blodnje po detoksikaciji

Prosim vas za pomoč, kako pomagati osebi, ki je fizično krizo po uživanju heroina in trave že prebrodil, zdaj pa prihaja do blodenj. Prijatelj govori o stvareh, ki se njemu zdijo resnične, v resnici se pa niso zgodile. V bistvu je zgubil stik z realnostjo. Čist je dva meseca. Hvala!

Draga Tina,

Pri odvisnih osebah od heroina in tudi drugih drog se večkrat dogaja, da so hkrati tudi duševni bolniki. Lahko pa že sama uporaba in zloraba droge pripelje do tega ali celo do poslabšanja ali celo izboljšanja že obstoječe duševne bolezni. V takem primeru, kot ga navajaš ti je potrebna čimhitrejša zdravniška pomoč. Če noče iti k zdravniku se lahko zdravnika pokliče tudi na dom. Posvetuješ pa se lahko tudi s patronažno sestro. Sama pa verjetno ne boš kos temu problemu. Lahko se tudi posvetuješ z enim od psihiatrov ali pa s strokovnjaki iz enega izmed centrov za zdravljenje in preprečevanje bolezni odvisnosti.

Milan

New Report

Close