, ko jo dosežeš.. je pa treba doseči potrebo po nadaljni spremembi. Trening mora konstantno pridobivati na intenzivnosti… seveda intenzivnost treningov dviguješ tako hitro oz. počasi, da se ne pretreniraš… vendar dviguješ intenzivnost vedno.

Poglej si tabelo glikemičnih indeksov živil na moji spletni strani v rubriki članki, ti bo pomagala pri izbiri hrane.

Glede fitnesa:

Ko izvajaš vaje na trenažerjih, naredi vsak trening mišice vsega telesa, tiste, ki se ti zdijo da so premočne… torej noge, te treniraj še bolj ampak kako. Način izvajanja vaj naj bo takšen da nobene vaje ne izvedeš manj kot 30 ponovitev. Najbolje je če vaje delaš tako da si vsaj 3min na enem orodju… in te 3minute nič ne počivaš, zmeraj delaš vajo. To pomeni, da če začneš na stopnji 5… narediš npr.20 ponovitev, potem pa ne moreš več…. takoj daš na stopnjo 4, ko ne moreš več na stopnji 4, zmanjšaš na stopnjo 3… itd. Važno je da vmes ne počivaš.

Če narediš v celem treningu npr, tek ali kolo 20-25min za ogrevanje… potem pa 8 vaj, vsako vajo pa 5min dolgo… je to že vsaj 40min treninga z utećmi, potem pa greš še za 30-45min na steper ali kaj druga.

No poskusi tako… začni z tem da delaš vsako vajo 3min dolgo, vsaka 2-3 treninge podaljšaj čas za 30sekund… čez čas boš prišla na 5min… lahko pa tudi nadaljuješ do 8 ali več.

Za noge delaj dlje časa, če imaš bolj močne kot pa ostali del telesa. Ne se bat, ne boš dobila nove mišične mase.

Lep pozdrav,
Goran

andreja živjo,

pred kratkim mi je v roke prišla publikacija CINDI (društvo proti kajenju in za zdrav način življenja). v njem sem prebrala, da je pri večji spremembi telesne teže dobro hujšanje prekiniti za kake pol leta (da se razumemo: teža mora ostati ista, ne smeš se ponovno zrediti), nato pa lahko začneš spet zmanjševati težo. na tak način lahko izgubiš dosti več kilogramov. priporočam ti, da si priskrbiš to publikacijo (mislim, da je zastonj, le poklicati jih moraš), ker je v njej veliko napotkov in motivacijskih misli.
lp in veliko sreče!!

Mateja,

Se zahvaljujem na tvojem predlogu, mislim da bom ko najdem malo več časa res prebral to publikacijo, škoditi ne more… zmeraj se da najti zanimive informacije.

Tisto glede da prekines hujsanje za nekaj casa, pazis pa da se v tem casu ne zredis. S tem se strinjam, to sploh ni slaba ideja…

Lep pozdrav,
Goran

Jaz sem nenamerno shujšala 2 kg odkar pijem po 2,5l vode dnevno!
Poskusi, pa veliko uspeha!

Aha, pitje vode … .Saj jaz se tud trudim s tem. Sam preveč mi pa ne paše. Kolikokrat na dan pa piješ in po kakšne količine? Mislim, a spiješ na enkrat po pol litra ali npr. postopoma po en kozarec na nekaj ur.
Tnx za odgovor in LP.

Andreja,

Najbolje je če spiješ postopoma… torej večkrat na na dan… vsako uro, do uro in pol nekje 3-4dcl vode naenkrat.

Če pa ti paše… lahko tudi kozarec vode vsake pol ure.

LP,
Goran

Kako sem jaz zacel piti vodo, ki je prej sploh nisem maral… Ko sem bil žejen sem spil pol litra zale lemon, čez 7 dni pa sem ze spil z lahkoto pol litra vode, tudi če nisem bil žejen.

Danes popijem kakšne 4 litre vode na dan!

New Report

Close