Živjo!
Stara sem 20 let, visoka 170cm in težka 58kg. 3-4 krat na teden hodim na fitnes (2 – 2,5 ure). Zanima me kakšen način vadbe bi bil zame najbolj primeren.

Hvala za odgovor in lep pozdrav!

Bi rekla, da je najbolje, ce v svojem fitnes centru poprosis instruktorja (vsaj en instruktor skoraj sigurno mora tam delati!), naj ti on sestavi program.

Živjo,

Način vadbe je odvisen od tega, kaj želiš doseči. Če si želiš le izoblikovati postavo brez izgube ali pridobivanja telesne mase, potem je fitnes 2 x na teden dovolj. Če imaš (pre)več časa lahko dodaš še nekaj aerobne vadbe, npr. jogging, ali pa preprosto dodaš še en dan na fitnesu (tako da hodiš 3 x) ter takrat večinoma vrtiš kolo. Ob drugih dveh dnevih delaj na trenažejih (naprave).

Če ti je cilj izguba ali pridobivanje telesne mase, moraš spremeniti še prehrano.

Pa še to: 2 ure fitnesa je občutno preveč. Če delaš izključno na napravah, skrajšaj čas na 30-40 min. Če zraven vrtiš še bicikel pa je zgornja meja 1 h.

Lep pozdrav, Andrej

Lep pozdrav!
Tvoj odgovor mi je bil zelo všeč. Ne vem, če je moj prvi vtis napačen, ampak zdi se mi da se spoznaš na to.
In mogoče bi znal svetovati tudi meni. Potrebujem preoblikovanje postave in to korenito na področju trebuha in stegen, saj se mi je oblika porušila po dveh porodih – saj veš, mehak trebuh, preveč kože, pomarančna stegna… Hodim v fitnes ampak nisem čisto sigurna da mi sploh kaj pomaga v tem delu.
Katere trenežerje priporočaš in kaj misliš koliko časa bo trajalo do prvih rezultatov?

Hvala ti za odgovor!

Za Andreja!
Doma imam sobno kolo,orbitrek,manjše uteži 3kg,na zidu pa elanovo lojtro….rad bi te elemente čim bolje uporabil za vadbo.Predvsem bi rad utrdil trebušne mišice in kondicijo naspoh.
Če našteti elementi ne zadostujejo,mi prosim povej,kako si lahko še drugače pomagam ali kaj bi mi priporočaš še kupiti za moj “fitnes”.
Star sem 45 let,177 cm,77kg…..
Če mi prosim lahko sestaviš program vadbe…..
hvala ti !

zdravo kaja ! da bi ti lahko svetoval bi mi morala zaupati tvoja pričakovanja, kaj misliš z svojo vadbo doseči oz., kaj od nje pričakuješ!
sam treniram že 10 let zato ti bom z veseljem svetoval, če se mi oglosiš na moj email: [email protected]

lep pozdrav

zdravo kaja ! da bi ti lahko svetoval bi mi morala zaupati tvoja pričakovanja, kaj misliš z svojo vadbo doseči oz., kaj od nje pričakuješ!
sam treniram že 10 let zato ti bom z veseljem svetoval, če se mi oglosiš na moj email: [email protected]

lep pozdrav
Kaja je pisal/pisala:
>
> Živjo!
> Stara sem 20 let, visoka 170cm in težka 58kg. 3-4 krat na
> teden hodim na fitnes (2 – 2,5 ure). Zanima me kakšen način
> vadbe bi bil zame najbolj primeren.
>
> Hvala za odgovor in lep pozdrav!

Pozdravljeni!
moram reci, da je vzpodbudno, da se ljudje ukvarjajo s svojim telesom, vendar je treba vedeti kar nekaj stvari o sportu za katerega ste se odlocili oz. kateremu ste namenili svoj prosti cas. Oblika vadbe v fitness centrih je odvisna od vsakega posameznika in kot takemuje tudi treba prilagoditi nacin vadbe. To pa se zdalec ni vse, vadba pomeni v primerjavi s prehrano samo 30-40% koncnega rezultata. Stvar je precej bolj kompleksna kot se zdi na prvi pogled. Nekaj utezi, sobno kolo in malo strechinga ni dovolj, treba se je lotiti vadbe sistematicno in biti usmerjen v konci cilj in pricakovanja, ter temu prilagoditi sistem in nacin vadbe. Fitness instruktorji ponavadi opravijo tisti nujni del, razlozijo kako se kaksna vaja izvaja, ne pa tusi zakaj tako in cemu na tak nacin. Tudi v vadbi z utezmi, trenazerji se stvari spreminjajo, postavljajo se nove ugotovitve in te je pametno upostevati, ker je napredek ociten.
Za nadaljnje informacije sem na volj no mailu.

LP, Jure

Draga Kaja

Najprej to, da so tvoji treningi v fitnesu časovno občutno predolgi, zadustuje dvakrat do trikrat na teden 40 do 45 min intenzivne vadbe k temu pa prištejmo še 15 min, ki jih porabimo za fazi ogrevanja in ohlajanja.

Svetujem ti, da poskusiš še z aerobno obliko telesne vadbe (aerobika, tek, kolesarjenje). Porabljanje zalog maščob se prične po caa. 40 min intenzivne aerobne vadbe. Seveda ne pozabi na pravilno prehrano (veliko sadja in zelenjave) in pitja zadostne količine tekočin- predvsem vode.
Vadbo seveda prilagodi svojemu zdravstvenemu stanju in kondiciji.

Lep pozdrav
Grega

Grega,

uporaba maščob se NE prične po 30-40 minutah INTENZIVNE aerobne vadbe. Predvsem poudarek na intenzivne, kajti če prekoračimo anaerobni prag (intenzivna vadba) telo sploh ne uporablja maščobe kot vira energije, pač pa mišični glikogen. Skladno s tem taka vadba NE BO povečala oksidativnih sposobnosti rdečih vlaken (= sposobnosti za uporabo maščobe kot vira energije).

Veliko ljudi se pomembnosti tega ne zaveda in tečejo PREHITRO (preintenzivno). Tudi taka vadba ima svoje koristi, predvsem za srčno-žilni sistem, ne naredi pa ničesar v pogledu oksidacije maščob.

Lp, Andrej

New Report

Close