depresija in strah

Spoštovani,

imam vprašanje. Padel v depresijo in se zdravim z antidepresivi. Ko vzamem tableto se mi za tem pojavi v glavi nekakšna oblika zadetosti, ki bi jo najraje iztrgal iz glave (zdravim se cca. 3 tedne). Prav tako doživljam nekakšno stiskanje okoli zgornjega dela hrbtenice (predvidevam, da je tam živčevje na katerega vplivajo antidepresivi). Ali je to le začetek privajanja telesa na antidepresive in bo s časoma bolje oz. ne bom čutil takšnih reakcij? Drugi problem, ki ga imam pa je nenormalen strah, ki ga imam pred ljudmi (problem je v tem, ker sem pred tem bil nenormalno zgovoren fant, ki ga je rad žural, sedaj se pa skrivam pred ljudmi). Zdi se mi, kot da vsi vejo, kaj se z menoj dogaja – ali je to simptom depresije in bo z zdravljenjem izginil? Najtežja pa so jutra, ko se zbudim se name vsujejo same črne misli (moj oče je storil samomor, imam še nekaj traum iz preteklosti) in te misli kar nočejo ven iz moje glave – ali se bo tudi to z zdravljenjem spremenilo na bolje. Zdi se mi kot, da sem padel na raven otroka, tudi za to, ker sploh ne dosežem erekcije – ali se mi bo z zdravljenjem depresije erekcija vrnila?. Padel sem v en začaran krog iz katerega sploh ne vidim izhoda – prijateljica, ki je preživela depresijo me vzpodbuja, da antidepresivi delajo čudeže in da bom zlezel ven iz tega, sam osebno pa trenutno sploh nimam nikakršnega upanja. Kolikšna je verjetnost, da se depresija pozdravi že z prvim zdravljenjem, saj sem sam osebno vedno bil proti tabletam in tudi sedaj me grozno živcira, da moram jemati tablete. Zdravniki mi pravijo, da se da depresijo zelo dobro pozdravit in da bom čisto isti kot prej, sam pa tega ne verjame, saj se bojim, da bo vse skupaj pustilo velike posledice v mojem življenju (predvsem glede samozavesti). Trenutno nobena stvar v mojem življenju nima več smisla – ali se bo tudi to spremenilo z zdravljenjem, glede na to, da sem šele na začetku zdravljenja. Prijateljica mi je rekla, da bodo antidepresivi prijeli prav takrat, ko bom nehal govoriti in razmišljati o tej depresiji (zaenkrat se to še ni zgodilo, saj razmišljam le o tem). Hvala za vaše odgovore

Spoštovani Fugi,
niste napisali sicer, kateri antiodepresiv jemljete, vandar nekateri pokažejo ugodni učinek šele po petih tednbih jemanja. Motnje potence so kahko spremljevalna komponenta depresije, pa tudi stranski učinek zdravila.enako velja za stiskanje v glavi.Morda ga bo treba zamenjati.Omenite svoje težave vašemu psihiatru.pričakovana učinklovitost zdravljenja je 60%