Najdi forum

Naslovnica Forum Starševski čvek Hitre blagajničarke v Hoferju

Hitre blagajničarke v Hoferju

Razumem, da bi naj se jim “štopalo” koliko časa porabijo, da potegnejo eno stranko skozi.

Ampak v čem je finta, če one hitijo, potem pa jaz mučkam s plačilom – prej ko spodobno zložim stvari v voziček/vrečke (ki so mi jih one nametale na hitrco skozi blagajno), najdem denarnico, zbrskam ven kovance ipd. se nabere že kar precej sekund.

V čem je potem fora?

V tem, da tebe s tem živcira, ker ji ne slediš.

No, jaz ravno zaradi tega skoraj ne zaidem več v Hofer. Ker mi meče tisto robo kot enemu psu! Razumela bi, če bi bila za mano dolga vrsta, ampak če sta za mano ena ali dve osebi z malo artikli, pa res ne vem v čem je point.
Zreducirali so nas na brezosebne robote. Čimprej, čimveč, čimhitreje…noro.
Take ihte v drugih trgovinah ne opažam. Pa naj jo imajo.

Jaz ihte v našem Hoferju ne opažam. Meče artikle? Saj jih samo potegne skozi čitalnik. V voziček jih dam jaz.

Finta je v tem, da začnem zlagati na začetku traku in potem še ona rabi nekaj časa, da pridejo do nje. V tem času ravno zložim vse in lahko začnem zlagati v voziček.

Saj ni višja matematika, no. :)))) Ali pa hitijo samo v določenih trgovinah.

Vseeno si hitreje skozi, ker sicer bi in počasi kasirala, na koncu bi pa ti itak enako počasi motovilila denarnico. Tako je pa vsaj kasiranje hitro.
Meni ustreza, ker vem, da bom v doglednem času fraj, medtem ko v kaki normalni trgovini lahko samo moliš boga, da se bo blagajničarki kaj dalo. V našem lokalnem Mercatorju sta dve hitri, ampak ti pomagata zlagat, ostale so pa meglice in 15 min zabiješ na blagajni – 10 minut več, kot si za nakup.

No, jaz ravno zaradi tega skoraj ne zaidem več v Hofer. Ker mi meče tisto robo kot enemu psu! Razumela bi, če bi bila za mano dolga vrsta, ampak če sta za mano ena ali dve osebi z malo artikli, pa res ne vem v čem je point.
Zreducirali so nas na brezosebne robote. Čimprej, čimveč, čimhitreje…noro.
Take ihte v drugih trgovinah ne opažam. Pa naj jo imajo.[/quote]

No vidiš, kakor kdo. Jaz pa grem kadar se le da v Hofer, da mi le ni treba čakati na blagajni. Nič me ne pogreje bolj kot npr. v Mercatorju, Tušu ali Sparu, ko se prodajalke obnašajo, kot da so cepljene proti hitrosti. Vzame artikel v roke, malo gleda okrog, potem pooočasi povleče kodo, ta ne prime, proba še šestkrat, nato pa na roke vtipkava kodo, po sreči celo dvakrat, ker se prvič zmoti. Zato v Hoferju vzamem voz in potem počasi sortiram v vrečke.

Če še niste opazile……..v vseh Hoferjih imajo dva koraka naprej od blagajne zelo dolg pult, kjer lahko v miru zlagaš v vrečko. Jaz vse hitro mečem v voziček, plačam in se umaknem k pulte, kjer v miru zložim robo

Meni so všeč hitre blagajničarke. En obup so v Šparu (skoraj po vseh). Če sta tam dva pred tabo, si obsojen vsaj na 15-20 min. V Hoferju pa te blagajničarke spodbudijo kupce, da hitro pospravljajo. Včasih vidim, da kak kupec mečka in mečka in prične pospravljat v vrečke šele ,ko je plačal in vzorno pospravil vse račune. Se mi dvigne pokrov !!

Vidim,da še nekomu gredo na živce počasne blagajničarke. Spar na Brilejevi sigurno vodi.

Tudi jaz ne marm tega, da mi nakupljeno mece v vozicek. Pa cakaj malo, jaz bom to placala, malo spostovanja do mene in stvari,ki jih kupujem.
Jaz v Hoferju in Lidlu vedno nastavim vrecko in pobiram lepo s pulta in v vrecko. Sem ze toliko spraksirana, da ze na trak zlagam v vrstnem redu za v vrecko ali vec vreck in potem samo hop noter. Mogoce to res vzame minuto vec casa ljudem, ki cakajo za mano v vrsti, vzame pa meni vsaj 10 min manj, kot ce bi morala potem iz vozicka, pa brskat pa zlagat v vrecke.

Pri nas v Mercatorju so blagajnicarke hitre in ti zlagajo v vrecko, ampak stranke so pa obupne… Ko se ti napopata dva penzionista pred tabo, si dober za naslednjih 15 min.

To je “moderen” način manipuliranja kupcev. Nove blagajne so prirejene tako, da v bistvu potegnejo kupca v samo “kasiranje”. Moraš čimbolj hitro zložit na trak in kasneje čimbolj hitro “zmetat” v voziček. Tako trgovci pridobijo več kupcev in s tem posledično več denarja itd.
Največje sranje pa je, ko ima katera slab dan in ti začne dobesedno metat stvari dokler se katera ne znajde na tleh! Pobrat jo moraš sam in če je to slučajno kozarec se prične zgražat nad tabo . KJE JE LEPO VAS PROSIM TISTI MOTO _KUPEC IMA ZMERAJ PRAV OZ. DO KUPCA MORAŠ BITI SPOŠTLJIV?!!

No, to da ti meče v voziček in da kaj pristane na tleh, je pretirano, nesprejemljivo. Drugače pa imam rada hitre blagajničarke in tudi hitre kupce. Enkrat je ena zelo fina gospa ,mogoče 45, v dve vrečki zlagala v nedogled. Vmes je klepetala z blagajničarko, eno žensko na sosednji blagajni. Med klepetom je “pozabila” zlagat. Dokaj obzirno sem ji povedala svoje. Vsi v naši vrsti so zavijali z očmi, vrsta se je pa daljšala…

Bla zadnjič po dolgem času v Sparu in je blo točno tko. Pa na grozo vseh v vrsti stoječih je morala še s parih majčk tista varovala proti piskanju dol pobrat. Je zgledalo, da bo kar mal zaspala vmes.

Hehehehe – jst jim pa kar dobro “pariram” kar se hitrosti zlaganja tiče, sem se prav natrenirala mi vedno uspe vse lepo zložit v istem tempu če še ne hitrejšem, pa jim včasih še kaj iz rok spulim 😉
Mi je bilo zadnjič tako fino, ko je njihov nadrejeni (jasno, v kravati in obleki, z rokama obrnjenima navzven) stal v bližini blagajne in se kar ni mogel načudit, da še obstaja nekdo, ki je hitrejši od njihovih blagajničark ;P Za zaključek pa potegnem ven svoj svinčnik za podpis, preden je blagajničarka uspela ponudit Hoferjevega. Pa sem to naredila samo zato, ker je zraven stal nadrejeni in jo kontroliral, kako hitro dela, ne zaradi nje – saj je takoj pogruntala in sva se ena drugi nasmehnili, ker je vedela, kam pes taco moli.

Mene je pa najbolj zmotilo to, da so po parkiriščih obesili table, da imamo kupci samo 1 uro časa za parkiranje, da opravimo svoj nakup (mimogrede, saj ga načeloma opravim v 20-ih minutah in vem, da se dnevno mora obrnit določena količina kupcev, in tudi ne gre za Hofer ali pa tudi Lidl, ki bi bil v sklopu nakupovalnega središča, ampak ima lastno veliko parkirišče, torej parkirnih mest nikoli ne zmanjka!) in da pač vozila odstranjujejo po potrebi z odvozom – saj razumem, da se bojijo, da bi jim kdo začel puščat avtomobile na parkiriščih, ampak tudi to je znak tipične “jodl-e-i-hu” prodajne strategije. Na fin način dat vedet, da moraš hitro opravt in zgint.
Sicer verjamem, da imajo zaposleni navodila nadrejenih in vodij poslovalnic, da morajo noret na blagajni in čimveč pokasirat, da so vrste čimkrajše, vendar jim tudi dostikrat rečem, ko je tempo že prehud in tudi prodajalki jogurti padajo po tleh, da naj malo upočasnijo,če ne želijo imet nazaj obtolčenega sadja in zelenjave, predrtih jogurtov in drugih poškodovanih stvari zaradi poškodb zaradi njihove hitrosti in metanja po pultu! Pa tudi zato, ker je to tako brezosebno, nespoštljivo do same hrane, koneckoncev! Ali še ni nihče razložil ali pa napisal vodstvenim, pa ne tukaj v Slo ampak čez mejo na sever, da taka hitrost in metanje izdelkov kupcu pod nos pomeni tudi znak nespoštovanja kupčevega denarja, v stilu: sedaj ko imaš nabrano, me za danes ne zanimaš več, čimprej plačaj in spelji ven izpred blagajne. To je praktično to, da moraš nakupiti v eni uri-zavito v lepše besede!
No ja, jaz v Hoferju in Lidlu kupujem le določen izbor artiklov (npr. določena otroška oblačila, določeni tehnični pripomočki, določen asortiman živil) in nista moj omiljeni trgovski lokaciji, ravno zaradi take “prikrite ožemalne prodajne politike” do kupca. Imam pa že raje InterSpar.

Bi pa zelo rada videla, da bi Lidl in Hofer dobila še istonivojsko konkuernco, npr. nemški REWE ali pa BILLA, kjer pa ne divjajo tako na blagajnah in lahko malo lažje dihaš med svojim nakupom.

In pa da bi v Slovenijo prišel morda še Carrefour (konkurenca E Leclerc-u), ali pa celo TESCO ??? Tesco imajo npr. na Slovaškem in dosega zelo dobre prodajne uspehe.

Who knows….maybe soon….

Bla zadnjič po dolgem času v Sparu in je blo točno tko. Pa na grozo vseh v vrsti stoječih je morala še s parih majčk tista varovala proti piskanju dol pobrat. Je zgledalo, da bo kar mal zaspala vmes.[/quote]

Zgleda, da je za Špar počasnost med razpisnimi pogoji.

V Hoferju blagajničarke niso hitre zaradi “sodobnega načina zavajanja kupcev”, ampak ker hitijo opravljat drugo delo. Vse morajo delat vse.

Hehehehe – jst jim pa kar dobro “pariram” kar se hitrosti zlaganja tiče, sem se prav natrenirala mi vedno uspe vse lepo zložit v istem tempu če še ne hitrejšem, pa jim včasih še kaj iz rok spulim 😉
Mi je bilo zadnjič tako fino, ko je njihov nadrejeni (jasno, v kravati in obleki, z rokama obrnjenima navzven) stal v bližini blagajne in se kar ni mogel načudit, da še obstaja nekdo, ki je hitrejši od njihovih blagajničark ;P Za zaključek pa potegnem ven svoj svinčnik za podpis, preden je blagajničarka uspela ponudit Hoferjevega. Pa sem to naredila samo zato, ker je zraven stal nadrejeni in jo kontroliral, kako hitro dela, ne zaradi nje – saj je takoj pogruntala in sva se ena drugi nasmehnili, ker je vedela, kam pes taco moli.

Mene je pa najbolj zmotilo to, da so po parkiriščih obesili table, da imamo kupci samo 1 uro časa za parkiranje, da opravimo svoj nakup (mimogrede, saj ga načeloma opravim v 20-ih minutah in vem, da se dnevno mora obrnit določena količina kupcev, in tudi ne gre za Hofer ali pa tudi Lidl, ki bi bil v sklopu nakupovalnega središča, ampak ima lastno veliko parkirišče, torej parkirnih mest nikoli ne zmanjka!) in da pač vozila odstranjujejo po potrebi z odvozom – saj razumem, da se bojijo, da bi jim kdo začel puščat avtomobile na parkiriščih, ampak tudi to je znak tipične “jodl-e-i-hu” prodajne strategije. Na fin način dat vedet, da moraš hitro opravt in zgint.
Sicer verjamem, da imajo zaposleni navodila nadrejenih in vodij poslovalnic, da morajo noret na blagajni in čimveč pokasirat, da so vrste čimkrajše, vendar jim tudi dostikrat rečem, ko je tempo že prehud in tudi prodajalki jogurti padajo po tleh, da naj malo upočasnijo,če ne želijo imet nazaj obtolčenega sadja in zelenjave, predrtih jogurtov in drugih poškodovanih stvari zaradi poškodb zaradi njihove hitrosti in metanja po pultu! Pa tudi zato, ker je to tako brezosebno, nespoštljivo do same hrane, koneckoncev! Ali še ni nihče razložil ali pa napisal vodstvenim, pa ne tukaj v Slo ampak čez mejo na sever, da taka hitrost in metanje izdelkov kupcu pod nos pomeni tudi znak nespoštovanja kupčevega denarja, v stilu: sedaj ko imaš nabrano, me za danes ne zanimaš več, čimprej plačaj in spelji ven izpred blagajne. To je praktično to, da moraš nakupiti v eni uri-zavito v lepše besede!
No ja, jaz v Hoferju in Lidlu kupujem le določen izbor artiklov (npr. določena otroška oblačila, določeni tehnični pripomočki, določen asortiman živil) in nista moj omiljeni trgovski lokaciji, ravno zaradi take “prikrite ožemalne prodajne politike” do kupca. Imam pa že raje InterSpar.

Bi pa zelo rada videla, da bi Lidl in Hofer dobila še istonivojsko konkuernco, npr. nemški REWE ali pa BILLA, kjer pa ne divjajo tako na blagajnah in lahko malo lažje dihaš med svojim nakupom.

In pa da bi v Slovenijo prišel morda še Carrefour (konkurenca E Leclerc-u), ali pa celo TESCO ??? Tesco imajo npr. na Slovaškem in dosega zelo dobre prodajne uspehe.

Who knows….maybe soon….[/quote]

No, da ti v Hoferju uspe nabavljat več kot eno uro, moraš biti pa tudi talent.

Opozorilo je obešeno za ne-kupce. Da ne bi Hoferjeva trgovina postala javno parkirišče za kamiondžije in druge, ki nimajo kje drugje puščat svojih jeklenih vozičkov.
Me je tudi prvič zmotilo, zdaj pa mi je popolnoma razumljivo. Hoferjeva parkirišča so povsod velika in tako magnet za parkiranje za daljši čas. Naše ima celo rampo in preprečujejo vstop tovornjakom.

Hehehehe – jst jim pa kar dobro “pariram” kar se hitrosti zlaganja tiče, sem se prav natrenirala mi vedno uspe vse lepo zložit v istem tempu če še ne hitrejšem, pa jim včasih še kaj iz rok spulim 😉
Mi je bilo zadnjič tako fino, ko je njihov nadrejeni (jasno, v kravati in obleki, z rokama obrnjenima navzven) stal v bližini blagajne in se kar ni mogel načudit, da še obstaja nekdo, ki je hitrejši od njihovih blagajničark ;P Za zaključek pa potegnem ven svoj svinčnik za podpis, preden je blagajničarka uspela ponudit Hoferjevega. Pa sem to naredila samo zato, ker je zraven stal nadrejeni in jo kontroliral, kako hitro dela, ne zaradi nje – saj je takoj pogruntala in sva se ena drugi nasmehnili, ker je vedela, kam pes taco moli.

Mene je pa najbolj zmotilo to, da so po parkiriščih obesili table, da imamo kupci samo 1 uro časa za parkiranje, da opravimo svoj nakup (mimogrede, saj ga načeloma opravim v 20-ih minutah in vem, da se dnevno mora obrnit določena količina kupcev, in tudi ne gre za Hofer ali pa tudi Lidl, ki bi bil v sklopu nakupovalnega središča, ampak ima lastno veliko parkirišče, torej parkirnih mest nikoli ne zmanjka!) in da pač vozila odstranjujejo po potrebi z odvozom – saj razumem, da se bojijo, da bi jim kdo začel puščat avtomobile na parkiriščih, ampak tudi to je znak tipične “jodl-e-i-hu” prodajne strategije. Na fin način dat vedet, da moraš hitro opravt in zgint.
Sicer verjamem, da imajo zaposleni navodila nadrejenih in vodij poslovalnic, da morajo noret na blagajni in čimveč pokasirat, da so vrste čimkrajše, vendar jim tudi dostikrat rečem, ko je tempo že prehud in tudi prodajalki jogurti padajo po tleh, da naj malo upočasnijo,če ne želijo imet nazaj obtolčenega sadja in zelenjave, predrtih jogurtov in drugih poškodovanih stvari zaradi poškodb zaradi njihove hitrosti in metanja po pultu! Pa tudi zato, ker je to tako brezosebno, nespoštljivo do same hrane, koneckoncev! Ali še ni nihče razložil ali pa napisal vodstvenim, pa ne tukaj v Slo ampak čez mejo na sever, da taka hitrost in metanje izdelkov kupcu pod nos pomeni tudi znak nespoštovanja kupčevega denarja, v stilu: sedaj ko imaš nabrano, me za danes ne zanimaš več, čimprej plačaj in spelji ven izpred blagajne. To je praktično to, da moraš nakupiti v eni uri-zavito v lepše besede!
No ja, jaz v Hoferju in Lidlu kupujem le določen izbor artiklov (npr. določena otroška oblačila, določeni tehnični pripomočki, določen asortiman živil) in nista moj omiljeni trgovski lokaciji, ravno zaradi take “prikrite ožemalne prodajne politike” do kupca. Imam pa že raje InterSpar.

Bi pa zelo rada videla, da bi Lidl in Hofer dobila še istonivojsko konkuernco, npr. nemški REWE ali pa BILLA, kjer pa ne divjajo tako na blagajnah in lahko malo lažje dihaš med svojim nakupom.

In pa da bi v Slovenijo prišel morda še Carrefour (konkurenca E Leclerc-u), ali pa celo TESCO ??? Tesco imajo npr. na Slovaškem in dosega zelo dobre prodajne uspehe.

Who knows….maybe soon….[/quote]

Če bi hotela tisti prodajalki narediti uslugo, potem TI NE BI SMELA TAKO HITETI, da bi ONA izpadla hitra. Si pa kot kakšen podložnik vpričo mega šefa še ti nekaj hitela – in jo zafrknila.
Drugič mal razmišljaj!

Zvijača je taka: ko zlagaš na trak, si moraš vzeti veliko prostora, za vsako stvar posebej. Če dobi blagajničarka lepo spakirano zalogo, samo meče stvari mimo čitalca, če se mora vmes trak premikati, pridobiš več časa. Torej na traku ne smejo biti čokolade-mleko-jogurti-moka-solata, ampak čokolade ________________, mleko ______________, prvi jogurt _____________, drugi jogurt_____________, tretji jogurt____________, moka __________, solata___________, steklenice pa morajo biti na začetku, kjer si še ne nabereš zamude.
Vsako zelenjavo daš v posebno vrečko, da mora blagajničarka dalj časa iskati kodo (še lepše je v Eurospinu in Lidlu, kjer jo mora na blagajni tudi stehtati, tako da v vmesnem času lahko pospravljaš stvari).

Niste me razumele – ne govorim o tem ali mi je všeč, da je prodajalka hitra ali počasna.

Koliko sem slišala imajo določeno koliko sekund/minut lahko porabijo za kasiranje enega artikla/ene stranke – ampak kaj jim pomaga, če na hitro potegnejo stvari skozi blagajno, če pa potem stranka mučka s plačilom (nekatere tudi zato, ker lovijo in popravljajo artikle, ki jim jih prodajalke brez repa in glave namečejo v voziček).

V drugih trgovinah se mi zdi dosti bolj ok, ko prodajalka skasira in ti potem pomaga še zložiti stvari v voziček (tačas, ko ti brskaš za kovanci, plačuješ s kartico ipd).

^^če pa more bit konkurenca, no, ti pa tud nič ne zastopiš.

v lidlu so nastavili rampo za listek in lahko 1 uro brezplačno kupuješ, upam da kmalu naredijo še strehico nad tem avtomatom, ker ravno zadnjič je ful lilo in maš vse mokro, preden pomoliš roko ven iz avta in daš listek za potrditev ko zapuščaš parkirišče od trgovine

drugače pa mene hitro računanje ne moti, jaz delam v svojem tempu na vsaki blagajni in trgovini isto, to pa seveda ne pomeni, da zanalašč zavlačujem

Hehehehe – jst jim pa kar dobro “pariram” kar se hitrosti zlaganja tiče, sem se prav natrenirala mi vedno uspe vse lepo zložit v istem tempu če še ne hitrejšem, pa jim včasih še kaj iz rok spulim 😉
Mi je bilo zadnjič tako fino, ko je njihov nadrejeni (jasno, v kravati in obleki, z rokama obrnjenima navzven) stal v bližini blagajne in se kar ni mogel načudit, da še obstaja nekdo, ki je hitrejši od njihovih blagajničark ;P Za zaključek pa potegnem ven svoj svinčnik za podpis, preden je blagajničarka uspela ponudit Hoferjevega. Pa sem to naredila samo zato, ker je zraven stal nadrejeni in jo kontroliral, kako hitro dela, ne zaradi nje – saj je takoj pogruntala in sva se ena drugi nasmehnili, ker je vedela, kam pes taco moli.

Mene je pa najbolj zmotilo to, da so po parkiriščih obesili table, da imamo kupci samo 1 uro časa za parkiranje, da opravimo svoj nakup (mimogrede, saj ga načeloma opravim v 20-ih minutah in vem, da se dnevno mora obrnit določena količina kupcev, in tudi ne gre za Hofer ali pa tudi Lidl, ki bi bil v sklopu nakupovalnega središča, ampak ima lastno veliko parkirišče, torej parkirnih mest nikoli ne zmanjka!) in da pač vozila odstranjujejo po potrebi z odvozom – saj razumem, da se bojijo, da bi jim kdo začel puščat avtomobile na parkiriščih, ampak tudi to je znak tipične “jodl-e-i-hu” prodajne strategije. Na fin način dat vedet, da moraš hitro opravt in zgint.
Sicer verjamem, da imajo zaposleni navodila nadrejenih in vodij poslovalnic, da morajo noret na blagajni in čimveč pokasirat, da so vrste čimkrajše, vendar jim tudi dostikrat rečem, ko je tempo že prehud in tudi prodajalki jogurti padajo po tleh, da naj malo upočasnijo,če ne želijo imet nazaj obtolčenega sadja in zelenjave, predrtih jogurtov in drugih poškodovanih stvari zaradi poškodb zaradi njihove hitrosti in metanja po pultu! Pa tudi zato, ker je to tako brezosebno, nespoštljivo do same hrane, koneckoncev! Ali še ni nihče razložil ali pa napisal vodstvenim, pa ne tukaj v Slo ampak čez mejo na sever, da taka hitrost in metanje izdelkov kupcu pod nos pomeni tudi znak nespoštovanja kupčevega denarja, v stilu: sedaj ko imaš nabrano, me za danes ne zanimaš več, čimprej plačaj in spelji ven izpred blagajne. To je praktično to, da moraš nakupiti v eni uri-zavito v lepše besede!
No ja, jaz v Hoferju in Lidlu kupujem le določen izbor artiklov (npr. določena otroška oblačila, določeni tehnični pripomočki, določen asortiman živil) in nista moj omiljeni trgovski lokaciji, ravno zaradi take “prikrite ožemalne prodajne politike” do kupca. Imam pa že raje InterSpar.

Bi pa zelo rada videla, da bi Lidl in Hofer dobila še istonivojsko konkuernco, npr. nemški REWE ali pa BILLA, kjer pa ne divjajo tako na blagajnah in lahko malo lažje dihaš med svojim nakupom.

In pa da bi v Slovenijo prišel morda še Carrefour (konkurenca E Leclerc-u), ali pa celo TESCO ??? Tesco imajo npr. na Slovaškem in dosega zelo dobre prodajne uspehe.

Who knows….maybe soon….[/quote]

Če bi hotela tisti prodajalki narediti uslugo, potem TI NE BI SMELA TAKO HITETI, da bi ONA izpadla hitra. Si pa kot kakšen podložnik vpričo mega šefa še ti nekaj hitela – in jo zafrknila.
Drugič mal razmišljaj![/quote]

Hmmm, bistvo : kljub naučeni in zapovedani hitrosti se najdejo “amaterji”, ki so še hitrejši….Pa ne gre za tekmovanje s trgovko in njenimi zmožnostmi – samo da nadrejeni z “opranimi” možgani vidijo, da to v praksi tudi ne funkcionira najbolj in da kupci nismo tako neumni. Razumljivo?

Jaz sem te razumela in ti pojasnila, da še vedno profitiramo, ker mečkaš pač samo z denarnico, ne pa z zlaganjem s traku v voziček IN z denarnico.

To je pa sploh največja bedarija, da moraš 3 x prekladat stvari. Ampak ene bi tudi s tal pobirale če bi metali za vami, samo da je poceni. Ponižujoče do kraja, kot češ: samo keš pusti pa čimprej zgini.

Nasmeh obupane …. kjer stranka pred njenim nadrejenim pokaže in dokaže, da je prepočasna :((
Šef bo videl samo to, da prodajalka slabo dela in da stranka čaka.

New Report

Close