Fitnes in prehrana zjutraj

Glede na službene in ostale obveznosti bi mi najblj ustrezalo letos obiskovati fitnes zjutraj, pred službo.
Vendar pa veliko berem, da jutranji trening ni preveč priporočljiv, v kolikor je želja pridobiti nekaj tudi na moči in masi.
Sedaj pa me zanima, kaj bi bilo dobro zjutraj pojesti, da bi telo dobilo približo dovolj energije za trening. Upoštevati je treba, da bi bil obrok zgolj dobre pol ure pred treningom, tako da za nek konkreten obrok ne bo časa.
Ali bi bilo dovolj nekaj malega kosmičev in potem s sabo na trening vzeti še neko energijsko pijačo (kakšno priporočate?)
Po treningu bi si najprej privoščil sendvič (s puranom, kakšnim jajcem ipd.) in malo kasneje v službi mogoče še belj. napitek.

Ali bi to bilo ok?

Nekako tako, kot si povedal, s tem da ti priporočam še nekaj, before activity se imenuje prehranski dodatek, mislim da tega izdeluje penco, ampak imaš tudi podobne drugih proizvajalcev. tam imaš vse oziroma večino kar potrebuješ za kvaliteten trening.

Jaz menim, da boš sam ugotovil kakšna hrana ti zjutraj paše, da te med treningom ne tišči. Po treningu pa bi spil kakšen gainer, torej mešanico med beljakovinami, hidrati in maščobami, priprejenimi za hitro absorbcijo po treingu. Šlo pa bo tudi brez tega. Predvsem pa čim manj kompliciraj. Obstaja ogromno različnih teorij o prehrani, obstajajo celo takšne, ki priporočajo jest samo zvečer ali pa samo surovo hrano. Pa zagovorniki teh dijet ravno tako normalno živijo in jim ne manjka nič, celo prav v formi so. Strah, da bo pri treningu prišlo do razgradnje mišične mase je tipičen strah bodybuilderjev. Cilje ko jih imejo oni pa so blizu bolj malemu število ostale populacije.
Oziroma, če se navdušujem za tenis in sem popoln začetnik bom imel napredek tudi s čisto preprostim loparjem, zato ne rabim loparja kot ga ima Sampras ali Đoković.

Mito Šinkovec http://www.telodrom.com Center Telodrom http://www.mito.si Mito stran https://www.facebook.com/Telodrom/ Faceebok

Moje mnenje:
-Kakrkoli že, če maš pol ure po obroku že trening, te bo bolj ko ne vsaka trda hrana ovirala in če boš delal kakšne počepe, deadlifte, ipd. se zna zgodit, da boš hrano pusto na treningu 😀

Jaz ti priporočam tako: Če že maš pol ure pred treningom obrok si naredi raje obrok iz hitrih beljakovin in hitrih OH(recimo 30g B iz sirotke in 30g OH iz glukoze/malto bo idealno in daleč najboljša varianta, ker tak obrok ti ne bo bistveno oviral trebuha med treningom+ to kar je zlata vredno, se bo nivo aminokislin in sladkorja v krvi(kar je še pa sploh pomembno po več urnem postu-spanje) zelo hitro in optimalno dvignil) , med treningom ti toplo priporočam vsaj ene 30-40g OH(rečmo 50g cedevite je ideal) in če dodaš enih 20g Aminokislin BCAA si zmagal(NI pa zdej nuja ampak res toplo priporočam vsaj oz. OH je nuja). Po treningu spij šejk iz B in OH v razmerju 1:1 – 1:2(B-OH), čez nekje slabo uro isti šejk in potem čez slabo uro za tem šejkom še; bogat trd obrok iz počasnih B in hitrih/škrobnih OH in nekaj maščob, potem si za 4 ure dober, naprej pa imej normalne obroke. To bi bilo ena izmed najboljših variant za maksimalno prirast MM in moči.

Kaj pa da zjutraj sploh ne bi jedel ampak bi imel “zajtrk” komaj po treningu?

Najprej hvala za vse odgovore.

Nekaj malega bom že zaužil, toliko da telo dobi vsaj nekaj energije, vem pa, da si kakšnega konkretnega zajtrka ne morem privoščiti. Potem pa, mislim, da je res priporočljivo, da imam na treningu res nekaj pijače z OHji, zaenkrat imam doma eno škatlo isostar napitka pa upam, da bo kar v redu. Po treningu pa nekaj v smislu, kot je zgoraj predlagano. Edino ne vem še, kateri konkretni šejk bi bil najboljši za po treningu….izbire je res ogromno…

Isostar bo kul 😉 Ja med treningom je zelo priporočljivo imeti OH, pa ne samo zaradi energije med treningom ampak tudi na efekt polnjenja glikogena v mišice v času po treningu!

Glej nočem delat neke raklame za neke izdelke ampak osebno kadar uporabljam dodatke vzamem buildup: http://www.sportna-prehrana.com/build-up3-kg-plastenka-p-375.php
Samo se mi zdi da je BU kar se tiče efekt/cena(beri sestava!) zelo dober izdelek na tržišču. B:OH so 1:1. 70g BU bi bilo prav tako zelo idealno za zajtrk V TVOJEM PRIMERU!!! 😉 in 1 ali 2 obroka po treningu, ostalo trdi obroki, pa si zmagal!
Vglavnem vzami nek tak izdelek, ki je podoben po sestavi kot BU(hitre B in hitri OH), če že maš namen.

denisdenis

menim da delaš račun brez krčmarja. Meni se zdi da bi bilo pametno da bi se najprej pozanimal o kašnem nivoju intenzivnosti se sploh pogovarjamo. Trening je lahko z anekoga 20 minutno razgibavanje in tibetanske vaje ali pa 6 x 200 m z0,7 min/km. Verjetno se strinjaš, da je razlika v potrebah ogromna. Ko nabm bo to jasno bomo verjetno znali dati kakšen pameten nasvet.

Vidiš,
tako je moj prijatelj v silni nuji da bi našel sorodno dušo na internetu dal oglas.
Sem preprost fant 32 let, z redno službo rad berem knjige in se vozom s kolesom.
Javilo se je nekaj deklet in tako se je zmenil da se za prvi randi kar nekam skupaj odpeljeta. Dobila sta se na točno določenem mestu. Prijatelj je bil s polno vzmetenim kolesom za 6 000€, čelado, kamelbagom na hrbtu in vsem kar spada zraven. Ko se je dekle pripeljalo z roza ponijem in košarico na belanci. JA, tudi ona se rada vozi s kolesom.

Mito Šinkovec http://www.telodrom.com Center Telodrom http://www.mito.si Mito stran https://www.facebook.com/Telodrom/ Faceebok

Mito: “Glede na službene in ostale obveznosti bi mi najblj ustrezalo letos obiskovati fitnes zjutraj, pred službo.
Vendar pa veliko berem, da jutranji trening ni preveč priporočljiv, v kolikor je želja pridobiti nekaj tudi na MOČI in MASI.”

Iz tega sem tudi sklepal, da VKP verjetno dela en osnovni trening z utežmi, lahko pa VKP tudi pove kako trenira AMPAK vseeno ne te cilje kot ima VKP je prehrana pred, med ter predvsem po vsekakor najbolj pomembna, če govorimo optimalnosti tako, da o računo brez krčmarja jaz tu nebi glih govoril. Je pa tu drugo vprašanje, če se VKP zna lotiti takega cilja! Tega jaz ne vem in tudi tega ni vprašal, za tisto kar je pa vprašal, pa je dobil odgovore. Jaz sem mu napisal pač kako je v takem primeru optimalno.

mislim da ima mito kar prav… sicer je pa tako… forum je na temo rekreativno in mislim, da je nas le nekaj redkih, ki se s športom ukvarjamo na mg, mm, kg natančno, ter da je večini pomembno zdrav način življenja.

Zato bi svetoval, da naj se ne komplicira preveč… V kolikor telovadba v fitnesu nebo muha enodnevnica kot pri mnogih… bo z meseci, leti telo gospoda v odlični formi in ne vrhunski.

Tako, da ne se preveč naprezat, in za zajtrk mu svetujem nekaj lahkega, polnovrednega… po zajtrku če je možnost pa nekaj beljakovinskega… trening pa kar lepo po občutku.

Da na kratko strnem ta dva meseca:

Najprej samo informacija, ker sta se nekateri spraševali: v fitnes hodim že sedem let, res pa da vsako leto samo v zimskem obdobju nekje od oktobra do marca, poleti pa je možnosti za outdoor aktivnosti toliko, da za fitnes ni časa.
Vaje, ki jih delam, so neka mešanica funkcionalnh vaj in vaj z utežmi.

Prehrana je urejena tako:
– zjutraj pred fitnesom pojem kosmiče z mlekom.
– med fitnesom isostar, ker v primeru pitja samo vode čutim, da mi začne primanjkovat energije. Mogoče bi tudi tukaj lahko uporabil kakšen malo bolj kakovosten vir OH!?
– takoj po fitnesu si privoscim en napitek buildup, kot je predlagal denisdenis
– ponavadi mi uspe kakšno urco po treningu pojesti košček sadja ali koscek krispija (prigrizek v sluzbi)
– potem pa normalno naprej kosilo, malica, večerja…

Počutje je odlično, napredek pri pridobivanju MM pa mogoče res malo večji, kot v preteklih letih. Predvidevam, da je to na račun napitka po treningu?! Za večji napredek pa predvidevam v prvi vrsti kakšen boljši vir OH med treningom ali pa dodat še en belj-OH napitek kasneje po treningu?

Sicer pa zahvala Mitu, Denisdenisu in Bilderju, ki so pomagali s koristnimi nasveti!

lp,

Dragi strokonjaki,preden kaj svetujete si vsaj preberite osnove fiziologije in anatomije telesa.Ker to kar pišete oziroma svetujete je čista neumnost.Pa imate lahko nevem kakšne diplome,.

Kaj konkretno zgoraj napisano pa naj bi bila neumnost?

lp,

madmax tako kot vkpja tudi mene zanima kaj je gor tako neumnega napisanega… mislim, da ima mito, jaz in upam da še kdo ne le prebrane osnove, ampak tudi malo širše znanje, tako da taki posti si dokaj nesramni, še posebno neargumentirani..

Tudi za mene je jutranji trening novost in to po skoraj pol leta premora – se kar pozna 🙁

Prejsni teden malo za ogrevanje, vceraj zjutraj pa po planu. Po 20ih minutah me je “ubilo”, enostavno sem bil cisto hin, da sem se samo ulegel nazaj v posteljo za eno uro 🙁 Pac nisem nic jedel in na tesce enostavno ne gre, ce delas na polno. Delam izmenicno en dan za moc, drugi dan kardio. Danes je bil kardio dan in sem takoj, ko sem vstal, popil en sejk – imam samo Whey, kateremu sem dodal mleko in Nesquick kakavov sirup. Po 15 minutah sem zacel in moram rect, da je kar slo. Vaje so kljub temu na “hard” in sem bil parkrat na maximumu. Po krajsih pavzicah sem lahko nadaljeval do konca. Skupno cca eno uro. Bom jutri videl, ce bo ta shejk dovolj tudi za anaerobni trening.

lp

Lep pozdrav 🙂
Imam vprašanje glede prehrane pred vadbo zjutraj. Namreč vsaki torek “moram” na fitnes v okviru športne vzgoje na faksu in preden gremo v fitnes najprej tečemo 20 minut za ogrevanje. In me zanima če zjutraj naj kaj pojem ali. Moram še dodati, da še do stavbe kjer imamo fitnes hodim nekje 20 minut. Nekje sem zasledila, da je tek na tešče koristen, ker s tem izgubljaš maščobo, ker telo nemore kuriti ničesar drugega, ker je celo noč stradalo. Zato me zanima, če naj vseeno kaj pojem pred vadbo, glede na to, da še po teku sledi fitnes kakšnih 40 minut? In prosim če mi svetuje kaj naj pojem. Najlepša hvala za odgovor že vnaprej 🙂

@bikergirl

zajtrk bi ti moral biti ze v krvi, ker gre za osnoven obrok po 10 urnem postu ali kolikor je trajalo od zadnjega obroka in telo potrebuje za svoje delovanje svezo energijo.

Ker bos pa se fizicno aktivna, je zajtrk obvezen.

Kaj jesti, ti bo vsak verjetno drugace napisal. Najbolje se je drzati normalne zdrave prehrane in to v razmerju 60OH-30B-10M in dosti sadja ter zelenjave. Ce zelis bolj hujsat, potem lahko to razmerje malo prilagodis na 50-40-10 ali se vec beljakovin.

Za zajtrk si privosci kaksne sadne muslije, ki jih cez noc namocis v mleko in jim pred zauzitjem dodas se nekaj puste skute (100g) in kaksno manjso banano. Kaloricno gledano naj bi imel tak obrok nekje 300-350kcal. Po “miganju” je tudi fino imeti kaksen podobno kaloricen obrok, saj se mora telo “obnoviti”.

Imej 5-6 manjsih in zdravih obrokov dnevno (vsake 2-3ure od zajtrka do vecerje). Hujsala bos samo takrat, ko bos pojedla manj kalorij kot pa porabila.

lp

zakaj se jaz ne morem zredit z navadno hrano, zredim pa se s prehranskim dopolnilom. Zakaj je to tko

To ni tko. Preberi koliko je nutrientov v prehranskem dopolnilu in potem toliko nutrientov zaužij z običajno hrano in ne bo nobenih razlik.

Mito Šinkovec http://www.telodrom.com Center Telodrom http://www.mito.si Mito stran https://www.facebook.com/Telodrom/ Faceebok

Velikokrat ljudje jemljejo dodatke prehrane, hkrati pa ohranijo star režim prehranjevanja-kar pri marsikomu pomeni, da dobi večjo količino kcal kot jih porabi. Posledično pa se lahko človek “zredi”. Ne pravim, da je pri tebi peter klepec tako, je pa pogosto.

Sicer pa tule članek o prehrani pred in po vadbi itd.: http://www.bodyteam.si/prehrana/

[url=http://www.bodyteam.si/osebno-trenerstvo/]Osebno trenerstvo[/url] Bodyteam | Jure Klemenčič

New Report

Close