Najdi forum

Naslovnica Forum Duševno zdravje in odnosi Družina Starševstvo in vzgoja Domaša naloga v 1. razredu devetletke

Domaša naloga v 1. razredu devetletke

Pozdravljeni,

zanima me vaše mnenje v zvezi z dogodkom, ki se je zgodil prejšnji teden. Sin obiskuje 1 razred devetletke. Star je 6 let in 4 mesece. Iz šole je prejšnii teden prinesel beležko v katero je učiteljica napisala da so imeli domačo nalogo in moj sin je ni naredil. To naj bi se že večkrat zgodilo in želi da pridem k njej na govorilne ure.
Za nalogo je moral otrok povedati zgodbo, ki so jo brali v šoli, starši pa naj bi jo napisali v zvezek. To nalogo sva potem delala 2 uri. Naslednji dan je v zvezku pisalo še sporočilo da naj otrok nariše predmet iz pravljice.
Sina vprašamo vsak dan kaj se je dogajalo v šoli in če ima kaj naloge. Žal od njega običajno ne izvemo drugega kot da so se igrali z to ali ono igraćo in da je bil kateri izmed otrok kaj ušpičil.

Sin je v šoli podaljšanem bivanju in domov je že nekajkrat iz podaljšanega bivanja prinesel liste na katerih je moral kaj narisati ali pobarvati in običajno na listu spodaj piše da naj se naslednjič bolj potrudi ali da je risbo pobarval površno. Menim da od 14 ali 15 uri popoldan 6 letnemu otroku koncentracija že močno pade.

Zanima me vaše mnenje. Ali se podobne stvari dogajajo tudi druge ali se meni zdi da je to malo preveč?

Mi smo tudi v prvem razredu. Do sedaj smo imeli mislim, da dve domači nalogi. Enkrat je bilo potrebno prinesti kakšne jesenske plodove, drugič pa škatlo od čevljev. Obakrat so imeli to zapisano v beležki.
Drugih nalog nimajo in to se mi zdi prav.

Naš prvošolček ima redno vsak vikend za domačo nalogo to, da mu preberemo eno zgodbico, ki jo mora potem narisat v bralni dnevnik. KLjub temu, da je to redna obveznost, se mi zdi prav, saj je to na nek način prijazna vzpodbuda za branje.
Ostale domače naloge pa so v stilu: prinesi jesenske plodove, škatlice od Kinder jajčkov ipd. Pa še nihče ni nič rekel, če kdo ni imel. Naš vedno pove, drugi pa tudi kdaj ne povejo, pa se še noben starš ni potožil, da je bil otrok “kregan”.
Se mi zdi vseeno malo zgodaj pričakovati od šestletnikov, da se sami spomnijo čisto vedno.
Jaz bi predlagala učiteljici, da napiše obvestilo za otroke, ga da v beležko ali zvezek. Starši to vidijo, vedo, da je naloga, pa sami preverjajo, ali se bo otrok spomnil samostojno ali ne. In če se ne spomni, ga spomnijo oni.

****************************************** Izgubljen je dan, ko se nisi smejal.

Naš prav tako hodi v prvi razred devetletke. Imajo res čudovito razredničarko. Že na prvem roditeljskem sestanku smo se dogovorili, da ko pridemo po otroke v šolo pogledamo kaj piše na tabli, vse kar morajo narediti ali prinesti je napisano na njej. Tako je lažje, ker nam ni treba zmeraj gledati v beležko, kaj je za nalogo zvemo takoj ko pridemo po otroka. Torbo nosijo domov dvakrat na teden, po navadi ob torkih in petkih in če je naloga je po navadi takrat.
Se strinjam, da so otroci do popoldneva že tako dekoncentrirani, da pozabijo kaj jim je bilo naročeno.

pozdravček

Eleonora

No ravno o tem sem hotela pisati.

Moj sicer hodi v drugi razred, vendar imajo vsaki dan dosti naloge. Danes npr. Dve strani vaje črke H + besede na H. V delavnem zvezku pobarvat tisto stran, v brezčrtnem zvezku narisat in pobarvat predmete na črko H.

In za zaključek še NAJMANJ 3x prebrat zloge in besede na listu A4.

In to se dogaja kar redno, otrok je preobremenjen in pozabi nalogo in sledijo podpisi……………..

Ob tem da imam dva otroka in blesav urnik mi resnično ne USPE.

Da o gibanju na svežem zraku, otroških zimskih radostih in družinskih trenutkih ter bla bla………………

Ja staršem in otrokom prijazna šola, pa ne de.

Pozdravljeni!

Sem učiteljica 1. razreda devetletke in naša ustaljena praksa je takšna: otroci imajo domačo nalogo približno dvakrat ali trikrat na teden.
Gre predvsem za risanje, barvanje, za krajše grafomotorične vaje (3 vrstice v malem zvezku), včasih tudi za kakšen matematični učni list. V povprečju jim naloga vzame 15 minut.
Vsi učenci so vključeni v podaljšano bivanje, tako da nalogo obvezno opravijo v tem času.
Menim, da je naša praksa dobra, s čimer se strinjajo tudi starši. Otroci so se navadili samostojnosti in odgovornosti, ker pa so naloge privlačne, me velikokrat sami prosijo za nalogo in so razočarani, ko je ne dam.
Menim, da je prav, da otroke že v prvem razredu navajamo na odgovornost, vendar morajo biti na primeren način motivirani, naloge morajo biti starosti primerne.

Kar pa se tiče 2. razreda devetletke in primera, ki ga je navedla Eleonora, pa menim, da je obseg domačih nalog pri vašem otroku občutno prevelik za otroke te starosti. Pogovorite se z razredničarko.

Lep pozdrav!

Pozdravljeni!

Tudi moja hčera obiskuje prvi razred devetletke! Zadnje čase se dogaja, da vedno pozabi kaj mora v šolo prinesti oziramo naloge, ki jih ima za opravit čez vikend jih nikoli ne naredi, saj ko jo vprašaš kaj ima za nalogo vedno reče nič. Glede na to, da vse naloge v šoli opravlja zelo vzorno, delavni zvezki so brez napake, v svojih zvezkih pa vse z podpisom učiteljice odlično opravljeno! Torej, kako naj jaz rešim zadevo da si bo moja mala gospodična zapomnila kaj ima za nalogo???? Učitelji pa naj bi zadevo rešili takole da bodo sedaj našim prvošolcem dajali minuse za neopravljeno nalogo in neprinešeno stvar v šolo!! Meni osebno je vse kaj od naših otrok zahtevajo danes v prvem razredu preveč!!

Pri nas vse naloge opravijo v podaljšanem bivanju. Po pouku imajo kosilo, potem se gredo ven poigrat in ko pridejo nazaj, jih čaka naloga. Meni se ne zdi, da ne bi bili sposobni potem več kaj pobarvat ali narisat. Tudi naš je že bil okregan, ker je črke napisal preveč površno in je moral doma vse narediti še enkrat. Ampak meni se je zdelo prav, ker se je tako naučil, da se ne splača delat na pol. Če prvošolček redno hodi domov z neopravljeno nalogo, bi se meni zdelo čudno, kaj delajo v podaljšanem bivanju.
LP

ko otroku ne gre ,začnete mame krivit šolo ,otrok to vidi in se nauči za svoj neuspeh kriviti druge.Lepo bi bilo ,če bi d.n. naredili otroci doma s starši ,ne pa ,da smo to poturili učiteljicam,da se ukvarja z našimi otroci.Zaradi tega mame sploh ne vejo kaj njihov otrok zna in kaj ne .Ne rčt ,da to ni res …Mam tri otroke in pri tazadnjem sem tudi jaz popustila in ker se mi neda več toliko ,pustim ,da dela v varstvu nalogo ,da se tršica znjim zaje….,ko pride domov sva oba frej.vELIKOKRAT SPLOH NE VEM KAJ DELAJO IN KOK ZNA.kER SEM ,SE OGROMNO UKVARJALA ,KO JE BIL MALI ,ZDAJ ŠOLSKO SNOV NAREDI Z LEVO ROKO.kAJ PA BO ,KO BO SVOJO ZALOGO ZNANJA PONUCAL ,TAKRAT BOM JAZ NA VRSTI .iN KER NEBOVA VAJENA DELAT SKUPAJ ,BO VELIKO KREGA IN JOKA .čE BOM PAMETNA ,BOM ZAČELA ZNJIM DELAT ZDAJ,SODELOVAT IN OTROKA SPOZNAT KAKO DELA NALOGO IN KAKO.
Sory za črke

Domača naloga v prvem razredu je namenjena otrokom, ne staršem. Najlažje je naprtit delo staršem in se potem učitelj baha z napredkom. Starši so opravili svojo osnovno šolo. Sicer je šola samo varovanje in preverjanje domačega dela.

Samo otrokom prijazna naloga, ki jo zmorejo narediti sami, bo dosegla resničen napredek.
V prvem razredu je to enkrat tedensko in če jo otrok pozabi, mu niti slučajno ni vseeno. Prej ali slej se bo navadil na skrb in ga je treba pošteno pohvaliti ob napredku. Res se zgodi, da so vikendi družin včasih tako natrpani, da se odpre torba šele v nedeljo zvečer in potem panika in slaba volja! Dolžnost učitelja je, da starše o pričakovanjih, ki jih ima od njih,opozori že na roditeljskem sestanku.Ker otrok ni nič kriv, če nima priložnosti, sploh če še ni star 6 let.
Naloge morajo biti kratke!

Moja hčerka obiskuje 1 razred in je zelo pridna.Najbolj izvrstna učenka v razredu.Nalogo ima vedno,kajti vse imajo napisano v beležki kaj je za domačo nalogo.Ponavadi se spomni sama in jo odide tudi sama narediti.Ko jo naredi mi jo vedno pokaže in jaz ji jo preverim.Za domačo nalogo morajo kaj pobarvati,izračunati kakšen učni list…Vem pa tudi sama,da ni dobro dati preveč naloga saj tudi jaz učim na predmetni stopnji matematiko in angleščino,saj otroku tako majhnemu zelo hitro pade koncentracija.Jaz otrokom,ki jih učim ne dajem veliko naloge,ampak gledam pa tudi na starost učenca.Ponavadi dam kakšen učni list,da ponovijo snov,ki smo jo jemali in pa v delovnem zvezku ali učbeniku npr.:DZ.str.32/nal.1,3,5.Svetujem pa vam,če otrok pozabi nalogo se pogovorite z razredničarko,da to napiše v beležko.

LP

junkosana!!!!Kaj si neki pametna k da use eš lej js sm tut učiteljica in vsi me pohvalijo kako sem dobra kajti otroci ne dobijo preveč naloge in jo pridno delajo.Če pa otrok ne zna pa ˝valda˝ da mu bojo starši pomagali in prosim ne bahaj se kot da si neka stokovna višjaoseba za domače naloge.Ne rabimo tvojega mnenja,saj je čisto narobe.

Sem učenka 9. Razreda oš moje izkušnje z delanjem naloge so, da jo je pogosto preveč in da ne prinese željenega učinka. Spomnim se da smo v 1. R si nekako risali piktograme v beležko, da smo vedeli kaj je za domačo nalogo (številke in abecedo sem ob vstopu v šolo že znala). Imeli smo grozno učiteljico, ki je vedno ponorela, če kdo ni imel domače naloge. Moram pa reči da smo se nekje do 4. Razreda naučili da imamo veliko koncentracijo in danes lahko tudi po 9 ur sedim v šoli in sodelujem nato pa po 1 urnem odmoru še doma nekaj ur, da naredim dn in se učim.

Moj povprečen porabljen čas za naloge: (sami lahko vidite krivuljo)
1.r= 45 min
2.r= 1ura in pol
3.r= 1 ura
4.r= 2 in pol
5.r= 2 uri
6.r= 1 ura
7.r= 45 min
8.r= 30 min
9.r= 30 min

New Report

Close