Najdi forum

Naslovnica Forum Starševski čvek Malica in prevoz na delo

Malica in prevoz na delo

Kaj menite o predlogih Saša Polanca???

Izsek članka:

Zakaj nekaterim subvencioniramo prevoz, drugim pa ne najemnin?

Najtežji del pogajanj čaka vlado, predvsem s sindikati, glede vprašanja povračila stroškov za prevoz na delo in malice. Naša sogovornika menita, da omenjeno ne spada v zakon v delovnih razmerjih. Sašo Polanec pravi, da sta ti vprašanji slovenska posebnost in da ju ne bi smeli imeti. “Zdaj sta povračili za malico in prevoz na delo neobdavčen del dohodka. Diskriminatorno je predvsem povračilo stroškov prevoza, saj onemogoča fleksibilnost. Zakaj bi bili tisti, ki so bolj oddaljeni od delovnega mesta, subvencionirani, tisti, ki pa živijo denimo v Ljubljani in plačujejo visoke najemnine, pa ne. Zakaj ne bi stroške krili tudi takšnim,” se sprašuje Polanec in dodaja, da bi bilo ti dve dilemi možno rešiti na dva načina: “Ali naj za ti dve postavki, torej malico in prevoz na delo, dvignemo bruto plačo ali pa za ta znesek dvignemo stopnjo splošne olajšave.”

Prevoz na delo in regresirana prehrana nista temeljni pravici

Podobnega mnenja je tudi Belopavlovičeva. “Trenutna zakonodaja, ki nalaga delodajalcu, da krije strošek prevoza, je po mojem prepričanju ustrezna. To namreč slabo vpliva na mobilnost, saj delodajalci zaradi višjih stroškov raje zaposlijo tistega, ki stanuje bližje. Primerljive države povračila stroškov prevoza na delo ne poznajo, zato bi ga bilo smiselno ukiniti,” meni Belopavlovičeva, ki o regresu za prehrano meni, da nima kaj iskati v zakonu, temveč bi ga bilo dobro urediti v kolektivnih panožnih pogodbah. “Dejstvo pa je tudi, da sta bili plačili, tako za malico kot prevoz na delo, vpeljani kot socialni korektiv, za tiste z nižjimi prihodki. Na to so pristajali predvsem delodajalci, ker ta del pač ni obdavčen. Menim, da plač ne bi smeli reševati s takšnimi ali drugačnimi dodatki, temveč bi morali zvišati bruto plačo.”

Celoten članek:
http://www.siol.net/novice/slovenija/2012/09/povracilo_stroskov_za_malico_in_prevoz_je_slovenski_unikum.aspx

primerljive države v svojem jeziku ne poznajo dvojine. torej bi bilo pametno to ukiniti.

budale

primerljive države imajo 13 in 14 plačo….a bi bilo pametno to uvesti?

mislim, da se v tem primeru vsi z veseljem odpovemo regresu par 100 eur ali pa še to ne.

dajmo enkrat gledat celoto, ne samo kar nam paše.

sem zato, da se sofinancira tudi najemnine,

nova
Uredništvo priporoča

Jaz tudi. Pa bi imeli najmanj dela!

dajmo se primerjat v vsem – če primerjamo kako visoke davke imajo v skandinaviji, pa ceno bencina, pa …. in jo logiki, ker jo imajo oni imamo lahko tudi mi…

potem imejmo še njihov standard, pa sistem zaposlovanja, kjer če slučajno izgubiš delo zelo kmalu lahko in tudi najdeš dobiš novega, pa še v vmesnem času je nadomestilo takšno, da niti slučajno ne životariš…pa imejmo še takšne plače in vse dodatke in bonitete, ki jih imajo oni in bo vse ok…
ko bodo slovenskim zaposlenim dali min 2600 ali še več za izobražen kader plače zaradi mene lahko potem tudi povrnjen prevoz ukinejo in malico – pa je potem lahko tudi bencin 2.021 eur ali nekaj takega(kot naj bi bil na norveškem)…

kdaj bo tem našim delodajalcem jasno, da niso problem delavci in stroški, ki jih imejo z njimi problem je njihov način in sposobnost managiranja in upravljanja, pridobivanja poslov…tisti, ki imajo svojo vizijo in sposobnosti in so usmerjeni v razvoj svoje dejavnosti – delajo in delajo tudi v krizi – in verjamite, tisti dajo svojim zaposlenim še kakšne druge bonitete in jih to, da je malica v del. času sploh ne moti…prej se ukvarjajo kako bodo dobiček ustvarili s projekti in novimi posli kot pa samo fičenke lovijo na račun opeharjenja delavcev…

ti, ki pa počno to slednje pa ni čudno, da jih skrbi kako bodo odpuščali – ker so sami nesposobni najti posle, dela ne zagotovijo, ali pa jim je več mar za lastno korist kot pa korist podjetja (beriu številne slo zgodbe, ki so propadle v času krize – pa ne zaradi ne imetja poslov – ampak zaradi pogoltnosti lastnikov)…no za te zakonodaja ne bo nikoli dovolj dobra, ker bodo vedno v minusu oz. bodo vedno bolj pogoltni zase…ali še plastično ti, ki imajo delavce za stroje in bi na njih samo zniževali stroške…verjetno imajo tudi kakšen stroj v podjetju – e pa najbolje je še z namenom znižanja stroškov servis troja odpovedati, pa nič olja za podmazovanje in nič…pa bomo videli kako dolgo bo delal, ko bo pregorel in crknil…žalostno samo,d a ko človek pregori, ni rezervnih delov, da bi ga nazaj sestavili…
zatorej enkrat za vselej nehajte z zaposlenimi ravnat kot z opremo in stroji… en stari pregovor pravi – prazna vreča ne stoji pokonci in če ti je škoda lastnemu zaposlenemu privoščiti toplo malico, da bo potem lahko kvalitetno in učinkovito naprej delal – potem je bolje, da vsak tak zapre firmo in gre na zavod.

pomembni veleumi pozabljajo, da je velika razlika med

povprečnim evropejcem, delavcem, ki dela za jurja in pol, brez malice in potnih stroškov, vendar s 13 in 14 plačo

in

slovenskim delavcem, ki dela za minimalca 740 eur bruto skupaj z vsemi dodatki za delovno dobo, nočno delo, itd, ki te plače mogoče niti ne dobi, ali pa dobi zraven nekja bonov. regres mogoče je ali pa ni v višini kakih 500 eur v najboljšem primeru. 13, 14 plače, božičnice in kar je še ostalih dohodkov, seveda ni.
dobi pa seveda prehrano in prevoz.
skupaj povprečno med 700 in 800 eur izplačila na račun.

torej je slovenski delavec kljub vsem privilegijem ( sevda da ne omenjamo odpravnine, ki se obračuna na višino minimalca) za POLOVICO slabše plačan od povprečnega evropskega.

naj živi kitajska!

dajmo se primerjat v vsem – če primerjamo kako visoke davke imajo v skandinaviji, pa ceno bencina, pa …. in jo logiki, ker jo imajo oni imamo lahko tudi mi…

potem imejmo še njihov standard, pa sistem zaposlovanja, kjer če slučajno izgubiš delo zelo kmalu lahko in tudi najdeš dobiš novega, pa še v vmesnem času je nadomestilo takšno, da niti slučajno ne životariš…pa imejmo še takšne plače in vse dodatke in bonitete, ki jih imajo oni in bo vse ok…
ko bodo slovenskim zaposlenim dali min 2600 ali še več za izobražen kader plače zaradi mene lahko potem tudi povrnjen prevoz ukinejo in malico – pa je potem lahko tudi bencin 2.021 eur ali nekaj takega(kot naj bi bil na norveškem)…

kdaj bo tem našim delodajalcem jasno, da niso problem delavci in stroški, ki jih imejo z njimi problem je njihov način in sposobnost managiranja in upravljanja, pridobivanja poslov…tisti, ki imajo svojo vizijo in sposobnosti in so usmerjeni v razvoj svoje dejavnosti – delajo in delajo tudi v krizi – in verjamite, tisti dajo svojim zaposlenim še kakšne druge bonitete in jih to, da je malica v del. času sploh ne moti…prej se ukvarjajo kako bodo dobiček ustvarili s projekti in novimi posli kot pa samo fičenke lovijo na račun opeharjenja delavcev…

ti, ki pa počno to slednje pa ni čudno, da jih skrbi kako bodo odpuščali – ker so sami nesposobni najti posle, dela ne zagotovijo, ali pa jim je več mar za lastno korist kot pa korist podjetja (beriu številne slo zgodbe, ki so propadle v času krize – pa ne zaradi ne imetja poslov – ampak zaradi pogoltnosti lastnikov)…no za te zakonodaja ne bo nikoli dovolj dobra, ker bodo vedno v minusu oz. bodo vedno bolj pogoltni zase…ali še plastično ti, ki imajo delavce za stroje in bi na njih samo zniževali stroške…verjetno imajo tudi kakšen stroj v podjetju – e pa najbolje je še z namenom znižanja stroškov servis troja odpovedati, pa nič olja za podmazovanje in nič…pa bomo videli kako dolgo bo delal, ko bo pregorel in crknil…žalostno samo,d a ko človek pregori, ni rezervnih delov, da bi ga nazaj sestavili…
zatorej enkrat za vselej nehajte z zaposlenimi ravnat kot z opremo in stroji… en stari pregovor pravi – prazna vreča ne stoji pokonci in če ti je škoda lastnemu zaposlenemu privoščiti toplo malico, da bo potem lahko kvalitetno in učinkovito naprej delal – potem je bolje, da vsak tak zapre firmo in gre na zavod
.[/quote]

Jaz vam pa predlagam, da odprete svoje firme in se rešite pogoltnih in izkoriščevalskih delodajalcev, ki ne najdejo takšnega posla, da bi vsi imeli vsaj 2500 neto.

Ste pa morda pomislili:
– ko firma dobi več 100 prijav na delovno mesto, da najprej letijo v koš tiste iz bolj oddaljenih krajev
– zaposleni ob sprejemu v službo prijavi bivališče v kraju zaposlitve, potem se pa preseli v pm, prevoz pa naraste za 200 eur. In sploh ni edini v firmi.

Kaj menite o predlogih Saša Polanca???

Izsek članka:

Zakaj nekaterim subvencioniramo prevoz, drugim pa ne najemnin?

Najtežji del pogajanj čaka vlado, predvsem s sindikati, glede vprašanja povračila stroškov za prevoz na delo in malice. Naša sogovornika menita, da omenjeno ne spada v zakon v delovnih razmerjih. Sašo Polanec pravi, da sta ti vprašanji slovenska posebnost in da ju ne bi smeli imeti. “Zdaj sta povračili za malico in prevoz na delo neobdavčen del dohodka. Diskriminatorno je predvsem povračilo stroškov prevoza, saj onemogoča fleksibilnost. Zakaj bi bili tisti, ki so bolj oddaljeni od delovnega mesta, subvencionirani, tisti, ki pa živijo denimo v Ljubljani in plačujejo visoke najemnine, pa ne. Zakaj ne bi stroške krili tudi takšnim,” se sprašuje Polanec in dodaja, da bi bilo ti dve dilemi možno rešiti na dva načina: “Ali naj za ti dve postavki, torej malico in prevoz na delo, dvignemo bruto plačo ali pa za ta znesek dvignemo stopnjo splošne olajšave.”

Prevoz na delo in regresirana prehrana nista temeljni pravici

Podobnega mnenja je tudi Belopavlovičeva. “Trenutna zakonodaja, ki nalaga delodajalcu, da krije strošek prevoza, je po mojem prepričanju ustrezna. To namreč slabo vpliva na mobilnost, saj delodajalci zaradi višjih stroškov raje zaposlijo tistega, ki stanuje bližje. Primerljive države povračila stroškov prevoza na delo ne poznajo, zato bi ga bilo smiselno ukiniti,” meni Belopavlovičeva, ki o regresu za prehrano meni, da nima kaj iskati v zakonu, temveč bi ga bilo dobro urediti v kolektivnih panožnih pogodbah. “Dejstvo pa je tudi, da sta bili plačili, tako za malico kot prevoz na delo, vpeljani kot socialni korektiv, za tiste z nižjimi prihodki. Na to so pristajali predvsem delodajalci, ker ta del pač ni obdavčen. Menim, da plač ne bi smeli reševati s takšnimi ali drugačnimi dodatki, temveč bi morali zvišati bruto plačo.”

Celoten članek:
http://www.siol.net/novice/slovenija/2012/09/povracilo_stroskov_za_malico_in_prevoz_je_slovenski_unikum.aspx%5B/quote%5D

Ko bomo imeli standar s primerljvo tujino, potem nikogar ne bo motilo, da se mu bo odvzel strošek povračil malice in prevoza. Pri nas plača npr. 1000, v primerljivih državah 2,500. V tujini so plače višje od naših 1,5x oz. 1,3x. Če je smiselno ukiniti malico in prevoz, je smiselno dvigniti tudi standar s primerljivostjo tujine.
Kaj pa smo v primerljivosti tujine kot socialci, kjer mogoče mogoče plača še nekak zgleda, če dobiš še nekaj fičingov zraven pri malici in vožnji?

Seveda, najlažje je gledati teoretično, malo težje pa skozi prakso, česar nekateri mag., dr. znanosti xy ne obvladajo.

…ja pa ja…če bi bili vsi podjetniki vsak s svojo firmo za nikogar zaposleni sploh ne bi ostali…
in očitno se da, če imajo to lahko v drugih državah – samo tam je zavest podjetnika o delu in izvajanju posla iskrena in na nivoju – ne pa pri nas ko vidijo samo denar – potem pa ni čudno da gre vse v maloro – ker še tam ko je prspektiva izcuzajo denar delavce boli jih briga za dejansko podjetje in posel, kaj šele delavce…
in v tujini so delavci tudi kapital – to je zaves tam – pri nas ne bo nikoli nič drugače, dokler se to zavedanje ne spremeni…

kar se pa tvojega komentarja o selitvah tiče – pa še en ja pa ja – tak pišeš kot,d a bi narod lahko obogatel z potnimi stroški – ziher ja…pa še čas nam je tudi nekaj vreden – in jaz ne poznam nikogar, ki bi se sam zarad potnih stroškov preselil v bogu izza nogu nekam, ker se bo potem itak moral vozakat uhhhuhu cajta do službe in gre v bistvu cel dan – in ker še javnega prevoza ni gre tudi lasten avto v rabo, da o rstočih cenah bencina niti ne govorim – potni stroški pa se itak nikoli niso vračali 100{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465} – tak,d a ta tvoja tračunica ziher odpade…

so pa dopuščam možnost seveda tudi izjeme – ampak te so pa prej spet na vrhu, ki imajo moč in oblast, da se gredo takšne mahinacije, po možnosti na račun proračuna ali pa ev.
vodilni v podjetju, ki tako izčrpavajo malho na račun delavcev…

tile delodajalci so podobno kot naši politiki – pri raji bi šparal in jim odtegoval vse mogoče…sami pa furajo isto naprej – v bistvu pa so nas prav politiki pripeljali v to krizo – in enako velja za vodilne – šparal bi nadelavcih – samo iščejo, kje bodo lahko cente lovili, da jim na računu več ostane na račun delavcev, sami pa furajo isti standard in enormne plače in ne vem kakšne odpravnine še naprej – pa itak so oni dogovorni za to, da firme propadajo – delavci za tekočim trakom ali na gradbiščih in podobno ziher ne!

New Report

Close