45. pohod okoli Ljubljane

Čez en mesec se bom udeležila pohoda okoli Ljubljane. Bila sem že dvakrat, pa so me po pribl. 3/4 poti obakrat začele hudo boleti noge (predvsem stopala). Zanima me kako lahko o preprečim. Dosedaj sem imela obute suprege (Reebok). Ali bi bila boljša kakšna druga obutev?

A ja. Nazadnje so me kar precej bolele tudi hrbtne mišice. Ali jih lahko v tem mesecu kako natreniram da bo letos bolje?

Irena

Menim, da so superge se vedno najboljsa obutev. Pri njihovi izbiri je pomembno, da imajo ojacano peto oz. zadnji del (zaradi Ahilove tetive). Predvidevam (glede na znamko), da ga vase imajo in da to niso superge za tenis ali dvoranske sporte, temvec tekaske. Pozorni morate biti, da so vam dovolj velike (otecena noga rabi dodaten cm ali dva), da vezalke dovolj zategnete v zgornjem delu stopala, da noga ne “plese” (opora skocnima sklepoma), pri prstih pa manj, da je omogocena prekrvavitev stopala. Pa saj to ze veste, ne?…. Bolecina na 3/4 poti ni nic cudnega, saj tako dolge razdalje (35 km, ne?) ne prehodite vsak dan. Misice stopala so izpostavljene obremenitvi, ki je konstantna (teza vedno enako pritiska na stopalo) in dolgotrajna, zatorej se kot odgovor pojavi bolecina. Ampak najboljsi jo prenesemo in pridemo do cilja. Potem pa kopeli, masazice in podobno razvajanje nasih nog za relaksacijo…
Ne pravim vam, da morate trpeti – sami presodite, ali ste kljub bolecini zmozni nadaljevati s hojo.
Glede hrbtnih misic pa tole: seveda jih lahko okrepite. Z osnovnimi vajami bo napredek v enem mesecu (do pohoda) kar zadovoljiv, zavedati pa se morate, da so mocne hrbtne misice tudi sicer pogoj, da se izognete bolecinam ter omogocajo pravilno drzo. Ko boste delala vaje za hrbtne zraven obvezno naredite tudi vaje za trebusne misice. Eno brez drugega namrec ne gre…
lep pozdrav in veliko uspeha!

New Report

Close