anticelulitna masaza

Pozdravljeni,
stara sem 26 let, tehtam 72 kg in sem visoka 168. V zadnjem mesecu sem shujsala za 3 kg. Pri hrani pazim, da jem bolj malo, da se ne naziram, pa sladkarijam se tezko odpovem, ampak bi rada skujsala sicer se ne vem koliko, bi pa rada. ce bi koncala pri 60 bi bilo kar idealno.
Pred 14 dnevi sem pricela hoditi na tako anticelulitno masazo, ker si mi je zdelo, da se iz stegen ne morem znebiti mascobe in celulita. ucinek je po petih obiskih cisto v redu, za 5 cm se mi je zmanjsal obseg stegen in tudi drugje po telesu si mi pozna. Sedaj se moram samo truditi, da mi bo ta obseg ostal.
Telovadba? ja, kar precej. zelo veliko kolesarim, obicajno po 1 uro na dan, razen v primeru slabega vremena, potem tudi vsak dan pribllizno 1 uro sprehoda. sedaj si tudi redno masiram stegna in noge s kolibrijem.
Popijem veliko vode, pojem veliko sadja in zelenjave.
Muci me pa, ko ne vem s cim naj nadomestim kruh ob zajtrku. Tako rada imam kaksne namaze na kruhu, mislije na morem jesti vsak dan, ker mi enolicna hrana ne pase. Kaj pa prepecenec, ali pa krekerji?
Zanima me tudi, saj vem, da to ne gre zelo hitro, ali je mozno pricakovat, da bi v pol leta izgubila odvecno tezo?
Zanima me tudi kako si lahko se drugace pripravim recimo stvari, ki jih je potrebno speci v olju, kaksni zrezki in podobno. Namrec zivim s mozem in on kuha za oba, pa ne morem sedaj se njega siliti v neko pusto hrano.
Najlepsa hvala za odgovore.

Petra,

Tempo hujšanja 3 kg na mesec, je se sprejemljiv in ne predstavlja prevelikega soka za telo. Ce bi lahko nadaljevala s taksnim teempom bi bilo seveda vec kot realno pricakovati da bos v pol leta shujsala se preostalih zeljenih 12 kilogramov.

Shujsati 12kg v pol leta je realno. Seveda je problem tudi ta, da bos vmes najbrz imela tudi kaksne krize, kar te bo morda upočasnilo na poti do tvojega cilja.

Super se mi zdi da toliko prekolesaris, in glede na to da v prihodnjih dneh najbrž ne bo veliko dežja, boš prekolesarila kar dosti. Tudi hoja je v redu, poskusaj pa sčasoma stopnjevati na hitrosti. Čez čas vkljuci tudi občasen tek.

Vode moraš veliko piti, zelenjava je zaželjena… pri sadju pazi na glikemične indekse, ti naj bodo nizki. Torej dovoljeno sadje je: npr. jabolka, pomaranče, češnje, slive, grenivka… lubenica, breskve, jagode, banane pa ne.

Kruh lahko ješ, vendar le: ržen in polnozrnat. Najbolje kar ržen, saj je malce trši in se ga da narezat na tanko. Namesto namaza lahko uporabiš LCA probiotični jogurt. Kakeršen koli drug jogurt, ki ni preveč tekoč lahko ravno tako… poglej pa da ne vsebuje dosti maščobe in da ima le okrog 4 največ 6g ogljikovih hidratov na 100g snovi.

Prepečenec in odcejena tuna v slanici, Rio Mare… nekje 50g tune bo tudi vredu za zajtrk. Poleg lahko se kaksna zelenjava.

Najmanj olja boš porabila če boč pekla meso zavito v folijo, ali pa na žaru. Olja naj bo uporabljenega res minimalno, pa še to naj bo olivno. Drugače pa je seveda kuhano meso kot so puranje prsi in kurja prsa, ribe, morski sadeži boljši izbor.

Upam, da si zadovoljna z odgovorom. Če te zanima še kaj, vprašaj.

Hvala za odgovor, sem zadovoljna ja.
Ali se lahko je samo zelenjavo – surovo za zajtrk. S cim pa lahko “ubijes” obcutek lakote cez dan? Sem danes poskusila z vodo, sem jo popila 3 dcl, pa sem bila potem se bolj lacna.

lp in hvala

Jaz sem si našla eno kr fajn nadomestilo za kruh in sicer krispije. To so taki ekstrudirani nežni kruhki (Crispy) in se dobijo v veliki večini trgovin. Dobijo se v treh okusih in sicer: Rženi, pšenični in polnozrnati (modra,roza in rumena škatla). Stanejo tam nekje 170 sit/škatla in meni so kar dobri. Poskusi in javi kako se ti zdi.

Petra,

Poskusi tole: kupi si otrobe… dobijo se v trgovinah z zdravi ali bio hrano. Surove otrobe 1 do 2 jušni žlici spiješ z slabih pol litra vode. Mnogi dobijo v kake pol ure občutek sitosti, saj se otrobi zelo napijejo z vodo in te zasitijo. Edin problem je, da se ti zna potem spahovati. Drugače pa so otrobi zelo zdravi.

Ne pričakuj nek prevec dober okus, pač stisneš zobe malo, pa spiješ tisto. Poizkusi… morda ti bo pomagalo.

Aja, zelenjava za zajtrk… ja v redu, pa naj ne bo vedno ista. Kaksno jabolko poleg je tudi vredu.

Malecka,

Ma točno vem katere kruhke misliš, saj ti so res v redu. Pa njihova sestava tudi… dosti jih ma rado te kruhke in komur so dobri, naj jih kar je.

Pa jaz jih ne morem*smeh*… ne vem, nekako mi ne ležijo preveč.

Goran,
meni si napisal, da lubenico lahko jem, v enem drugem pismu pa sem prebrala, da je to tisto sadnje s prevec tistih stvari. kaj sedaj? je “shujsevalno” ali ne?

Petran

Me veseli da tako pozorno spremljaš kaj napišem.

Lubenica nikakor ni za hujšanje. To drži… in ima viskok glikemičen indeks. Ampak mislim, da me je nekdo vprašal… ne vem zagotovo a si bila ti. Vprašanje je bilo ali si lahko en dan v tednu privoščiš jagode ali lubenico, ki se jim težko odrečeš.. če si se striktno držala diete vse ostale dni. In jaz sem odgovoril, da lahko… če je pri vseh ostalih dneh disciplina pri treningu in prehrani.

Še vedno je bolje namesto čokolade ali bonbonov, pojesti jagode ali lubenico. Če kljub temu, da grešiš enkrat tedensko napreduješ pri hujšanju potem ni treba spremeniti nič. Ko pa se ti vse ustavi… takrat, pa je treba razmisliti tudi o lubenici in jagodah, ali si jih še vedno lahko privoščiš.

Petra, se opravičujem, če prejšnji odgovori niso bili dovolj jasni.

Hvala za pojasnilo. Si bil dovolj jasen, samo pac podvprasanje.
Sedaj pa me zanima, s cim lahko nadomestis olje pri pripravi zeljne solate.
Hvala

Petra,

Olje ne vem cče lahko ravno nadomestiš. Ampak če gre za zelenjavne solate kot so paradiznik, kumare, paprike, in podobna zelenjava potem olja sploh ni treba uporabiti. Jaz jih recimo jem kar tako, lepo narezane, brez priloge.

Naprimer zelena solata ima tako malo kalorij, povprečno le 18kalorij v 100g. Torej če poješ 1kg solate, kar je že precej veliko solate*smeh*, bi pojedla le 180 kalorij. Torej če dodaš malce olivnega olja, potem je to še vedno skupaj malo kalorij. Čajna žlička ima olja približno 5ml tekočine, oz približno 45kalorij.

Drugače pa je seveda problem narediti želeno solato brez potrebne-sestavine olja. Ja poskusi ga uporabiti čim manj (seveda olivnega) olja.

New Report

Close